Skravletråd for RØDT lag

Hvordan går det med dere? Noen som har vært flinke?
 
Ryker vel i dag. Opp 1kg på ferie. Hjalp ikke gå tur hver dag... sorry. Skuffer meg selv litt her nå. Det skal innrømmes!
 
Startvekt: 69,6 kg

Uke 1

Vekt : 69,4kg

Endring i prosent: - 0,2873

Endring i kg: - 0,2 kg

Uke 2
Vekt: 69,0
Endring i prosent: - 0,5764
Endring i kg: - 0,4 kg
Startvekt: 96,6 kg

Uke 1
Vekt : 96,2 kg
Endring i prosent: 0,4140
Endring i kg: - 0,4 kg

Uke 2
Vekt: 96,2
Endring i prosent: 0
Endring i kg: 0

Vektnedgang totalt: -0,4 kg
Startvekt: 125,3 kg
-------------------------
Uke 1
Vekt : 124,1 kg
Endring i prosent: 0,9577%
Endring i kg: 1,2 kg
---------------

Uke 2
Vekt: 123,1 kg
Endring i prosent: 0,8058%
Endring i kg: 1 kg

Husk vekt og poeng i dag :)
 
Ryker vel i dag. Opp 1kg på ferie. Hjalp ikke gå tur hver dag... sorry. Skuffer meg selv litt her nå. Det skal innrømmes!
Det tar du igjen neste uke :) Håper ferien har vært kjempefin!
Vi satser på at et annet lag har gjort det dårligere :)
 
Det tar du igjen neste uke :) Håper ferien har vært kjempefin!
Vi satser på at et annet lag har gjort det dårligere :)
Takk! Hvis ikke kommer jeg fra wildcard! Søren heller det må jeg!
 
Da er tallene våre levert. Desverre dårlig med nedgang på oss totalt og 2 som ikke leverte :( Vi får satse på at neste uke går bedre :)
 
Da er tallene våre levert. Desverre dårlig med nedgang på oss totalt og 2 som ikke leverte :( Vi får satse på at neste uke går bedre :)


Oh no
Jeg rakk ikke sende inn tall pga jeg har vært på sykehuset til min mormor i dag som ligger på sitt siste ❤️

Jeg får være med på wildcard istedenfor
 
Da er tallene våre levert. Desverre dårlig med nedgang på oss totalt og 2 som ikke leverte :( Vi får satse på at neste uke går bedre :)

Ja det får vi håpe på :) jeg har gått ned, men ikke veldig mye. Nå er helsa mi i orden hvertfall, så jeg skal få starta treninga igjen. I tillegg er tr ventet en av de nærmeste dagene. Måtte jo melde inn vekt på 68,8 i dag, mens jeg for tre dager siden veide 68,3, så det er jo litt irriterende. Men sånn er det, slankekrigen kan liksom ikke ta hensyn til hvor alle er i syklusen på veiedagen :hilarious:
 
Oh no
Jeg rakk ikke sende inn tall pga jeg har vært på sykehuset til min mormor i dag som ligger på sitt siste ❤️

Jeg får være med på wildcard istedenfor
Så trist å høre ❤️❤️ Håper det går greit med deg!

Vet at i tidligere kriger har man tillat sen vekt (men da 0 i nedgang) i slike helt spesielle tilfeller. Jeg kan høre med krigleder hva hun synes

Edit: Krigleder sier det er greit :) Så bare legg inn dagens vekt i veietråden :)
 
Last edited:
Sorry for dårlig uke her altså. Håper dere når helt i mål! Jeg henger i wildcard fra nå av!
 
Sorry for dårlig uke her altså. Håper dere når helt i mål! Jeg henger i wildcard fra nå av!
Håper på at du kommer inn igjen i krigen senere ❤️
 
Så trist å høre ❤️❤️ Håper det går greit med deg!

Vet at i tidligere kriger har man tillat sen vekt (men da 0 i nedgang) i slike helt spesielle tilfeller. Jeg kan høre med krigleder hva hun synes

Edit: Krigleder sier det er greit :) Så bare legg inn dagens vekt i veietråden :)


Tusen takk ❤️

Utrolig snilt. Da skal jeg få lagt det inn nå.

Det går heldigvis greit. Er selvfølgelig veldig trist. Men godt å få vært der hele dagen med henne i dag. ❤️❤️
 
Nå slo visdt rødt og gult lag seg sammen, så husk å flytte info fra rød veietråd til gul neste uke :)
 
Back
Topp