IKM uke 39

Altså jeg er helt koko. Er her inne hele tiden! :hilarious: Eier ikke tålmodighet! :wacky:
Hater å vente! Godt vi er på hytten for hvis ikke hadde det vel røket en test hjemme, bare for å kjenne på følelsen 2/3dpo liksom. Kjempe vits

Si at det er flere som meg her? :wacky:
Du er ikke alene :p
 
Ja helt sykt. Og kan jo ikke plage mannen med dette hele tiden heller, haha:hilarious:

Haha, nei! Han hadde vel lagt meg inn dersom han hadde visst hvor mye jeg tenker på dette. Vet jo ikke engang om jeg har hatt EL enda, men allerede innbiller jeg meg symptomer:smiley-ashamed004
 
Altså jeg er helt koko. Er her inne hele tiden! :hilarious: Eier ikke tålmodighet! :wacky:
Hater å vente! Godt vi er på hytten for hvis ikke hadde det vel røket en test hjemme, bare for å kjenne på følelsen 2/3dpo liksom. Kjempe vits

Si at det er flere som meg her? :wacky:

Hehe. Skjønner deg godt, man blir kokko!

Jeg skal teste en dag før ikm. Håper jeg klarer å vente til det. Hehe
 
El er her!! :) jubi :) :happy093
Streken kom opp med engang
ble aksjer i gårkveld og kvelden før det, får nok til i kveld også :) :dance011:sign17:sign19
 

Vedlegg

  • 2BFD94B3-8CEA-4EE2-8DA6-97D00245FC32.jpeg
    2BFD94B3-8CEA-4EE2-8DA6-97D00245FC32.jpeg
    34,6 KB · Visninger: 41
El er her!! :) jubi :) :happy093
Streken kom opp med engang
ble aksjer i gårkveld og kvelden før det, får nok til i kveld også :) :dance011:sign17:sign19


Juhuuu! Da stiller dere i alle fall sterkt!

Har ikke EL-tester, så har bare fulgt med på kropp og app. Trodde jeg hadde EL på onsdag, så vi la inn aksjer både tirsdag og onsdag, men så kom det jaggu veldig tydelige tegn på EL i dag også!

Da måtte vi gjøre noe før henting i BHG og jobb på kvelden. Takk Gud for flexitid
 
Back
Topp