IKM uke 38

Nå spørs det... litt mørkere blod i dag, lite enda, men frykter at det er :angry4:angry4:angry4TR! som kommer likevel :(

Edit: mer brunlig enn rødt o_O
 
Last edited:
Ca 10 dpo idag, og negativ test idag morges, men vet ikke om testen er tidligtest eller ikke. Noen som kan fortelle meg det? :p Hvilke tester er best for tidligtesting? Håpet er ikke ute før tr banker på iallefall :cool:
Vis vedlegget 307995
Det der er 25mlu, altså ikke tidligtest. Så mye håp ennda:D
 
Jeg bestilte tester for en uke siden, er tom for tidligtester nå:bag:
Håper de kommer i dag. Da blir det kveldstesting ;):rolleyes:
Føler ikke så mye.
 
11dpo og negativ vanlig test, føler nå at håper et ute for denne pp'en :(
 
Rfsu test etter jeg kom fra jobb. I dag mener samboer også at han klarer se strek. Følt meg litt småkvalm i dag og har ømme bryster. Men brystene er sånn før hver mens uansett :/
 

Vedlegg

  • 20190916_163847.jpg
    20190916_163847.jpg
    21,6 KB · Visninger: 103
Rfsu test etter jeg kom fra jobb. I dag mener samboer også at han klarer se strek. Følt meg litt småkvalm i dag og har ømme bryster. Men brystene er sånn før hver mens uansett :/
Ser streken!! :D Pga dårlige erfaringer med rfsu selv, ville jeg tatt en annen type før jeg trodde på det hehe, men den ser positiv ut syns jeg:)
 
Ser streken!! :D Pga dårlige erfaringer med rfsu selv, ville jeg tatt en annen type før jeg trodde på det hehe, men den ser positiv ut syns jeg:)

Hadde klare streker på LLP testene for noen dager siden(de sensitive), men tør likevel ikke håpe.

Hvis det klaffer nå så klaffer det mot alle odds. Vi hadde sex en gang, eggløsning kom muligens tilfeldigvis en uke senere enn den skulle, samt at jeg hadde EL-smerter på høyre side(hvor jeg har tett eggleder). Dermed stoler jeg ikke på noe enda :p

Men lovet samboer at jeg ikke skal kjøpe noen nye tester før helgen(minst). Så får bare ta en slik per dag frem til helgen. Så ser vi an om det er progresjon for å vurdere digital test :)
 
Ser jo veldig lovende ut! Når har du ikm?

Aner ikke :nailbiting:

Med normal syklus skulle det vært forrige mandag. Jeg hadde ingen symptomer på EL når den skulle vært. Tok EL-test 2. sept. som var sterk, men ikke helt positiv. Hadde ikke flere tester, så vet ikke om jeg da var på vei til positiv test eller hadde hatt nettopp. Så kan være 14 dpo, men også en god del mindre... Antar vel at IKM vil være i løpet av denne uken.
 
Er det forresten bare meg som får bedre tester på ettermiddag enn morgen? Jeg er kjempedårlig på å drikke vann i løpet av arbeidsdagen, men drikker mye på ettermiddag/kveld, så urinen er som regel helt blank på morgenen. Vet ikke om det har noe å si.
 
Mensen skal komme i dag eller i morgen.. :yuck: Har milde kramper men ingen mens. Bruker aldri å ha det, i hvert fall ikke som jeg legger merke til. Men jeg føler meg ganske sikker på at det er mensen.
 
Ikke mist håpet, selv om det er vanskelig. :HeartredKjenner på det selv jeg også. Ut fra lista ser jeg at du har IKM samtidig med meg.
Takk for trøstende ord, men er like greit å stålsette seg på skuffelsen når det har tatt så lang tid :/
 
Back
Topp