Rfsu positiv og CB tatt morgenen etter negativ

Nadiaaa

Andre møte med forumet
Vis vedlegget 307913
Bilde tatt 2 min etter.


Vis vedlegget 307910
Bilde tatt 5 min etter.



Andre månede der vi prøver, og jeg er så forvirret. Fikk svak positiv på fredagsmorgen (igår) å negativ CB digital idag. Har mye mensenmurtinger nå akkurat som TR skal komme. Legger ved testen, ser dere strek eller er jeg blitt helt tullete??? Skulle ikke CB vise positiv hvis jeg er gravid når det er 2 dager til IKM?
 
Ser en strek,men det er mulig at du ikke har produsert nok hcg enda til å slå ut på digital.

Set positiv ut disse altså :)
 
Se streken. Har sett mange her inne få skyggestrek på RFSU sin.. den er uansett ikke veldig sterk enda, og en digital krever med HCG for p slå ut :) fortsett å test, drøy en dag feks. Og drøy digital noen dager til. Hvor mange dpo er du?
 
Som nevnt over så er det 2 dager til IKM, er 13 dpo etter mine beregninger.. Har 1 fra før, å da testet jeg positiv før IKM. Ja har lest litt på nettet ang RFSU sine tester. Man blir litt tullete i prøveperiode kjenner jeg!
 
Ser en strek,men det er mulig at du ikke har produsert nok hcg enda til å slå ut på digital.

Set positiv ut disse altså :)

_______________________

Får virkelig håpe det. Har en del mensenmurringer nå, så da bekymrer jeg meg att vi ikke har klart det denne måneden heller... men skal ikke utelukke noe før TR kommer :)
 
Hadde ikke stolt et sekund på RFSU. Jeg fikk negativ (her snakker vi helt blendahvit) RFSU, og positiv CB digital på en og samme urinprøve.
 
Vis vedlegget 307913
Bilde tatt 2 min etter.


Vis vedlegget 307910
Bilde tatt 5 min etter.



Andre månede der vi prøver, og jeg er så forvirret. Fikk svak positiv på fredagsmorgen (igår) å negativ CB digital idag. Har mye mensenmurtinger nå akkurat som TR skal komme. Legger ved testen, ser dere strek eller er jeg blitt helt tullete??? Skulle ikke CB vise positiv hvis jeg er gravid når det er 2 dager til IKM?
Jeg ville ikke tolket den som positiv, fikk så mye rare streker på rfsu sine tester. Fikk også tydelig strek en gang 3 eller 4 dager etter El (jada, jeg testa tidlig, men akkurat den gangen var det for å se om det faktisk var mulig å få blenda rfsu test)...
 
Back
Topp