Emilie’s dagbok ❤️

Tenker veldig på deg❤️❤️
 
Går det bra? ❤❤
 
Tenker på deg :Heartred
 
Sender deg også en god klem ❤️❤️❤️
 
Lykke til i dag, kjære Emilie :love7
Gode prognoser - håper jeg dere har fått i dag :Heartred
Håper dere har fått gode prognoser i dag ❤️❤️
Håper det går bra :Heartred
Tenker på dere, Emilie :Heartred håper du kommer med gode nyheter!
Tenker masse på deg og håper håper håper det går bra :Heartred
Tenker veldig på deg❤️❤️
Går det bra? ❤❤
Tenker sånn på deg ❤️
Tenker på deg :Heartred
Klem :Heartred
Som jeg håper at alt er bra.
Tenker masse på deg ❤️❤️❤️
Innom med en klem! Håper alt er bra ❤️
Sender deg også en god klem ❤️❤️❤️
Innom for å sende en klem :Heartred

Tusen takk for alle tanker og klemmer sendt vår vei ❤️ Det varmer hjertet mitt ❤️

Forrige torsdag var vi jo på Haukeland og hadde ny kontroll. Vi fikk da vite at barnet i magen har en kompleks og alvorlig hjertefeil som blant annet gjør at høyre hjertekammer er svært underutviklet. Barnet vil trenge flere operasjoner i løpet av sine første leve år og vil etterhvert få det vi kaller ettkammerhjerte. Ettersom hjertefeilen er såpass alvorlig fikk vi beskjed om at vi nå måtte ta et valg om å forsette svangerskapet eller avslutte det. Den siste uken har derfor vært svært tøff, men etter en second opinion på Rikshospitalet i går fikk vi vite at prognosene for at barnet ville overleve de ulike operasjonene og få et godt liv var gode. Vi velger derfor å satse på hjertebarnet vårt og krysser fingrene for at alt går bra
 
Ååh, Emilie :Heartred så godt å høre fra deg igjen :Heartred:Heartred

At dere skal gjennomgå dette er helt ufattelig for meg! Har dere ikke opplevd nok motgang? Livet er fryktelig urettferdig!

Dette var da forsåvidt gode nyheter. Dere har bevist dere å være noen sterke mennesker og det tar jammen ikke slutt! Denne babyen er fryktelig heldig som får deg som mamma :Heartred Dette skal dere komme gjennom sammen som en familie på tre :Heartred
 
:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
:Heartbigred Styrkeklem! Dere er tøffe! Så bra nurket har gode prognoser tross alt :)
 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Back
Topp