IKM uke 39

28 aug fikk jeg mens sist.

Ser ut som den skal klatre litt der.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190916-213334_Fitbit.jpg
    Screenshot_20190916-213334_Fitbit.jpg
    12,9 KB · Visninger: 32
Nå blir det full rulle med firedagers kurs og jobbreise, så nå håper og tror jeg at ventetiden fram mot IKM går fortere! Håper på å se
Mange positive tester ila uka!

Jeg er forresten superkvalm og har vondt i magen. 3dpo:hilarious: Tror jeg er biiiittelittegrann stressa for tiden.
 
Jeg våk et nå. 01:05 har sovet siden 10:30. Nå er jeg lys våken. Dette pleier aldri å skje med meg. .. Og korsryggen gjør så innmari vondt...
 
7ED445B5-50AF-4474-8B31-4E0159A373AE.jpeg
Blendahvit tidlig test i dag. :) 7dpo.
Kan vel ikke forvente noe annet. Nå kan jeg ikke svi av en til før torsdag
 
9 dpo i dag. Tok en babyplan tidlig som jeg kunne skimte en svaaak strek på (fikk den ikke med på bilde engang). Og som den testetøsa jeg er, så måtte jeg bare dyppe i en cb early også. Her var det litt sterkere strek:wideyed: Jeg vet jo at cb er kjent for skyggestreker, men det blir spennende å teste de neste dagene nå:D
(Er ikke sikkert dere ser streken. Det blir så utrolig dårlig kvalitet på bildene som lastes opp her).
6AE4D35C-3E1A-40AB-8DCD-0F5FAF3896FC.jpeg
 
9 dpo i dag. Tok en babyplan tidlig som jeg kunne skimte en svaaak strek på (fikk den ikke med på bilde engang). Og som den testetøsa jeg er, så måtte jeg bare dyppe i en cb early også. Her var det litt sterkere strek:wideyed: Jeg vet jo at cb er kjent for skyggestreker, men det blir spennende å teste de neste dagene nå:D
(Er ikke sikkert dere ser streken. Det blir så utrolig dårlig kvalitet på bildene som lastes opp her).
Vis vedlegget 308062
Ser streken uten problem. Håper, håper! :wideyed:
 
9 dpo i dag. Tok en babyplan tidlig som jeg kunne skimte en svaaak strek på (fikk den ikke med på bilde engang). Og som den testetøsa jeg er, så måtte jeg bare dyppe i en cb early også. Her var det litt sterkere strek:wideyed: Jeg vet jo at cb er kjent for skyggestreker, men det blir spennende å teste de neste dagene nå:D
(Er ikke sikkert dere ser streken. Det blir så utrolig dårlig kvalitet på bildene som lastes opp her).
Vis vedlegget 308062

Ser strek!! Krysser fingrene :dance008
 
9 dpo i dag. Tok en babyplan tidlig som jeg kunne skimte en svaaak strek på (fikk den ikke med på bilde engang). Og som den testetøsa jeg er, så måtte jeg bare dyppe i en cb early også. Her var det litt sterkere strek:wideyed: Jeg vet jo at cb er kjent for skyggestreker, men det blir spennende å teste de neste dagene nå:D
(Er ikke sikkert dere ser streken. Det blir så utrolig dårlig kvalitet på bildene som lastes opp her).
Vis vedlegget 308062

Jeg ser streken, håper den blir sterkere :)
 
8 dpo i dag, og streken er sterkere :gen014
Føler meg veldig sikker på at det er noe på gang her :excited001 hva tror dere?
 

Vedlegg

  • 20190917_081544.jpg
    20190917_081544.jpg
    9,7 KB · Visninger: 61
Back
Topp