Noen som kan overta jobben som TG?

Mammavonnis

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Hei.

Jeg må meddele at jeg ikke kan ha, ansvaret som TG på forumet, her, lengre grunnet veldig store personlige problemer på hjemmefronten...så beklager følgene for dette.... Men jeg kan ikke da jeg sliter nok som det er:sad010
 
Hei.

Jeg må meddele at jeg ikke kan ha, ansvaret som TG på forumet, her, lengre grunnet veldig store personlige problemer på hjemmefronten...så beklager følgene for dette.... Men jeg kan ikke da jeg sliter nok som det er:sad010
Beklager dette, håper det går bedre for deg etterhvert❤️ Ingen skader skjedd i ditt fravær, som sagt før - det viktigste er din helse og babyen❤️

Med litt «opplæring» og veiledning kan jeg prøve meg som TGA. Bruker mye tid på forumet uansett :)
 
Last edited:
Jeg kan også gjerne være TGA. Ikke bruk tid eller krefter på ting som dette når du trenger dem på hjemmebane, Hoppsideisi! Sender deg mange varme klemmer!
 
Ta vare på deg selv nå Hoppsideisi <3
 
Hei.

Jeg må meddele at jeg ikke kan ha, ansvaret som TG på forumet, her, lengre grunnet veldig store personlige problemer på hjemmefronten...så beklager følgene for dette.... Men jeg kan ikke da jeg sliter nok som det er:sad010

Du må tenke på deg selv, og gjøre det som er best for deg. Forumet lever videre uansett, og tar deg veldig gjerne i mot når du er klar for det:Heartred
Håper alt ordner seg for deg. Klem
 
Beklager dette, håper det går bedre for deg etterhvert❤️ Ingen skader skjedd i ditt fravær, som sagt før - det viktigste er din helse og babyen❤️

Med litt «opplæring» og veiledning kan jeg prøve meg som TGA. Bruker mye tid på forumet uansett :)

Da har jeg lagt deg til som tga og til i en PM hvor all informasjon står, og du kan lese og prøve å sette deg inn i det. :)
Og det er bare å sende meg en PM om du trenger hjelp til noe :)
 
Back
Topp