Myrababy - søsken på vei!❤️

Var nok ingen ekte strek, har ikke fått noen positive tester de siste dagene:( Da venter jeg vel bare på mensen, så ny PP kan starte!
 
Var nok ingen ekte strek, har ikke fått noen positive tester de siste dagene:( Da venter jeg vel bare på mensen, så ny PP kan starte!
 
Venter fortsatt på TR. Flo sier IKM er i dag, FF mener jeg skulle fått mensen for flere dager siden. Jeg er mest enig i Flo sin beregning der! Syklusdag 29 i dag, og hadde vært greit om ikke TR drøyer for lenge.. vil jo helst ha mest mulig stabile sykluser når man prøver:bag: Hatt menssmerter siden fredag og gått med bind, sikker på at de første dråpene kommer når som helst. Irriterende når det da drøyer!:wacky:
 
Enda ingen TR! Er nok ikke vits i å teste mer, har ikke testet på to dager. Tipper eggløsninga faktisk var ei uke senere enn jeg trodde, testet jo ikke mer etter at jeg hadde antatt positiv EL-test:/ Klok av skade, nå vet jeg at EL også kan somle.

Åh, om bare mensen kunne kommet, så jeg kunne begynt på ny PP, starte på en litt finere tempe-graf på FF, og spørre om medlemskap i den skjulte prøvegruppa! Har ikke gjort det enda, i tilfelle jeg skulle være gravid på denne PP.. nå er det jo null prosent sjans for det mener jeg, men folk sier jo at håpet ikke er ute før mensen kommer så:wacky:

Skal handle noen greier i dag:
Salvie-te
Lakris(rot)-te
...og kanskje grapefruktkjerneekstrakt om de har det på helsekosten.. må prøve det veldig forsiktig isåfall!

Tyvstartet med bidronninggele, men i tilfelle det er grunnen til forsinket mens dropper jeg det frem til CD 1!
 
Enda ingen TR! Er nok ikke vits i å teste mer, har ikke testet på to dager. Tipper eggløsninga faktisk var ei uke senere enn jeg trodde, testet jo ikke mer etter at jeg hadde antatt positiv EL-test:/ Klok av skade, nå vet jeg at EL også kan somle.

Åh, om bare mensen kunne kommet, så jeg kunne begynt på ny PP, starte på en litt finere tempe-graf på FF, og spørre om medlemskap i den skjulte prøvegruppa! Har ikke gjort det enda, i tilfelle jeg skulle være gravid på denne PP.. nå er det jo null prosent sjans for det mener jeg, men folk sier jo at håpet ikke er ute før mensen kommer så:wacky:

Skal handle noen greier i dag:
Salvie-te
Lakris(rot)-te
...og kanskje grapefruktkjerneekstrakt om de har det på helsekosten.. må prøve det veldig forsiktig isåfall!

Tyvstartet med bidronninggele, men i tilfelle det er grunnen til forsinket mens dropper jeg det frem til CD 1!
Det står på pakken til bidronninggeleen at det ikkje må tas om du er gravid.
Eg tok det ein pp. Då drøyde eggløsning veldig. Kan godt vere bidronninggeleen tøyser med mensen.
 
Trodde TR kom i natt, mener jeg så litt rosa utflod i går kveld! Satte inn menskopp, men i morrest var den helt tom! Bare vanlig utflod.. blir gaal av å vente:bag: Får teste en siste gang i morgen tidlig, er planlagt litt hurramegrundt i helga så:wacky:
 
ENDELIG kom TR, minst 5 dager etter forventet. Konkluderer med at EL var forsinket denne PP. Skal stole på tegnene når kroppen produserer EL-slim altså.. Men lærdommen er at syklusen min altså ikke er helt pålitelig, greit å vite!

Endelig er PP 3 i gang, den siste uka føltes veldig lang må jeg si..!
Fint at jeg slapp å kaste bort en test i morgen tidlig også;)
 
Da er PP3 godt i gang, og jeg er på CD 13 i skrivende stund, siden vi har bikket midnatt. Har testet for EL med strimler siden fredag, i går søndag begynte jeg også med CB sin digitale EL test. I går fikk jeg tom sirkel, men i kveld fikk jeg smilefjes! Tut og kjør;) Strimmeltesten jeg tok i tillegg var også veldig positiv. I morrest var den negativ, så har nok fått med meg toppen. Satser på at EL kommer denne gangen, har tempet jevnt denne syklusen, så burde få med meg et tempdropp, og stigningen etterpå. Spennende å se!

Vi la iaf inn aksjer i kveld, og nå ligger jeg med bekkenet hevet:p
Satser på å legge inn i morgen og dagen deretter, helst helt til FF er sikker på at jeg har hatt EL!
 

Vedlegg

  • D313AB35-2A25-4B8B-A695-60142C8D711D.jpeg
    D313AB35-2A25-4B8B-A695-60142C8D711D.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 75
Om mulig enda mer positiv EL test i morrest! Tempen har gått litt ned, kanskje EL i dag/natt da:)
 

Vedlegg

  • 4EE90BFE-9215-4FC3-A183-2E66A9264386.jpeg
    4EE90BFE-9215-4FC3-A183-2E66A9264386.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 75
Trooor jeg er på 1DPO i dag, eller eventuelt i morgen!

EL testene har vært positive siden mandag kveld, nå er det onsdag, og testen var fortsatt positiv i formiddag. Muuuligens bittelitt svakere enn de forrige dagene, så håper egget har sluppet eller slippes i dag iaf.
Har lagt inn aksjer mandag kveld og tirsdag kveld, siden det bikker over midnatt setter jeg det som «AM» mtp tidspunkt i FF... så stemmer kanskje ikke helt i tabellen da.
Satser på å få med samboeren på «høydans» i kveld også, så kan han sikkert få litt fri etterpå;) Hehe

Jeg har tatt mindre av mine faste medisiner, spesielt smertestillende denne PP. Usikker på om det er smart, har hatt mye mer vondt og vært veldig sliten de siste ukene.. i dag klarte jeg ikke komme meg på jobb! Men samtidig føles det ille å skulle ta noe som ikke er helt bra for en eventuell spire..
Spørs om jeg bare må tenke at jeg må kunne leve og ta meg av de daglige «pliktene» mine selv om jeg prøver.. og heller slutte om jeg skulle bli gravid!
Har ikke diskutert dette med fastlegen, men kan tenke meg til at hun ville si det samme.. pluss at hun ville kjeftet litt på meg for å slutte på faste medisiner på egenhånd uten «nedtrappingsplan» eller noe sånt:bag:.

Anyway. Jeg var nødt til å ta medisinen i morrest, og håper jeg kommer meg litt ovenpå igjen snart. Har ikke tid til å være sengeliggende akkurat nå:(

Men uansett, legger ved EL testene og tempgrafen min! Det er ganske gøy å tempe, når man bare får inn rutinen på det hver tidlige morgen:happy:
 

Vedlegg

  • C0F70295-0F0C-41D1-BB5B-9AEEB4ECBB10.jpeg
    C0F70295-0F0C-41D1-BB5B-9AEEB4ECBB10.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 70
  • 371A2A06-0CC8-4C35-AF08-54C548995CB5.jpeg
    371A2A06-0CC8-4C35-AF08-54C548995CB5.jpeg
    54,4 KB · Visninger: 65
3 DPO, fikk krysset i FF i dag:happy: Jeg temper i munnen, men fra neste PP skal jeg prøve å tempe vaginalt. Det gir visst mer pålitelige resultater:)

Tar Babyklister nå.. eller, skal egentlig gjøre det! Jeg glemmer det jo hele tiden, i tillegg bor vi på to plasser nå siden vi holder på å flytte.. så har ikke alltid babyklisteret tilgjengelig heller:hungover: Fra i morgen skal jeg skjerpe meg der, da flytter vi senga ned i nyhuset så;)
 

Vedlegg

  • E66F9EFC-DCDE-41E8-96CF-C356F8BD81DD.jpeg
    E66F9EFC-DCDE-41E8-96CF-C356F8BD81DD.jpeg
    60,9 KB · Visninger: 62
Da har vi offisielt flyttet altså!! Datoen ble kledelig nok 01.09.19, den burde vi klare å huske på☺️

En herlig følelse å endelig ha flyttet «helt for oss selv». Vi har bodd 10 år i leilighet på foreldrene hans, og etterhvert broren hans, sin gård. Vi har trivdes veldig godt der, og nytt godt av nærheten til svigers.. både når det gjelder praktisk hjelp og bistand, og for det sosiale. Mange tror det er veldig deilig å flytte unna gården til svigers, men sannheten er at det aldri har vært noe problem å bo så tett på de faktisk:) Er nok heldige med svigers:Heartblue:Heartpink
Svigermor var helt knust i går da vi offisielt flyttet og skulle sove første natten her. Gården vi har flyttet til er bare 10 minutter unna dem, men tydeligvis var det veldig tungt å «gi slipp» på yngste sønnen(og meg?). Tårer ble felt, og det føltes litt ambivalent å reise. Men selvfølgelig først og fremst en stor lettelse og glede etter 2 år med rehabilitering av bolighuset.. det er så herlig og vakkert her!

Gleder meg sånn til fortsettelsen, nå som vi har begynt på et nytt kapittel i livene våre:Heartbigred

Ellers er jeg vel 5 DPO i dag, kjenner ikke noe spesielt:) Har tatt Babyklister jevnere det siste døgnet, merker kanskje litt til den forespeilede murringen i livmoren. Det er vel tegn på at klisteret gjør jobben og øker blodsirkulasjonen der. Prøver å spise litt fersk ananas hver dag, inkludert kjernen, i tilfelle det hjelper:)
 
7 DPO. Ikke kjent så mye eventuelle symptomer, men kanskje ikke hatt tid til det heller:)
Har vært temmelig trøtt, men det er nok fordi jeg er reelt sliten! I ettermiddag/kveld fikk jeg plutselig skikkelig «magatak», var usikker på om det var tarm eller livmoren jeg kjente det i. Trodde jeg skulle få diaré også liksom! Følte litt «menssmerter» etterpå. Tipper jeg følte det fordi jeg leter graviditetssymptomer riktignok;)
 
Ble ikke noe av PP3 heller, mensen har kommet og gått. Den kom iallfall helt på riktig tid nå da, CD 28:) Så jeg er ganske sikker på at vi traff på EL.

Forrige uke var jeg hos kirurgen min, og tatt røntgen både her og der.. Blir satt opp til en operasjon i på nyåret..

Tenkte kanskje å prøve på baby én gang til før det blir operasjonspause, men nå er jeg usikker på om det er lurt. Jeg har såpass vondt at jeg egentlig ikke ønsker å utsette operasjonen så lenge som jeg må dersom jeg får barn først. Så, da blir det en pause frem til ca. mars her igjen! Skal prøve å henge litt inne på BV likevel da:)
 
Ble ikke noe av PP3 heller, mensen har kommet og gått. Den kom iallfall helt på riktig tid nå da, CD 28:) Så jeg er ganske sikker på at vi traff på EL.

Forrige uke var jeg hos kirurgen min, og tatt røntgen både her og der.. Blir satt opp til en operasjon i på nyåret..

Tenkte kanskje å prøve på baby én gang til før det blir operasjonspause, men nå er jeg usikker på om det er lurt. Jeg har såpass vondt at jeg egentlig ikke ønsker å utsette operasjonen så lenge som jeg må dersom jeg får barn først. Så, da blir det en pause frem til ca. mars her igjen! Skal prøve å henge litt inne på BV likevel da:)
Så kjedelig at det ikke klaffet denne gangen heller. Støtter deg i å vente med neste forsøk til du er ferdigoperert. Et svangerskap tar også på. Mange uker det er veldig tungt å bære. Det vil nok også belaste kneet ditt ytterligere.
 
Back
Topp