IKM uke 38

bah! har så ømme pupper at jeg gruer meg hver gang jeg skal ta av bh. har nesten ikke sovet i natt.. har vært super trøtt. men ikke klart å sovne. sov kanskje 3 timer sammenlagt. :wtf:
er 11 dpo i dag. blenda hvit test. men jeg har aldri fått positivt på tester før ikm uansett. så egentlig bare teit av meg å teste så tidlig. men nå SKAL jeg klare å holde meg til helgen med flere tester :oops::(:hilarious: bør heeeelst vente til mandag om TR ikke skulle dukke opp. men det VET jeg at jeg ikke klarer.:sorry::sorry: Jeg har brukt RFSU testene hvor det er 8 i pakka.
 
Tja, er lov å håpe.. men er redd det heller er tr som kommer tidlig :wtf: synes det er litt sent med festeblødning 11 dpo?
Men har ikke kommet mer blod siden i morges nå

I følge det jeg har lest så er det vanlig at egget kan feste seg mellom 5-12 dpo. Et pluss at det ikke har kommet mer enda da!:)
 
Tror kanskje jeg skal tørre å bestille en legetime for neste uke nå... men kanskje vente til helgen når jeg skal ta en digital test. Ææææhhh!!! Kan ikke tro at det kanskje virkelig har skjedd! Jeg føler meg fortsatt ikke trygg på å slippe gleden løs


Edit: så kom det bittelitt brunt slim på papiret nå
 

Vedlegg

  • 20190917_145814.jpg
    20190917_145814.jpg
    17,2 KB · Visninger: 139
Tror kanskje jeg skal tørre å bestille en legetime for neste uke nå... men kanskje vente til helgen når jeg skal ta en digital test. Ææææhhh!!! Kan ikke tro at det kanskje virkelig har skjedd! Jeg føler meg fortsatt ikke trygg på å slippe gleden løs


Edit: så kom det bittelitt brunt slim på papiret nå

iiiih:):) hvor mange dpo ca., tror du?
 
Bare sett meg på TR :'( Det kom en god dose rødt slim i ettermiddag :( Tror jeg tar en pause fra babyverden..og alt av tester. Skal ordne meg med legetime og gynsjekk når trhelvettet er over. Takk for følget i denne koselige ikm-gruppa:) Masse lykke til deg som er gravid og deg som er ventende :love2:love2
 
Ååå jeg blir så glad og gira ved å se testene deres! :) selv kjenner jeg på ømme bryster og murring. Og sykt trøtt for tiden.. har en god følelse denne pp. Men negativ test i kveld, men jeg vet godt det er tidlig. 9dpo i dag. Fikk tester i posten så måtte prøve dem, hadde holdt meg 4t.
20190917_192031.jpg
 
Ble så oppspilt over Harefrøken_ sin positive test nå, at jeg tør å skrive her selv!
CD 23, 5-6 DPO og 5 dager til IKM.

Tok test mandag - CB Tidlig deteksjon, kunne ane en svak strek (mest sannsynlig ønsketenkning). Tok test i dag, RFSU Test ofte (selvfølgelig negativ da den ikke måler så lave HCG-nivåer). Skal teste meg igjen i morgen med CB Tidlig deteksjon, da den liksom skal kunne fortelle om man er gravid inntil 5 dager før ventet mens.

SÅ SPENT!
 
Ble så oppspilt over Harefrøken_ sin positive test nå, at jeg tør å skrive her selv!
CD 23, 5-6 DPO og 5 dager til IKM.

Tok test mandag - CB Tidlig deteksjon, kunne ane en svak strek (mest sannsynlig ønsketenkning). Tok test i dag, RFSU Test ofte (selvfølgelig negativ da den ikke måler så lave HCG-nivåer). Skal teste meg igjen i morgen med CB Tidlig deteksjon, da den liksom skal kunne fortelle om man er gravid inntil 5 dager før ventet mens.

SÅ SPENT!

Åh spennende! Du må oppdatere oss i morgen :)
 
Ååå jeg blir så glad og gira ved å se testene deres! :) selv kjenner jeg på ømme bryster og murring. Og sykt trøtt for tiden.. har en god følelse denne pp. Men negativ test i kveld, men jeg vet godt det er tidlig. 9dpo i dag. Fikk tester i posten så måtte prøve dem, hadde holdt meg 4t.
Vis vedlegget 308130

Skjønner deg godt jeg! Når man får nye tester i posten må man jo sjekke at de funker ;) :Heartred
 
Ååå jeg blir så glad og gira ved å se testene deres! :) selv kjenner jeg på ømme bryster og murring. Og sykt trøtt for tiden.. har en god følelse denne pp. Men negativ test i kveld, men jeg vet godt det er tidlig. 9dpo i dag. Fikk tester i posten så måtte prøve dem, hadde holdt meg 4t.
Vis vedlegget 308130
Du skriver negativ, men syns jeg ser en svak strek her??
 
Ser jeg syner, eller er det en svak strek her??! :eek::D Dette er ikke tidlig test engang! Håper håper håper den blir sterkere, men er den siste testen jeg har:( Må innom butikken nå når jeg leverer junior i barnehage for å kjøpe flere tester!
6E0DC437-4A79-463B-814E-BF04D3411D8A.jpeg
 
Jeg kan så vidt det er skimte en strek ja.
Krysser fingrene for at den bare blir sterkere
Den er litt sterkere i virkeligheten, så skjønner frustrasjonen til alle som kommenterer hvor dårlig bildene blir når de lastes opp:p Ikm er på lørdag, så kan jo enda gå begge veier da. Men føler den streken ga et lite(stort) ekstra håp:D
 
Back
Topp