Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Vil bare gratulere deg så mye!! Husker at du prøvde samtidig som meg for halvannet-to år siden, og nå ser jeg at du endelig har lyktes! Det er bare sååå fortjent:Heartred:Heartred:Heartred Masse lykke til med siste innspurt :happy:
Takk :D ble en mye lenger vei enn vi så for oss, så det er veldig etterlengtet!
 
32+0 i dag! Da blir det en liten en!

Gravidoppdatering
Termin: 11.11

På vei: 32+0

Igjen til termin: 58 dager

Trimester: 3

Graviduke: 33

Graviditetsmnd: 8

Kalendermnd: 7

Neste JM/legetime: 3okt, jm

Ultralyd: ingen fler som jeg vet om

Komplikasjoner: Hadde blødninger i 1.trimester

Kjønn: Jente

Utålmodig: begynner å bli litt lei

Innkjøp: nesten alt?

Utstyr så langt:
Vogn, seng, babynest, vippestol, klær, bilstol(er), flaskesterilisator, flaskevarmer, ammebher, babycall(er), noen sutter, masse bleier i forskjellige merker og str, stelleplassen er omtrent klar, sengesett til de minste str er i boks

Siste innkjøp; fotposer 0-6 mnd, ammeklær til meg to topper og tre gensere, hvorav to av genserne i ull.

Utstyr som gjenstår:
tripp trapp m/newbornsete(Vi skal få av svigers), gulpekluter

Svangerskapsrelaterte aktiviteter: nææ

Mage: jepp

Vektendring: + 13kg?

Aktivitet i magen: Mye

Tungt: jaa, føttene og hoftene mine dør

Kynnere: nei

Hodet festet: vet ikke, sikkert ikke

Barnerom: Skal sove hos oss en god stund, så sengen står klar på vårt rom

Matkick: nææ, all mat er bra mat

Plager: hofter, føtter og rygg er vonde, fortsatt ekstremt uggen pga sure oppstøt om jeg ikke tar medisiner.

Humør: godt humør?

Sykehusbag: Babyen sin bag til hjemreise er klar, bilstolen er klar for flytur med bilstolposen i

Høygravid: om 18 dager

Tanker om fødsel: Vil ikke ha epidural, men ber jeg om igangsetting har jeg forstått at jeg må ha, så det blir vel eneste gangen det blir ok
Skal spørre om morfinsprøyte i låret f.eks, istede

Neste milepæl:
34+0, om to uker. Da stopper de ikke lenger fødsel om hun blir utolmodig. Tror strengt tatt hun kommer i uke 38, før jeg skrives inn på unn :p
 
Du må ikke ha epidural ved igansetting nei. :)

Herlighet, enn at du har under 60 dager igjen til termin! :D
 
Wee, det nærmer seg :D
Du må absolutt ikke ha epidural ved igangsetting, det tror jeg bare er dersom barnet er i seteleie :)
 
Du må ikke ha epidural ved igansetting nei. :)

Herlighet, enn at du har under 60 dager igjen til termin! :D
Wee, det nærmer seg :D
Du må absolutt ikke ha epidural ved igangsetting, det tror jeg bare er dersom barnet er i seteleie :)
Det spørs litt på hvem man møter på også tror jeg.. Men ja, seteleie hadde vært kjipt.. den fødselen er jeg virkelig ikke sikker på om jeg får gjennomføre heller, jeg er veldig veldig smal..
 
Det spørs litt på hvem man møter på også tror jeg.. Men ja, seteleie hadde vært kjipt.. den fødselen er jeg virkelig ikke sikker på om jeg får gjennomføre heller, jeg er veldig veldig smal..

Veldig sikker på at det ikke er noen som sier at man måå ha epidural ved igangsetting altså. :) men du har ka skje fått beskjed om det?
Uansett satser vi på at det ikke blir setefødsel hvertfall :p hadde vært skeptisk til det selv hevrtdll da alle jeg kjenner har endt i KS etter full åpning.
 
Wow, så langt du har kommet!!! <3 Herregud! Er så glad på dine vegne :dance011:hug003:smiley-angry017:Heartred
Det tok bare et år fra vi begge var uheldige til jeg faktisk fikk termin :love2 så nå må du komme etter!

Veldig sikker på at det ikke er noen som sier at man måå ha epidural ved igangsetting altså. :) men du har ka skje fått beskjed om det?
Uansett satser vi på at det ikke blir setefødsel hvertfall :p hadde vært skeptisk til det selv hevrtdll da alle jeg kjenner har endt i KS etter full åpning.
Problemet er egentlig det at jeg får ikke vite en dritt før jeg skrives inn på pas.hotellet før fødsel, og det er 38+2 :scratch
 
Det tok bare et år fra vi begge var uheldige til jeg faktisk fikk termin :love2 så nå må du komme etter!


Problemet er egentlig det at jeg får ikke vite en dritt før jeg skrives inn på pas.hotellet før fødsel, og det er 38+2 :scratch

Æsj, så kjedelig å ikke vite noe før da o_O:confused005
 
Jeg ble satt i gang sist, og måtte ikke ha epidural, men trygla vel mer eller mindre om det til slutt så jeg fikk :hilarious:
 
Gratulerer med 32 uker.



Har de sjekka bekkenet ditt noen gang da?
Går an å være smal og likevel ha fint føde-bekken. Men du får se.
Du kan ikke tvinges til setefødsel og ligger frøkna i sete skal størrelsen på bekkenet ditt sjekkes før du i det hele tatt får mulighet til å føde vaginalt.
Og det er ingen likhetstegn mellom epidural og igangsetting.
Da har isåfall UNN ekstremt selektiv gruppe de setter igang...
 
Du må absolutt ikke ha epidural om du blir igangsatt:) Har jobbet der, så det vet jeg. Så spennende at du er kommet så langt! Lykke til med innspurten❤️
 
Jeg ble satt i gang sist, og måtte ikke ha epidural, men trygla vel mer eller mindre om det til slutt så jeg fikk :hilarious:
Gratulerer med 32 uker.
Har de sjekka bekkenet ditt noen gang da?
Går an å være smal og likevel ha fint føde-bekken. Men du får se.
Du kan ikke tvinges til setefødsel og ligger frøkna i sete skal størrelsen på bekkenet ditt sjekkes før du i det hele tatt får mulighet til å føde vaginalt.
Og det er ingen likhetstegn mellom epidural og igangsetting.
Da har isåfall UNN ekstremt selektiv gruppe de setter igang...
Du må absolutt ikke ha epidural om du blir igangsatt:) Har jobbet der, så det vet jeg. Så spennende at du er kommet så langt! Lykke til med innspurten❤️

Altså, jeg har jo ikke fått vite noe av Unn :p jeg vet virkelig niks og ingenting før jeg kommer dit
 
Jeg er mindre og mindre på forum, kjenner at hodet er ikke helt på plass og kroppen er sliten. Begynt å samle litt vann i kroppen også, men ikke så mye.

Snapchat-1946353207.jpg


Gravidoppdatering
Termin: 11.11
På vei: 36+0
Igjen til termin: 30 dager
Trimester: 3
Graviduke: 37
Graviditetsmnd: 9
Kalendermnd: 8
Neste JM/legetime: tirsdag, lege. Torsdag jm.
Ultralyd: 38+2 tror jeg blir ul
Komplikasjoner: Hadde blødninger i 1.trimester
Kjønn: Jente
Utålmodig: jaa
Innkjøp: nesten alt
Utstyr så langt:
Vogn, seng, babynest, vippestol, klær, bilstol(er), flaskesterilisator, flaskevarmer, ammebher, babycall(er), noen sutter, masse bleier i forskjellige merker og str, stelleplassen er omtrent klar, ammeklær, brystpumpe og noen flakser av forskjellige slag
Utstyr som gjenstår:
Tripp trapp m/newbornsete
Svangerskapsrelaterte aktiviteter: syte og bæse? Er det en aktivitet?
Mage: begynner å føles stor, men folk klarer altså ikke holde seg for god til å kommentere hvor liten jeg er :sorry:
Vektendring: ca 15kg?
Aktivitet i magen: Mye
Tungt: jaa
Kynnere: en god del, ikke vonde
Hodet festet: nei
Barnerom: Skal sove hos oss en god stund, så sengen står klar på vårt rom
Matkick: nææ
Plager: Rygg og bekken krangler, kiropraktor hjelper litt
Humør: helt ok?
Sykehusbag: Bilstolen er klar for flytur med bilstolposen, jeg har pakket en liten trillekoffert med ting til meg og henne.
Høygravid: Jepp
Tanker om fødsel: Vil ikke ha epidural, men ber jeg om igangsetting har jeg forstått at jeg kanskje må ha, så det blir vel eneste gangen det blir ok. Har en følelse av at det går fort når det først starter.
Neste milepæl: En uke til 37+0, da kom fetteren min, så dette blir spennende!
 
For en nydelig gravidmage :Heartred:Heartred:Heartred
Håper ventetida går fort den siste måneden (og at du ikke må gå noe særlig over termin).
 
Se så fin du er da, nydelig mage!!! Tenk at du snart er i mål :happy:
Skjønner godt at du er sliten, håper den siste tida går greit (og raskt!)
 
Tenk at hun snart er her! ❤️ Også fine magen da :love017
Håper inderlig at den siste tiden blir fin og ikke minst raskt!
Har du fått noen dato du skal nedover til sykehuset, eller skal du ikke nedover før fødsel evt er igang? :)
 
Back
Topp