Bæsj!

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Etter oppstart i bhg har mini tatt av på bæsje-fronten. Gått frå 1-3 bæsjebleier om dagen, til 10+. Tilogmed på natt, har aldri måtte skifta ei bleie på nattestid før, no er det plutselig 2-3 stk. Gjer ikkje akkurat underverk for søvnen..

Konsistensen er omtrent som vanlig, gulbrun grautete (får endå MM). Litt lausare innimellom, og ei og anna bleie som er litt grønnlig, men ikkje det eg vil kvalifisere som diare. Er ellers fornøgd, et godt og er aktiv.

Har fleire teoriar:
- utsatt for mykje ny mat, då spesielt kumelk som drikke (berre fått varmebehandla melk i mat før)
- eksponert for mykje nye bakteriar i bhg, som nok kan gi litt gruff i magen

Korleis kan vi forbetre bleie-situasjonen..? Tips til matvarer som man roe ned magen? Surmelksprodukt? Probiotika?
(Har bedt bhg kutte kumelk som drikke foreløpig, er den eg mistenker som største syndaren)
 
Vet ikke hvor lenge han har gått i bhg, men tenker at magen kan jo påvirkes av en ny hverdag også. (Men han har kanskje gått en mnd allerede?)

Gi mat som typisk gir hardere mage kanskje? Banan osv.
 
Tror det vil gå seg til jeg :)
 
Tipper også kumelk kan være synderen, har et barn jeg er tante til som fikk så mye diare bleier av kumelk, måtte kutte det ut som drikke frem til hun var 2-3 år før hun sluttet å reagere på det:)
 
Tipper også kumelk kan være synderen, har et barn jeg er tante til som fikk så mye diare bleier av kumelk, måtte kutte det ut som drikke frem til hun var 2-3 år før hun sluttet å reagere på det:)

Noko peiling på kor lang tid det kan forårsake uro i systemet etter ein har avslutta?
 
Vet ikke hvor lenge han har gått i bhg, men tenker at magen kan jo påvirkes av en ny hverdag også. (Men han har kanskje gått en mnd allerede?)

Gi mat som typisk gir hardere mage kanskje? Banan osv.

Nesten ein mnd sidan oppstart ja. Dei gir mykje havregraut og melk, kanskje det har vert ein hard overgang. Heime har han fått mykje skiver eller graut av pulver og vatn med fruktmos..

Lurte på banen eller blåbær, det skal jo virke stabiliserande. Evt sånn Activia-yougurt.
 
Har ikke tenkt det kan være melka :eek: her har vi også 6-10 bleier for dag. Må kutte ut å se!
 
Ikkje fått melk som drikke sidan onsdag, men ikkje betydelig forbedring :bored: Slimete, laus bæsj x 5-10 per dag. Og ofte i relativt små mengder..
 
De små kan også få mye løs avføring hvis de har infeksjon. Type forkjølelse med snørr..
Også er det jo som du sier mye nytt med bhg, mat osv.
Blåbær?
 
De små kan også få mye løs avføring hvis de har infeksjon. Type forkjølelse med snørr..
Også er det jo som du sier mye nytt med bhg, mat osv.
Blåbær?

Jevnt over mykje snørr ja.

Idag måtte vi hente han grunna generelt dalande form og tendensar til spy/gluping. Slapp, men ellers grei. Bleiene fortsetter. Så er vel eit seigliva bug som herjar i systemet han :confused: Et og drikk greit, så klarar seg bra til tross.
 
Jevnt over mykje snørr ja.

Idag måtte vi hente han grunna generelt dalande form og tendensar til spy/gluping. Slapp, men ellers grei. Bleiene fortsetter. Så er vel eit seigliva bug som herjar i systemet han :confused: Et og drikk greit, så klarar seg bra til tross.

Så bra. Mini her har også hatt mye løs avf nå den siste uken, men formen er bra. Snørrer og hoster om natta bare.
God bedring til din lillemann :)
 
Så bra. Mini her har også hatt mye løs avf nå den siste uken, men formen er bra. Snørrer og hoster om natta bare.
God bedring til din lillemann :)

Jautakk :) Mannen var heime med han tirsdag, sitat "travlaste dagen i livet mitt". Såe, kom seg fort ja! :p
 
Hvordan går det?

Takk som spør! Går fint no, heilt normalisert både i antall og konsistens. Usikker på om det var magesjau frå bhg eller melka som var årsaken, då vi slutta med drikke-melk samtidig som han var heime frå bhg nokon dagar. Avventar uansett med melk som drikke :) Har fått td risgraut kokt på melk uten å reagere noko, så trur egentlig ikkje det er nevneverdig intoleranse. Muligens berre ein litt brå overgang :)
 
Back
Topp