Er alt klart til babyen?

Vi har det viktigste på plass så ingen krise om han kommer tidlig :) Det er flere småting vi ikke har kjøpt enda, som speil til å ha i bilen, regntrekk til vogn og gardiner til barnerommet, men det tar vi litt etter litt.
 
Vi mangler soverommet vårt!!!! Hehe men ingenting til frøkna. Hun har alt. :Heartred Skal hente vår nye seng i helgen og håper elektriker kommer til uka sånn at vi får lagt gulv. Kjenner på stresset og behovet for å ha alt på stell. Men vi har jo et rom vi bor på nå som hun helt fint kan bo på til det nye soverommet blir ferdig. Så alt ordner seg. Blir bare mye på mannen stakkars.
 
Vi har jo hatt det meste i hus, men nå begynner det meste å bli klart også. Altså organisert og rydda. Utenom barnerommet da, det er foreløpig gjesterom, og forblir det hvertfall til dåpen er overstått, for da kommer det gjester fra nord.
 
Alt er helt klart :) Bare å komme :love7
 
Alt er i hus, kjøpte neglsaks til babyen på apoteket i dag og tror det var siste små ting jeg trengte å kjøpe inn, hehe :)

Gjenstår noen små ting å gjøre som å sterilisere smokker og flasker men det kan gjøres etter fødsel. Er ikke sikkert jeg skal bruke flasker heller hvis amminga går greit men har jo fått noen i de babypakkene.
 
Manglet stokke tripp trapp, newbornsete og bæresjal/sele.
Og nogenlunde alt til meg mangler.
 
Alt er klart bortsett fra, ehm, ja, fortsatt madrass til bedsidecribben :hilarious:
 
Nope :hilarious: Sku ha fått fingeren ut å gjort noe men er så tiltaksløs!
 
Haha, leita over alt nå? Så dere må kjøpe?
Tjaa.. Ja, jo. Jeg tror vi har lett nesten overalt nå. Men da mannen fikk høre hvor dyr den var (kjøpte en av de dyreste den gangen), så ville han gi det litt mer tid for å lete. :p Men så har han hatt det så hektisk i det siste, så han har ikke rukket enda. Tviler på at vi finner den, så vi må nok kjøpe ny :rolleyes:
 
Har alt ordnet, vasket og klart:happy: eneste jeg mangler er babydel til stokkestolen, men skal låne hos min søster så hun kommer nok med den etter hvert :) har ikke barnerom til babyen, men det må vi ta etter hvert for er ikke plass sånn som det er nå.
 
Tjaa.. Ja, jo. Jeg tror vi har lett nesten overalt nå. Men da mannen fikk høre hvor dyr den var (kjøpte en av de dyreste den gangen), så ville han gi det litt mer tid for å lete. :p Men så har han hatt det så hektisk i det siste, så han har ikke rukket enda. Tviler på at vi finner den, så vi må nok kjøpe ny :rolleyes:

Så sure penger ass. Kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hvor dere har lagt den :wideyed: ikke havnet hos noe familie?
 
Vi mangler selvsagt noen av de store tingene :hilarious: Vi må få hentet seng hos søsteren min, samt kjøpe bilstol og (sannsynligvis) lekegrind. Jeg kom også på at vi ikke har kjøpt stelleveske ennå, så det må også ordnes. Ellers er ting på plass, evt. andre ting kjøpes ved behov etter fødsel :happy:
 
Alt på stell, tror vi! Man vet jo ikke helt hvor mye apotekvarer og type klær man vil bruke mest.. vi har heller ikke kjøpt inn alt til de første halvåret, har konsentrert oss om de første månedene. Grind, babygym, bæresele osv tenker vi å sette på ønskelisten til jul :)
 
Så sure penger ass. Kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hvor dere har lagt den :wideyed: ikke havnet hos noe familie?
Ja, veldig kjipt. Jeg lurer også veldig på hvor den kan ha blitt av. Den er jo liksom ikke så liten at den bare kan bli borte?! :hilarious: Nei, kan ikke være hos noe familie. Vi har jo drevet og pussa opp kjøkken og barnerom siden den ble brukt sist, og da har vi hatt litt forskjellige rom hvor vi har oppbevart diverse som vi ikke bruker. Så den har nok blitt "borte" i et sånt rombytte. Men den må jo være et eller annet sted for det?! Irriterende ass :bag:
 
Alt er helt klart :) For babyen :duckie
Jeg mangler ull ammeinnlegg Og er usikker om jeg trenger ammepumpe og bæresele enda.
 
Back
Topp