Når skal du på OUL?

Månedsskiftet september/oktober tenker jeg.
Vil vite kjønn
 
9. September. Det er jo plutselig bare litt over en uke til :) men vi vet kjønn fra nipt. Antar den er korrekt
 
26. September :) men har allerede sett de på ultralyd 4-5 ganger og skal til gyn flereganger i uka fra uke 16 (neste uke) :p så får vel sett de en del framover før OUL også ❤️
 
3.oktober
 
20.september blir det!
 
Hjelp, skal på OUL på Riksen onsdag denne uka, og fant endelig fram det skjemaet vi har fått i den forbindelse. Leste at det skulle vært sendt dem snarest mulig...! Men det har vi jo helt glømt. Så vi må bare ta det med dit samme dag. Flere som har gått på samme blemme? Gjør det noe? Blir de sure?

Tenker at det er vel viktigst hvis man har særlige forhold som må følges tett opp, og utover «høy alder» og tidligere konisering hos meg er det ikke det i vårt tilfelle.
 
Hjelp, skal på OUL på Riksen onsdag denne uka, og fant endelig fram det skjemaet vi har fått i den forbindelse. Leste at det skulle vært sendt dem snarest mulig...! Men det har vi jo helt glømt. Så vi må bare ta det med dit samme dag. Flere som har gått på samme blemme? Gjør det noe? Blir de sure?

Tenker at det er vel viktigst hvis man har særlige forhold som må følges tett opp, og utover «høy alder» og tidligere konisering hos meg er det ikke det i vårt tilfelle.
Jeg hadde ikke fått skjemaet engang jeg. Fylte det ut på sykehuset når jeg var der
 
Hjelp, skal på OUL på Riksen onsdag denne uka, og fant endelig fram det skjemaet vi har fått i den forbindelse. Leste at det skulle vært sendt dem snarest mulig...! Men det har vi jo helt glømt. Så vi må bare ta det med dit samme dag. Flere som har gått på samme blemme? Gjør det noe? Blir de sure?

Tenker at det er vel viktigst hvis man har særlige forhold som må følges tett opp, og utover «høy alder» og tidligere konisering hos meg er det ikke det i vårt tilfelle.
Bare ta det med på onsdag du.
 
Back
Topp