IKM uke 40. 2019

Her hos meg er eg spent på time hos gyn i morgon på CD9, der gyn skal sjekka korleis folliklane mine utviklar seg og om det nærmar seg EL... Me har første inseminasjonsforsøk denne PP og tar i tillegg letrozol, kjenner at eg grugleder meg! :nailbiting:

Masse lykke til!!
 
Enig med deg der :D For å bekrefte at EL har vært så blir det temping som er tingen. Selv om man får positiv EL test så betyr det ikke at EL vil skje, ikke alltid kroppen klarer å få til en EL selv om det er økning av LH.

Ja, det er sant... Får vurdere temping hvis det ikke klaffer denne runden :)
 
Ikke sett meg på gravid enda før jeg evt får det bekreftet i slutten av uka.
Brunt blod betyr jo gammelt blod og pleier ikke være farlig, men er det noen som har opplevd det flere dager i strekk med et par dråper daglig og at det har gått greit?:)
Gi beskjed så flytter jeg deg når du er klar. Men gratulerer. ❤️
 
Må justere litt på infoen her.

FrøkenMG - 30 - B1 - el 18.09 - ikm 3.10
 
Da tror jeg at jeg kan si 1 dpo i morgen? :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 5DAA7936-DE4A-40F5-8BA8-D74FF935DBEE.jpeg
    5DAA7936-DE4A-40F5-8BA8-D74FF935DBEE.jpeg
    26,9 KB · Visninger: 41
Føler jeg har svake menssmerter. Nederst i magen og svakt i korsryggen. Kan dette være smerter relatert til eggløsning?
 
Føler jeg har svake menssmerter. Nederst i magen og svakt i korsryggen. Kan dette være smerter relatert til eggløsning?
Det vil jeg tro. Hos meg har det vært jobbet mer enn tidligere, har ikke vært vanlig for meg. Regner med at eggstokkene har hatt en heftig sorteringprosess og henter fram det beste egget av de beste. :hilarious:
 
Føler jeg har svake menssmerter. Nederst i magen og svakt i korsryggen. Kan dette være smerter relatert til eggløsning?

Det vil jeg tro. Hos meg har det vært jobbet mer enn tidligere, har ikke vært vanlig for meg. Regner med at eggstokkene har hatt en heftig sorteringprosess og henter fram det beste egget av de beste. :hilarious:

Samme følte jeg dagen etter positiv EL-test! Håper det er positivt:happy:
 
Når regner dere dpo 1 fra? Jeg hadde positiv el-test i går kveld. Er det dpo 1 i dag eller i morgen?
 
Når regner dere dpo 1 fra? Jeg hadde positiv el-test i går kveld. Er det dpo 1 i dag eller i morgen?

Akkurat det synes jeg er vanskelig å vite med mindre jeg temper. Når jeg får høy temperatur vet jeg at egget har sluppet..noen ganger er det dagen etter positiv EL test og noen ganger to dager etter.

Så jeg lurer på det samme som deg :)
 
Appene mine oppgir første dag med negativ el-test som el, slik at dpo begynner dagen etter.

Jeg hadde positiv el-test i går, negativ i dag. I morgen er jeg 1 dpo.
 
Appene mine oppgir første dag med negativ el-test som el, slik at dpo begynner dagen etter.

Jeg hadde positiv el-test i går, negativ i dag. I morgen er jeg 1 dpo.
Blir samme som jeg regner da. Positiv i går kveld, negativ i dag, tenker 1 dpo i morgen :)
 
Ser ut som jeg har fått el 1 dag tidligere en jeg skrev. Så da er el i dag. Spennende de neste to ukene.
 
Dagene fra nå og frem til tr som forhåpentligvis ikke dukker opp er uendelig lange :p
Må få lagt inn aksjer i dag og i morgen i alle fall, så håper jeg det holder. Hvis ikke må vi til pers i 4.30 tiden fredags morgen før vi skiller lag for helgen :hilarious:
 
Masse lykke til!!
Tusen takk! Det gjekk fint i dag, utruleg godt å vera i gang med neste steg, kjenner eg. Har respondert godt på letrozolen, så var fleire folliklar under utvikling. Skal tilbake til gyn på fredag for ny ultralyd og sjå an korleis det ligg an med folliklane då. Kan jo ikkje vera for mange modne folliklar heller pga risiko for fleirlingar. Tvillingar hadde jo vore moro, men trillingar er litt i overkant! :p
 
Tusen takk! Det gjekk fint i dag, utruleg godt å vera i gang med neste steg, kjenner eg. Har respondert godt på letrozolen, så var fleire folliklar under utvikling. Skal tilbake til gyn på fredag for ny ultralyd og sjå an korleis det ligg an med folliklane då. Kan jo ikkje vera for mange modne folliklar heller pga risiko for fleirlingar. Tvillingar hadde jo vore moro, men trillingar er litt i overkant! :p

Å så kjekt, får selv letrozol denne måneden, og inseminasjon i morgen :D
Masse lykke til!
 
Tror jeg svir av en siste EL test for denne perioden nå etterpå :) så er jeg helt sikker :D
 
Back
Topp