Mammaklær I London

Bruspulver

Forelsket i forumet
Skal på en liten kjæreste tur til London snart. Er det noen som har tips til mammaklær der?
Jeg har alltid likt primark, men vet ikke om de har mammaklær der? Og hvis de har, er de fine?
 
Skal på en liten kjæreste tur til London snart. Er det noen som har tips til mammaklær der?
Jeg har alltid likt primark, men vet ikke om de har mammaklær der? Og hvis de har, er de fine?

Jeg var der i fjor og fant i n g e n t i n g! New Look skal ha maternity range men mye var kun på nett. Debenhams, Dorothy Perkins og John Lewis skal også ha noe men som sagt, jeg fant ingenting i de fysiske butikkene :(
 
Jeg var der i fjor og fant i n g e n t i n g! New Look skal ha maternity range men mye var kun på nett. Debenhams, Dorothy Perkins og John Lewis skal også ha noe men som sagt, jeg fant ingenting i de fysiske butikkene :(

Å så kjedelig :(
Elsker Dorothy Perkins.
Var på "shopping" I dag, men ingenting passer. Hadde håper å kanskje finne noe over dammen.
Ser ut som det blir mye kjoler på meg de neste månedene da...
 
Å så kjedelig :(
Elsker Dorothy Perkins.
Var på "shopping" I dag, men ingenting passer. Hadde håper å kanskje finne noe over dammen.
Ser ut som det blir mye kjoler på meg de neste månedene da...

Heh, ja, var litt kjedelig å gå på hm for å shoppe :hilarious: det kan jo være det har forandret seg da, krysser fingrene for det!

Et annet tips er hvis du skal handle på primark, så er babyklærne litt små på størrelse så planlegg en størrelse opp :)
 
Heh, ja, var litt kjedelig å gå på hm for å shoppe :hilarious: det kan jo være det har forandret seg da, krysser fingrene for det!

Et annet tips er hvis du skal handle på primark, så er babyklærne litt små på størrelse så planlegg en størrelse opp :)

Skal garantert innom primark. Er favorittbutikken ;)
Godt tips om babyklær, blir sikkert noe der også om jeg finner noe fint :)
 
Allt av mammaklær ligger bare på nettet desverre! det var litt å få kjøpt på HM, men bare den ene og vi fant en liten søt butikk litt sånn “borte” som hadde en del da. Min søster var gravid så jeg husker desverre ikke alt for godt.
 
I primark i Tyskland hadde de ihvertfall en del mammaklær. Ellers hadde de en del klær som fint kunne brukes som mammaklær :)
 
Back
Topp