IKM uke 39

Svake menssmerter og noe rart med puppene her :p Lyst til å teste igjen i dag, men blir ikke noe før torsdag (9DPO) eller helst fredag.
 
9 dpo i dag. Tok en babyplan tidlig som jeg kunne skimte en svaaak strek på (fikk den ikke med på bilde engang). Og som den testetøsa jeg er, så måtte jeg bare dyppe i en cb early også. Her var det litt sterkere strek:wideyed: Jeg vet jo at cb er kjent for skyggestreker, men det blir spennende å teste de neste dagene nå:D
(Er ikke sikkert dere ser streken. Det blir så utrolig dårlig kvalitet på bildene som lastes opp her).
Vis vedlegget 308062


Ser streken jeg også! Dette blir spennende! :)
 
9 dpo i dag. Tok en babyplan tidlig som jeg kunne skimte en svaaak strek på (fikk den ikke med på bilde engang). Og som den testetøsa jeg er, så måtte jeg bare dyppe i en cb early også. Her var det litt sterkere strek:wideyed: Jeg vet jo at cb er kjent for skyggestreker, men det blir spennende å teste de neste dagene nå:D
(Er ikke sikkert dere ser streken. Det blir så utrolig dårlig kvalitet på bildene som lastes opp her).
Vis vedlegget 308062
Ser streken :)
 
7dpo i dag!

Samboeren har bursdag i morgen, skal jeg driste meg til en test da tru?

Hvis du klarer å vente så ville jeg gjort det tror jeg. Det er jo veldig tidlig, og sjansen for negativ test er jo stor uansett hva som foregår i kroppen nå. Er jo ikke noe stas med negativ test på bursdagen heller :Heartred
 
Så spennende med tidlige streker :) har noen strimler jeg tenker å prøve etterhvert, også firstresponse 11 dpo. Da jeg fikk positiv sist :)
 
Til og med fitbiten går nedover :hilarious:
 

Vedlegg

  • 61910297-9A0B-4251-B2D0-39D6C3F3F502.png
    61910297-9A0B-4251-B2D0-39D6C3F3F502.png
    61 KB · Visninger: 18
9 dpo i dag. Tok en babyplan tidlig som jeg kunne skimte en svaaak strek på (fikk den ikke med på bilde engang). Og som den testetøsa jeg er, så måtte jeg bare dyppe i en cb early også. Her var det litt sterkere strek:wideyed: Jeg vet jo at cb er kjent for skyggestreker, men det blir spennende å teste de neste dagene nå:D
(Er ikke sikkert dere ser streken. Det blir så utrolig dårlig kvalitet på bildene som lastes opp her).
Vis vedlegget 308062
Ser streken her :joyful:
 
Back
Topp