Blødning uke 5+5 , lav HCG- Er håpet over ?

2tætteogeibadehette

Flørter med forumet
Merker at det kroppen min bare egentlig har lyst og legge seg ned under dyna og ikke se omverden...

1,5 år har vi prøvd og fått til en liten spire. Vi skulle overerførers til prøverør avd i september.
Men så plutselig ble jeg dårlig og merket det var noe med kroppen, trøtt, sliten og litt små uggen.


Jeg tok en GV og den viste seg være positiv ! Endelig tenkte vi! 1,5 år så kommer lille spiren vi har jobbet og ventet på ! 5+4 i dag.

for 3 dager siden begynte jeg blø , og ble sendt på tidlig UL i går. ( Blør enda) Det ble tatt HCG prøver, i dag ringte sykehuset og sa verdiene var veldig lav. 105...
Ny prøve på Tirsdag.

Legen sa at siden nivået var så lavt så var det enten en påbegynt SA eller så var jeg veldig kort på vei men måtte belage meg på det siste da jeg har blødd i 3 dager..

Jeg sitter her og vet ikke helt hvor jeg skal se henne, hva jeg skal tenke eller noe :(

Er det noen som har vært i denne sitvasjonen ? er det noen som har klart og ikke hatt SA ? Når dette har hendt ?

Håper på svar.
Jeg tar gjerne i mot både positive og ikke vell så positive tilbakemeldinger .

Hilsen

Lille trille <3 Med et stort ønske <3
 
Sender deg varme klemmer :Heartbigred

Hcg verdier kan varierer veldig. Lave verdier kan også gå Bra, d viktige er at den øker, fordobler seg hver 2.-3. dag.

Blødning kan ofte være helt normalt og ufarlig eller det kan være tegn på sa.

Jeg blødde 4 dager m litt koagler fra 4+1. Trodde d var sa, men tok test. Sterkere. Tok hcg blodprøve. Økte, sakte men sikkert.
Så ble d gyn og ul x flere denne uka. Usikkert. Ul viste alt for lite. Men legene ville ikke gi opp lell. Men så ble d en avflatning på hcg så fredag ble d satt i gang medikamentell abort. Og i Dag er j innlagt for å få fullført en abort.

Håper du får avklart hva som skjer m deg! :)
 
Jeg blødde litt 4+4-5, men hadde fortsatt stigende hcg. Dessverre mistet jeg 5+3. Men da var det ingen tvil. Smerter i underlivet og mye blod med koagler. Var hos gyn samme dag, og det var ikke noe fosteranlegg der, bare et "noe" som var på vei ut.

Når det gjelder hcg-verdier er variasjonen stor. Det viktigste er endringen over tid, og den skal da helst fordoble seg etter 48 timer. Om hcg-verdi er på 400-500 på tirsdag er stigningen helt etter boka. Verdien tilsvarer etter denne tabellen (http://www.betabase.info/chart/basic/single) ca 13-14 dager på vei. Kan du ha hatt el et par uker senere enn du trodde?

Dessverre er det ikke mye å gjøre, annet enn å vente. Det er helt grusomt!

Lykke til! :Heartred
 
Sender deg varme klemmer :Heartbigred

Hcg verdier kan varierer veldig. Lave verdier kan også gå Bra, d viktige er at den øker, fordobler seg hver 2.-3. dag.

Blødning kan ofte være helt normalt og ufarlig eller det kan være tegn på sa.

Jeg blødde 4 dager m litt koagler fra 4+1. Trodde d var sa, men tok test. Sterkere. Tok hcg blodprøve. Økte, sakte men sikkert.
Så ble d gyn og ul x flere denne uka. Usikkert. Ul viste alt for lite. Men legene ville ikke gi opp lell. Men så ble d en avflatning på hcg så fredag ble d satt i gang medikamentell abort. Og i Dag er j innlagt for å få fullført en abort.

Håper du får avklart hva som skjer m deg! :)
Tenker på deg i dag! Lykke til! :Heartred
 
Sender deg varme klemmer :Heartbigred

Hcg verdier kan varierer veldig. Lave verdier kan også gå Bra, d viktige er at den øker, fordobler seg hver 2.-3. dag.

Blødning kan ofte være helt normalt og ufarlig eller det kan være tegn på sa.

Jeg blødde 4 dager m litt koagler fra 4+1. Trodde d var sa, men tok test. Sterkere. Tok hcg blodprøve. Økte, sakte men sikkert.
Så ble d gyn og ul x flere denne uka. Usikkert. Ul viste alt for lite. Men legene ville ikke gi opp lell. Men så ble d en avflatning på hcg så fredag ble d satt i gang medikamentell abort. Og i Dag er j innlagt for å få fullført en abort.

Håper du får avklart hva som skjer m deg! :)


<3 Mange gode klemmer til deg Tuttelure <3

Skal inn på ny HCG på Tirsdagen. Så er bare og vente og se .
 
Jeg blødde litt 4+4-5, men hadde fortsatt stigende hcg. Dessverre mistet jeg 5+3. Men da var det ingen tvil. Smerter i underlivet og mye blod med koagler. Var hos gyn samme dag, og det var ikke noe fosteranlegg der, bare et "noe" som var på vei ut.

Når det gjelder hcg-verdier er variasjonen stor. Det viktigste er endringen over tid, og den skal da helst fordoble seg etter 48 timer. Om hcg-verdi er på 400-500 på tirsdag er stigningen helt etter boka. Verdien tilsvarer etter denne tabellen (http://www.betabase.info/chart/basic/single) ca 13-14 dager på vei. Kan du ha hatt el et par uker senere enn du trodde?

Dessverre er det ikke mye å gjøre, annet enn å vente. Det er helt grusomt!

Lykke til! :Heartred


Huff nei er ikke annet og gjøre enn og vente :/ Jeg har ingen smerter men blør som en menstrasjon og koagulert blod .
Så vet ikke hva som skjer . Det er helt grusomt som du sier, og det og gå rundt og vente uten og vite :/

De sa til meg på sykehuset at HCG var lag så enten var det veldig tidlig eller så var det en SA på vei. Men fikk ikke vite mere før etter neste HCG.
 
Da bærer det inn på nye prøver og bare krysse for stigning ❤️ Kjenner det og ha ventet siden torsdag tar på hode , humør og kroppen Håper og krysser alt jeg eier og har ❤️
 
HSG nede på 9 :/

satt ikke fast denne gangen heller :(
 
Klemmer sendes din vei, vi prøver på nytt v første mulighet vel?:Heartbigred
 
Har vært der - og vil gi deg en stoooor klem! Ta vare på deg selv nå. :Heartbigred
 
Enig i dag, Når kommet eggløsning etter denne blødningen.. spent På hvor lenge blødning varer..

Min startet på onsdag var ferdig i natt til i går. Ingen smerter eller noe.
Så jeg vet liksom ikke når jeg kan starte opp igjen! Men denne gangen så skal det sitte ! Om jeg må spikre det fast! :0
 
Min startet på onsdag var ferdig i natt til i går. Ingen smerter eller noe.
Så jeg vet liksom ikke når jeg kan starte opp igjen! Men denne gangen så skal det sitte ! Om jeg må spikre det fast! :0
Vi ventet ikke, begynte å prøve med en gang blødningene gav seg. :)
 
Min startet på onsdag var ferdig i natt til i går. Ingen smerter eller noe.
Så jeg vet liksom ikke når jeg kan starte opp igjen! Men denne gangen så skal det sitte ! Om jeg må spikre det fast! :0


Jeg har blødd litt siden fredag, da medisinsk abort ble startet, mens mandag til tirsdag, nå virker d som d roer seg/gir seg. Men kom svær koagel senest i dag. Kan sikkert starte opp noen dager etter at blødning er helt ferdig? :wideyed::happy::shy: Hehe større sjanse for å bli gravid ila 6 mnd etter en sa sies d, så håper virkelig spiren sitter raskt.

Merker d tærer på i heimen, og vi har d ikke såå fryktelig bra. Lite tid til å prate.. og misforståelse muligens.. så blir d bare kjett. Vi som vil ha baby..
 
Jeg har blødd litt siden fredag, da medisinsk abort ble startet, mens mandag til tirsdag, nå virker d som d roer seg/gir seg. Men kom svær koagel senest i dag. Kan sikkert starte opp noen dager etter at blødning er helt ferdig? :wideyed::happy::shy: Hehe større sjanse for å bli gravid ila 6 mnd etter en sa sies d, så håper virkelig spiren sitter raskt.

Merker d tærer på i heimen, og vi har d ikke såå fryktelig bra. Lite tid til å prate.. og misforståelse muligens.. så blir d bare kjett. Vi som vil ha baby..
Send Meg en pm ❤️
 
Back
Topp