Skravletråd Wildcard

seilefru

Elsker forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Lager denne jeg. Så kanskje vi kan motivere hverandre?

Jeg har første dag tilbake på jobb i morgen. Og blir ikke mye mosjon på mei da. Livredd for at jeg skal fortsette å gå opp i vekt.
Prøver også å bli gravid igjen. Og har mye igjen fra sist graviditet. Kan ikke tillate meg å legge på meg mer nå.

Har du en plan for uken?
 
Hverdagen med tre unger er travel, vi er to voksne i jobb, to unger på skole og en i bhg, så planen for uka er:håndball for mellomste mandag, korps for eldste tirsdag, kor for mellomste og foreldremøte i kulturskolen onsdag, speider for eldste og fotbsll for mellomste og foreldremøte i bhg på torsdag. Fri fredag ettermiddag, forballtuering lørdag.

Jeg har altså rett og slett ikke kapasitet til å planlegge trening.

Så jeg planlegger å ikke drikke kakao på jobb selv om det er drittvær, ikke spise for mye mat og om jeg finner tid og overskudd nok trene litt enkle øvelser på stuegulvet (har liggende en av de store gymmattene vi hadde når ungene var babyer der. Ungene liker det. Der kan jeg ta situps og sånn.
 
Jeg liker planen din :) litt sånn jeg må tenke også. Lite aktivitet gjør at vi må fokusere ekstra hardt på det vi får i oss.

Tenker jeg skal prøve å spise så rent som mulig denne uken. :) Ingen sauser etc etc
 
Det funker igrunnen fint om mannen lager suppe. Han lager ikke kremet suppe eller noe sånn, det er basert på buljong-kraft og tidatt grønnsaker og kjøtt. Det metter mye der og da men er mye volum og lite mat så en blir sulten igjen, men jeg har klart å holde kveldsmaten til et knekkebrød og derved totalt sett ikke så mye kalorier

Problemet er at det er et litt mer fysisk aktivt liv jeg egentlig trenger. Det er å unngå diabetes som er motivasjonen min egenelig, men de siste par årene har vekta gått bare opp så jeg må gjøre noe med det også
 
Det funker igrunnen fint om mannen lager suppe. Han lager ikke kremet suppe eller noe sånn, det er basert på buljong-kraft og tidatt grønnsaker og kjøtt. Det metter mye der og da men er mye volum og lite mat så en blir sulten igjen, men jeg har klart å holde kveldsmaten til et knekkebrød og derved totalt sett ikke så mye kalorier

Problemet er at det er et litt mer fysisk aktivt liv jeg egentlig trenger. Det er å unngå diabetes som er motivasjonen min egenelig, men de siste par årene har vekta gått bare opp så jeg må gjøre noe med det også
Jeg gikk for kjøttsuppe i dag! Blir faktisk mett, hehe

Og ja tenkte der samme om diabetes. Livvidden er innenfor faresonen
 
Jeg gikk for kjøttsuppe i dag! Blir faktisk mett, hehe

Og ja tenkte der samme om diabetes. Livvidden er innenfor faresonen
Min er ikke innen faresonen enda, men min mor har diabetes så jeg har arvelig risiko og vil gjøre det jeg kan for å unngå om jeg kan
 
Og ja, mett av suppe. Men sulten om noen timer
 
Gjennomført min første treningsøkt på sykkelen jeg har stående i gangen på år og dag. Ikke langt, ikke fort, ikke lenge (20 min, 7 km) men jeg lever enda.
 
Og neste uke skal den av oss som har gått mest ned/minst opp inn på laget vi engang var på. Jeg står dønn stille på +0,1 hver fredag for tiden så jeg må jobbe hardt denne uka og fremover.
 
Husk å registrere vekt, denne uken tar vi inn den som har gått ned nest hittil i krigen. Jeg har gått opp :(
 
huff glemte å levere vekt i går sjefen ringte å lurte på om jeg kunne komme på jobb en time tidligere så da gikk det i glemme boken veide meg da men glemmte å skrive det inn her:-(
 
huff glemte å levere vekt i går sjefen ringte å lurte på om jeg kunne komme på jobb en time tidligere så da gikk det i glemme boken veide meg da men glemmte å skrive det inn her:-(
Var du her? Var ikke du på lag?
 
Hmm, nå har jeg mistet all oversikt, lagleder regnet deg som ikke levert på laget. Jeg trodde det var med der

Jeg har komplett mistet oversikten denne uka
 
Ja, det ser jeg.

Lagleder hadde deg med. Men jeg vet ikke hvem som var med.

Jaja.

Denne runden er snart over.

Jeg påtar meg ikke å lede den neste, tviler på at jeg skal være med.
 
Back
Topp