Resultater uke 3

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Da er tallene summert og delt og fasiten er klar

Utfordringen ble denne gangen vunnet av gul med 740 poeng pr deltager over grønn med 732 og Rød med 611

Derved får gul med seg en ekstra halvkilo i bonus, og skal lage neste ukes utfordring innen kl 20 i morgen ellers går det oppdraget videre til Grønn

Den ekstra halvkiloen endrer ingen ting

Rød gikk ned 0,0462%
Grønn gikk ned 0,2890%
Og gul gikk ned 0,3924% som blir 0,4117 med bonusen

De er derved rød som mister en deltaer, den som gikk minst ned, eller rettere sagt mest ppp, seoefru som gikk opp 1,2937%,
Du får bli med meg i wildcard-tråden

Drommerombaby leverte ikke vekt i tide men grunnet spesielle omstendigheter gir vi henne en ekstra sjangse, hun får bli på laget en uke til. Legg inn reel vekt i vekttråden, men regnes som 0 denne uken på summen her, men den reelle vekten regnes for nedgang neste uke og lagets total.


Mest ned av alle gikk jessi1, 1,1976%, hun er immun neste runde

Rød mister i tillegg Mrs H som ikke leverte vekt i tide, og er derved bare igjen, så jeg foreslår vi slår den sammen med rød

(så da har vi egentlgi turkis og oransj? ;) )

Grønn hr da 9 medlemmer og Rød har 11. Vi er 20 igjen i krigen og 2 i wildcard. Vi tar ikke inn noen fra wildcard neste uke, men heng med, det er neppe så lenge til.
 
Last edited:
Ah! Som forventet!! :facepalm:
Typisk! Vi får holde det gående vi i wildcard
 
Skal gul melde seg i veietråden til rød eller motsatt?
Evt. ny oransje veietråd ;)
 
Hvem fikk immunitet denne uken?
 
Hehe. Dere får velge. Rød er 5, de kan melde seg i den gule, si fra om jeg skal bytte navn på den ;)
 
Oi, immunitet glemte jeg å skrive. Oppdatert straks
 
Tusen takk for at jeg fikk en ekstra sjanse ❤️
 
Back
Topp