IKM uke 38

Jeg blir gal! Føler jeg har så mange symptomer, men fikk negativ test i dag (9 dpo)..
Stikking i mage og pupper, vonde bryster og korsrygg, begynte å hylskrike og forlot huset da jeg og samboer hadde en diskusjon (har aldri skjedd før), og i går brakk jeg meg av nugatti:laughing002 men tror kanskje jeg over analyserer alt!

Skal prøve å ikke tenke så mye og ikke teste på noen dager! Men er så pokkers vanskelig når det kommer så mange fine positive tester her:p

Samme her, 9 dpo i dag og masse symptomer.. men negativ test i morges:dead:
Men det er enda tidlig, så gir ikke opp håpet enda:shy:
 
Gratulerer til dere som har fått positiv test!


Jeg tok samme test som i går i morges, streken så lik ut. Var ute en tur og kjøpte RFSU tester(8-pack) på vei hjem. Hadde da ikke vært på do på ca tre timer. Syns jeg ser noe der... disse testene er mindre sensitive enn den forrige jeg la ut.

Edit: Ser at kvaliteten endrer seg veldig når bildet lastes opp... :/
 

Vedlegg

  • 20190915_134442.jpg
    20190915_134442.jpg
    13,7 KB · Visninger: 92
10 dpo i dag, og litt lyserosa slim tidligere i dag, faktisk! :) + ømme pupper(men det hadde jeg før mens i en tidligere syklus også)
 
HAHA ja det var nok et symptom, testen ble definitivt positiv idag! Jeg griner av mye rart til vanlig liksom, men nå er jeg jo heeeelt på jordet :hilarious: hvor ille skal dette bli fram mot mai liksom? :rolleyes:

Tenker på da du skrev angående de 5 eksamenene (rart ord), og at det sikkert gjorde deg svært så fruktbar:laughing001 Det slo ikke feil:laughing002 Hehehe.. Du kommer til å klare det godt!! Fikk selv en bebis like oppi eksamenskjøret 3.året på vgs:happy112og hvis det klaffer denne mnd for min del, så blir termin i samme tid som bachelor ++ skal innleveres :hilarious:
 
Tenker på da du skrev angående de 5 eksamenene (rart ord), og at det sikkert gjorde deg svært så fruktbar:laughing001 Det slo ikke feil:laughing002 Hehehe.. Du kommer til å klare det godt!! Fikk selv en bebis like oppi eksamenskjøret 3.året på vgs:happy112og hvis det klaffer denne mnd for min del, så blir termin i samme tid som bachelor ++ skal innleveres :hilarious:

Hoho ja, jeg får iallefall ikke baby i Master-skrivinga, takk gud for det! :hilarious: det blir nok å gå bare godt med oss begge skal du se!
 
CD 26, 11 dpo, ingen tr enda og lengste syklus på lang tid :nailbiting: Rosa slim i går (som nevnt) og verking i korsryggen da jeg la meg :rolleyes:Negativ morgentest.
 
11 dpo og negativ test :shifty: Da tror jeg håpet er ute for min del. Selv om jeg selvfølgelig likevel kommer til å ha et ørlite håp helt til tr kommer på ons :p

Gratulerer til alle med positiv test :D Blir spennende å se hvor mange flere det blir i gruppa :dummy::dummy1:
 
Ca 10 dpo idag, og negativ test idag morges, men vet ikke om testen er tidligtest eller ikke. Noen som kan fortelle meg det? :p Hvilke tester er best for tidligtesting? Håpet er ikke ute før tr banker på iallefall :cool:
C37C5397-7472-4D91-9294-B26359A094B0.jpeg
 
Back
Topp