Første TR etter MA?

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Oppdaget MA 22/8 og utskraping 24/8, har hatt negative g-tester, og nå ikveld begyne jeg å blø? Ikke bare spotte, men som mensen! Var på do, og kom i innlegget med engang etterpå, så får vi se hvor mye som er bindet i morgen da:wtf:
Er dette første tr? Er ikke det litt tidlig, under 4 uker siden?

Skal ta blodprøver syklusdag 2-5, så derfor jeg spør!
 
Høres ut som en mens blødning. Hadde ringt og sjekket om de vil ha deg inn. Spotting pleier ikke være så mye når jeg har det.
 
Jeg syns også det høres ut som mens.
Første mens etter en abort kan være annerledes.
Da jeg hadde MA med påfølgende utskraping, var min første syklus på 23 dager og lutealfasen bare på 9 dager (pleier å være 28-29 dager, med lutealfasen på 14).
Jeg ville ringt inn og spurt om de vil ha deg inn.
 
Jeg syns også det høres ut som mens.
Første mens etter en abort kan være annerledes.
Da jeg hadde MA med påfølgende utskraping, var min første syklus på 23 dager og lutealfasen bare på 9 dager (pleier å være 28-29 dager, med lutealfasen på 14).
Jeg ville ringt inn og spurt om de vil ha deg inn.

Fikk positiv el test forrige mandag, så blir jo 8-9 dager etter her og!
Skal se om det tar seg opp, kommet lite i bindet i løpet av natten, men fortsatt nødvendig med bind!
 
Jeg har fått TR etter ca 3-4 uker alle gangene, så vil tro det er det du har fått også :)
 
Jeg har fått TR etter ca 3-4 uker alle gangene, så vil tro det er det du har fått også :)

Åj, jøss! Har alltid hørt 4-6 uker, og har fått ved 5 uker de to andre gangene, så forventa det denne gangen og! Men er fornøyd om det er tr, da kan vi jo starte prøvingen:rolleyes:
 
Hm, kanskje bare en mellomblødning, idag er det bare en del brunt utflod/blødning..
Får se hva neste dag bringer:wtf:
 
Jeg fikk tr 3 uker etter MA. Som min gynekolog sa så oppfatter kroppen en sa/Ma som en mens. Høres ut som tr og at du har kommet inn i syklus igjen.
 
Jeg fikk tr 3 uker etter MA. Som min gynekolog sa så oppfatter kroppen en sa/Ma som en mens. Høres ut som tr og at du har kommet inn i syklus igjen.

Men idag er det kun brunt? Beklager ekkel detalj! Haha
 
Men idag er det kun brunt? Beklager ekkel detalj! Haha
Sikkert bare litt gammelt som kommer.
Den første mens er litt rar.
Min ble veldig heftig, mye rester og blødde myyye.
Men det varierer fra person til person. Er det HCG blodprøve du skal ta?
 
Sikkert bare litt gammelt som kommer.
Den første mens er litt rar.
Min ble veldig heftig, mye rester og blødde myyye.
Men det varierer fra person til person. Er det HCG blodprøve du skal ta?

Nå hae det stoppet opp, så fåe de hva de neste dagene bringer :wacky: hehe
Nei, er blodprøver i forbindelse med utredning for habituell abort :)
 
Back
Topp