Hvem er vi?

marithe

Forumet er livet
August 2018
Maiblomstene 2020
Jeg tenkte vi kunne lage en liten presentasjon av oss selv. Kan jo være interessant å se hvor like og ulike vi er. Dere kan dele akkurat hva dere vil, men jeg har noen spørsmål under som tips.

Alder? Barnefar/medmors alder? Hvor i landet bor dere? Hvor skal du føde? Samboer, gift eller aleneforelder? Har du barn fra før? Alder på disse? Har de samme far? Donorsæd? Har du bonusbarn? Har dere prøvd lenge? Assistert befruktning? Når er terminen din? Hva jobber du med? Har dere dyr?
 
Jeg kan jo svare først selv.

Jeg er 37 år gammel og blir 38 før fødsel. Pappaen er like gammel som meg. Dette er mitt fjerde barn, og min manns andre. De to eldste har en annen far som jeg heldigvis er god venn med. Eksen bor bare et par hundre meter unna oss. De to minste er prøverør; ICSI. Vi prøvde bare i 3 mnd før min nye mann tok sædanalyse, så vi slapp å prøve lenge. Jeg mistenkte at det sto dårlig til allerede etter to bomforsøk ettersom jeg ble gravid 4 ganger på 5 forsøk med eksen. Vi har to katter. Barna er nå 1, 8 og 10 år. Vi bor i Oslo, og jeg regner med det blir fødsel på Ahus.
 
Last edited:
30 år gammel og gift med mannen på 37, vi har to barn fra før (den ene er min bonus) på 9 og 18mnd. Jeg er utdannet barnehagelærer, jobber i åpen barnehage og i omsorgsbolig ved siden av masterstudiet. Vi bor i Trondheim sammen med vår firbente bestevenn, en hund på 4 og 1/2 år :D vi har prøvd siden fødsel, mistet en gang før babyen jeg har fra før, og to ganger før denne spira. Nå håper jeg den sitter! Jeg mister alltid i uke 8, så kommer jeg meg forbi den uka uten blødninger føler jeg meg rimelig safe. Foreløpig termin er 8. Mai, men jeg har ganske ustabil syklus, så får se om en stund :)
 
Jeg er 34 år, har en sønn på strax 10 år fra ett tidligere forhold.. Nye typen er 33, og vi er nå ca 5 uker på vei med nr 2. Han har ingen barn fra før.
Han flytter nok inn til meg iløpet av svangerskapet. Han bor på Østlandet og jeg bor i Sandnes
Jeg er ung ufør og vi har 1 hund og 2 puser:Heartbigred
 
Jeg er 28 år, samboer er 35. Vi holder til i Nord Norge, men opprinnelig søringer begge to. Har prøvd på første barn i rundt et år og har to MAer bak oss. Regner med å føde på UNN i Tromsø om alt går veien denne gangen. Har termin 16. Mai. Jobber som veterinær, og har to hunder og en katt.
 
Jeg er 33 år og har en datter fra før som er 10 år gammel. Husker at jeg hadde mye hjelp og støtte i dette forumet under forrige svangerskap.
Forloveden min har ikke barn fra før, og er like lykkelig som meg, over at testen viste positiv:Heartred Er 3+6 idag:Heartred
Jeg er utdannet omsorgsarbeider og jobber på sykehjem.
 
Jeg er 30 år, gravid med første barn.
Har samboer, vi planlegger bryllup.
Jobber som kokk, og er aktiv på fritiden med trening og hundene våre.
Bor i eget hus på østlandet.
 
Jeg er 27 år, samboer er 29 år.
Vi har en sønn ilag på 1 år.
På første mann satt han på første forsøk.
Nå var det ikke planlagt. Men absolutt veldig velkommen ❤️ Termin 13 mai. så 6+1
Jeg jobber i barnehage, går skole utenom, på kveldstid. For å utdanne meg som barnehagelærer. :)
Vi har ingen dyr.
Vi bor i Stavanger, så føder på Stavanger universitetssjukehus ❤️
 
Jeg er 28, blir 29 i november, samboer og pappa er 35.
Han har en sønn fra før som da er min bonussønn, som blir 13 i november.
Vi bor i Trøndelag, fødselen vil nok finne sted på Levanger sykehus.
I følge appene jeg har er vel termin alt mellom 6-9 mai:hilarious:
Jeg er utdannet vernepleier, og jobber i bofellesskap for eldre:rolleyes:
Vi har tre katter:hilarious:
 
Jeg er 34 år og sambo er 38 år.
Vi har vært sammen i 2 år.
Jeg har ei datter på 7 fra tidligere.
Spira satt på pp9:Heartpink
Jeg jobber med ekspedisjon og logistikk, han driver eget firma.
Er bosatt i Troms og blir nok å måtte føde på unn Tromsø. Termin er 16.mai:Heartpink
Og vi har 2 katter:hilarious:
 
Last edited:
jeg er 23, samboer 24. Vært sammen i 4 år :) Bor i Nordland, han er her fra og jeg er tilflytter. Rekner med å føde på Sandnessjøen sykehus. Dette blir vårt første barn! Ble gravid på første forsøk i april/mai, men mistet i SA. Tok oss to forsøk til før denne satt :) Jeg er utdannet sykepleier, og ellers så har vi en hund!
 
Jeg er 26år å barnefar er 24år:) Vi er samboere.Vi bor i Møre og Romsdal. Skal føde på kristiansund sjukehuse. Jeg har en gutt på 6 år fra tidligere forhold :) Vi kom oss til pp 20 før det satt :) Har termin 04.05.2020 :Heartpink Gleder oss veldig !
 
Jeg er 30, sambo er 32. Vi har vært sammen i 7 år. Vi er begge fra Østlandet. Dette blir mitt tredje barn, og samboers andre. Sammen har vi ei datter, som er 6. Jeg har ei datter fra før, hun fyller snart 13. Faren til min eldste er ikke lenger iblant oss, han omkom i en bilulykke når jenta mi var ca 14 mnd! Men jeg har god kontakt med familien hans, og det har også min samboer! ☺️
Nå er jeg arbeidsledig, mens samboer driver eget firma! Denne lille har vi prøvd på siden november 2017, så håper denne vil være ‘’ leieboer’’ til mai
 
Jeg er 28 år, samboer er 35. Vi holder til i Nord Norge, men opprinnelig søringer begge to. Har prøvd på første barn i rundt et år og har to MAer bak oss. Regner med å føde på UNN i Tromsø om alt går veien denne gangen. Har termin 16. Mai. Jobber som veterinær, og har to hunder og en katt.

Fint å se det er en annen her i Tromsø. Er selv 25, og gravid med første. Foreløpig termin 10.05:love7
 
Jeg er 33 år, barnefar er 37. Jeg har to barn fra et tidligere forhold på 6 og 3 år, men barnefaren får sitt første barn. Vi gleder oss veldig og han er helt i ekstase med store planer om en ny manu spiller:laughing025
Vi jobber begge som lærere på ungdomsskole og i Videregående. Ellers bor vi nå i en liten leilighet så vi er på husjakt og håper å finner noe før mai, slik at vi slipper å flytte med baby. Skal sis at vi trives godt alle sammen hjemme i den lille leiligheta:love017
Termin 10. Mai og blir Rana sykehus
 
Jeg er 27 år, barnefar er 31. Vært sammen i 5 år. Første barnet til oss begge. Har en MA bak meg fra tidligere forhold. Sambo er musiker, mens jeg jobber i detaljhandel. Termin er 3 mai og her satser vi på ullevåld sykehus.
For oss klaffa det på pp8, men prøvde 4 mnd for to år siden også.
Har nå hypermesis så dette kan bli et tungt svangerskap :wacky:
 
Hei :greet025Jeg er 31år, vil bli 32 år, mannen min er 36år. Bor i Møre og Romsdal og kommer til å føde på Molde sykehus. Vi har vært gift i 7 år og vært sammen i 10 år. Vi har 2 barn fra før, gutt på straks 7 år og gutt på 18mnd. Med første tok det 11pp med 1SA mellom, nr 2 tok det 4pp. Med denne sluttet jeg med p-pillen i april, for jeg glemte å ta ut ny eske men hadde ingen planer om barn enda. Tenkte mest å prøve i neste år men ups we did it again :knegg:
Vi har nettopp kjøpt hus,Jeg og er fremdeles i startfasen der :love017 er utdannet vernepleier og jobber med mennesker med nedsat funksjonsevntmellom 17 og 61 år :smiley-bounce012
Vi har 1 katt på 8 år, masse hybelkaniner og et uterom med masse digre edderkopper :schoked025
 
Jeg er 18 år, Barnefar er 21 :) Bor i Sandefjord, men vil helst føde på Skien sykehus. Jeg og barnefar har vært sammen over 1 år. Ble forlova i februar. På valentinsdagen faktisk :) Ingen av oss har barn fra før så dette blir første. Men jeg har vært gravid 2 ganger tidligere. Hadde sa i desember og en ma i slutten av Mars. Denne spira satt i pp5 :) Termin er 10. Mai inntil videre, som også er min egen bursdag. Men skal på TUL til mandag (23. SEP) så da kan det jo endre seg. Barnefar jobber i barnehage, utdanna barne og ungdomsarbeider. Jeg gjør ikke noe akkurat nå. Har ingen dyr selv pga huseier er allergisk (vi leier), men foreldrene mine har 1 katt og 3 hunder som vi kommer til å være mye rundt da jeg ønsker at barnet vårt skal vokse opp med dyr :)
 
Jeg er 26 år, barnefar 29. Vi har vært sammen i 8 år og har et barn på 3 år. Nå gravid med andremann med termin 10. mai :) Vi skal flytte i løpet av mai neste år, så blir baby og flytting om hverandre :p Bor i Akershus og vil føde på Kalnes. Ingen husdyr. Jeg jobber i dagligvarebutikk og har gjort det i nå 4 år.
 
Back
Topp