IKM uke 40. 2019

Er det ikke forresten noe om at utfloden endrer seg etter el? Jeg har hatt veldig mye tyntflytende (men ikke direkte slim føler jeg) de siste dagene, mens i dag er det omtrent helt tørt. Kan kanskje være et tegn på at el har vært? Og at jeg ikke har klart å få med meg toppen.
 
Er det ikke forresten noe om at utfloden endrer seg etter el? Jeg har hatt veldig mye tyntflytende (men ikke direkte slim føler jeg) de siste dagene, mens i dag er det omtrent helt tørt. Kan kanskje være et tegn på at el har vært? Og at jeg ikke har klart å få med meg toppen.
Jeg hadde flere omganger med tyntflytende sist pp. Ble plutselig 19 dager lenger. Men den skal jo bli kremere og holde seg slik til ikm.
 
Del gjerne bilde :)
Dette er ikke en tvil om positiv test. Lenge siden jeg har hatt så positiv el test. Sa til sjefen min at det var så vidt jeg kom på jobb i dag. At jeg vurderte om jeg kunne være hjemme og ha sex istedenfor.
 

Vedlegg

  • 3D00A543-EA15-4B37-8848-FACEDBF7ACC6.jpeg
    3D00A543-EA15-4B37-8848-FACEDBF7ACC6.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 40
  • 19CF5EA1-33EA-4DFF-AD7E-D24B7E01CF08.jpeg
    19CF5EA1-33EA-4DFF-AD7E-D24B7E01CF08.jpeg
    27 KB · Visninger: 49
Dette er ikke en tvil om positiv test. Lenge siden jeg har hatt så positiv el test. Sa til sjefen min at det var så vidt jeg kom på jobb i dag. At jeg vurderte om jeg kunne være hjemme og ha sex istedenfor.

Tipp topp! Håper min blir sånn i kveld eller i morgen :)
 
Skjønner meg ikke helt på dette greiene. Jeg trodde det var best å teste om ettermiddagen fordi man da har høyere nivåer? Men her er mine tester fra i dag morges og nå i ettermiddag. Er det sånn at noen har høyere nivåer om morgenen?
Testet du i går? Hvordan var da testene? Kan hende at du har gått glipp av toppen enten i løpet av natta eller dagen derfor den er så svak nå i ettermiddag. Noen har veldig kort topp så skal godt gjøres å få positiv test.
 
Testet du i går? Hvordan var da testene? Kan hende at du har gått glipp av toppen enten i løpet av natta eller dagen derfor den er så svak nå i ettermiddag. Noen har veldig kort topp så skal godt gjøres å få positiv test.

Ja, her er testen fra i går ettermiddag/kveld.
 

Vedlegg

  • 252ADBB6-1CA7-4271-95C8-1876FEC741B6.jpeg
    252ADBB6-1CA7-4271-95C8-1876FEC741B6.jpeg
    31,2 KB · Visninger: 41
Ja, her er testen fra i går ettermiddag/kveld.
Da ser det kanskje ut til at du gikk glipp av toppen men ville ha testet noen dager til for å være sikker. Hvor i syklusen er du?
 
Da ser det kanskje ut til at du gikk glipp av toppen men ville ha testet noen dager til for å være sikker. Hvor i syklusen er du?

Jeg tenker å fortsette testingen i hvert fall 2-3 dager til kanskje. Er CD15 i dag. Har kanskje misset toppen, eller så er det jo også en mulighet for at det er en måned uten el? Vet ikke hvor vanlig det er jeg. For alt jeg vet har jeg jo ikke hatt el i det hele tatt siden jeg slutter på p-piller i juni, det er første måneden jeg tester :)
 
Hva tenker dere om denne?

Er to bilder av samme test bare i litt forskjellig lys. Flo sier jeg skal ha el i morgen. Hatt lette periodiske kramper nederst i magen i perioder i dag. Blir lagt inn aksjer i kveld i hvert fall :hilarious:
 

Vedlegg

  • CAC165C3-6D09-45C1-9408-131A1C27F857.jpeg
    CAC165C3-6D09-45C1-9408-131A1C27F857.jpeg
    21 KB · Visninger: 43
  • 07F460F2-9CFD-4D05-B3E3-2693A4082FCD.jpeg
    07F460F2-9CFD-4D05-B3E3-2693A4082FCD.jpeg
    16,4 KB · Visninger: 43
Hva tenker dere om denne?

Er to bilder av samme test bare i litt forskjellig lys. Flo sier jeg skal ha el i morgen. Hatt lette periodiske kramper nederst i magen i perioder i dag. Blir lagt inn aksjer i kveld i hvert fall :hilarious:
Ingen tvil om at testen er positiv :)
 
Jeg tenker å fortsette testingen i hvert fall 2-3 dager til kanskje. Er CD15 i dag. Har kanskje misset toppen, eller så er det jo også en mulighet for at det er en måned uten el? Vet ikke hvor vanlig det er jeg. For alt jeg vet har jeg jo ikke hatt el i det hele tatt siden jeg slutter på p-piller i juni, det er første måneden jeg tester :)
Har lest at det er vanlig at man av og til ikke har EL en måned men ikke opplevd det selv. Godt mulig syklusen ikke er helt i rute. Lykke til med videre testing og prøvinga denne pp :)
 
Har lest at det er vanlig at man av og til ikke har EL en måned men ikke opplevd det selv. Godt mulig syklusen ikke er helt i rute. Lykke til med videre testing og prøvinga denne pp :)

Takk! :) Er jo på en måte litt tullete med denne testingen hvis man uansett legger inn nok aksjer (som vi gjør), men hadde vært fint med litt kontroll og faktisk få bekreftet at jeg har el.
 
Takk! :) Er jo på en måte litt tullete med denne testingen hvis man uansett legger inn nok aksjer (som vi gjør), men hadde vært fint med litt kontroll og faktisk få bekreftet at jeg har el.
Enig med deg der :D For å bekrefte at EL har vært så blir det temping som er tingen. Selv om man får positiv EL test så betyr det ikke at EL vil skje, ikke alltid kroppen klarer å få til en EL selv om det er økning av LH.
 
Er det positiv EL test i kveld? Hvis den er negativ i morgen tidlig, kan jeg ta anta EL i morgen?
 

Vedlegg

  • 4C44D865-A349-4AC7-9C6D-61A3286367E9.png
    4C44D865-A349-4AC7-9C6D-61A3286367E9.png
    116,2 KB · Visninger: 43
Cd 9 håpe på sterkare og sterkare. Har alltid trudd el va rundt cd 14 så blir spennande å se :)
 

Vedlegg

  • IMG_20190917_212553.jpg
    IMG_20190917_212553.jpg
    19 KB · Visninger: 34
Ikke sett meg på gravid enda før jeg evt får det bekreftet i slutten av uka.
Brunt blod betyr jo gammelt blod og pleier ikke være farlig, men er det noen som har opplevd det flere dager i strekk med et par dråper daglig og at det har gått greit?:)
 
Her hos meg er eg spent på time hos gyn i morgon på CD9, der gyn skal sjekka korleis folliklane mine utviklar seg og om det nærmar seg EL... Me har første inseminasjonsforsøk denne PP og tar i tillegg letrozol, kjenner at eg grugleder meg! :nailbiting:
 
Back
Topp