Drømmen om nr 2

Herlig med 2-3! Er da vel bedre stigning nå enn sist? :)
 
Har til nå vært ganske mye kvalm, men ikke i dag, å det bekymrer meg litt. Kjenner det forøvrig i bekkenet igjen, å puppene er ømme. Men den kvalmen altså! Den er plagsom når den er der, men den er jammen «god» å ha også. For meg indikerer det at det går bra. 4+6 i dag
 
Krysser fingrene dere!
 
Er det noe som heter gravidhjerne egentlig? Isåfall fikk jeg det i dag. Gikk fra sekken med både skift, bleier, matpakke og alt annet jeg trengte til meg å minsta i dag. Rakk ikke gå hjem igjen heller før jobb da jeg først oppdaget det :hilarious: jeg har ALDRI glemt så mye på en gang. Har selvfølgelig glemt småting, men ikke ALT jeg skal ha med meg:rolleyes:
 
Er det noe som heter gravidhjerne egentlig? Isåfall fikk jeg det i dag. Gikk fra sekken med både skift, bleier, matpakke og alt annet jeg trengte til meg å minsta i dag. Rakk ikke gå hjem igjen heller før jobb da jeg først oppdaget det :hilarious: jeg har ALDRI glemt så mye på en gang. Har selvfølgelig glemt småting, men ikke ALT jeg skal ha med meg:rolleyes:
absolutt! Jeg har hatt den ganske lenge allerede :D
 
Endelig kan jeg slappe av, hvertfall for en liten stund! :Heartred
 

Vedlegg

  • 7C68EAC5-84AC-4CF4-A6BD-45FFA9AC4FB2.jpeg
    7C68EAC5-84AC-4CF4-A6BD-45FFA9AC4FB2.jpeg
    62,2 KB · Visninger: 125
Ååh, så kjekt å se at dere den gravid igjen :Heartred Husker deg fra desembergruppen!

Jeg forsvant også dessverre derfra da vi gikk gjennom en senabort nå i august, 21+3 :Heartred nå venter jeg på konisering og at tiden skal gå så vi får prøve igjen etter den. Slik at vi får et lite søsken til vår kjære Frida :Heartred
 
Ååh, så kjekt å se at dere den gravid igjen :Heartred Husker deg fra desembergruppen!

Jeg forsvant også dessverre derfra da vi gikk gjennom en senabort nå i august, 21+3 :Heartred nå venter jeg på konisering og at tiden skal gå så vi får prøve igjen etter den. Slik at vi får et lite søsken til vår kjære Frida :Heartred

Ånei! :( så ufattelig trist! Det må være helt forferdelig å gå igjennom, vær sterke sammen:Heartred Håper det kommer en ny spire igjen fort:Heartred å takk for fine ord:Heartred sender over en klem!
 
Æsj.. i dag er jeg skikkelig bekymret, jeg aner ikke hvorfor, for jeg har ikke blødd, å har fortsatt sterke symptomer. Men jeg er så stressa av en eller annen grunn :( jeg hater det første trimesteret! Atpåtil var jeg så dum at jeg leste om alle som har mistet både tidlig å sent.. jeg har ikke hatt noen dårlig følelse sånn som tidligere, så det at jeg stresser gjør meg litt urolig å usikker på magefølelsen :(
 
:smiley-angelic003

Hvordan har du det?
Jeg er sånn som deg og leser ting jeg ikke burde... Hvorfor vil vi oss selv så vondt? Blæ!
 
:smiley-angelic003

Hvordan har du det?
Jeg er sånn som deg og leser ting jeg ikke burde... Hvorfor vil vi oss selv så vondt? Blæ!

Takk som spør:Heartred Jeg roet meg et par dager, men i dag er følelsen der igjen å jeg føler jeg nesten har panikkanfall fordi jeg er så redd. Pulsen min har vært relativt høy hele tiden, men i sta var den helt nede i 68, å det stresser meg enormt. Har en sånn sviende/brennende følelse nede i magen, symfysesmerter, ømme pupper og kvalme. Magesmertene er jeg usikker om er normale da jeg ikke husker fra den ene gangen det gikk bra. Men det er ingenting son tilsier at dette skal gå dårlig annet enn den paniske følelsen. Dette er så vanvittig slitsomt :(
 
Uff, det høres ikke noe godt ut!
Er det noen du kan snakke med? Fastlegen?
Klem.
 
Uff, det høres ikke noe godt ut!
Er det noen du kan snakke med? Fastlegen?
Klem.

Jeg har egentlig legetime neste uke, men tok kontakt via helserespons angående å få time før. Legen ringte meg direkte å jeg fikk time i morgen. Sånn ellers har jeg prøvd å snakke med mannen, men han sier bare at jeg skal slappe av, å at det ikke er noen indikasjoner (med dette sikter han til blødninger) om at noe skal gå galt. Akkurat nå gleder jeg med bare til å få morgendagen overstått. Er veldig forberedt på at dette ikke går denne gangen heller :(
 
Jeg skjønner deg godt jeg.
Det er ikke bare en bryter du kan slå av, og ikke bekymre deg mer. Skulle gjerne hatt en sånn bryter da! :knegg:

Kan dy gjøre noe som holder deg opptatt? Hobby eller noe?

Og - hva tenker du selv at du trenger nå for å få litt mer ro i kroppen?

Klem.
 
Jeg skjønner deg godt jeg.
Det er ikke bare en bryter du kan slå av, og ikke bekymre deg mer. Skulle gjerne hatt en sånn bryter da! :knegg:

Kan dy gjøre noe som holder deg opptatt? Hobby eller noe?

Og - hva tenker du selv at du trenger nå for å få litt mer ro i kroppen?

Klem.

Skulle mer enn gjerne hatt en sånn bryter ja! :p
Jeg har en semesteroppgave og en masteroppgave foran meg, så jeg har litt å finne på. I tillegg har jeg en 1åring som holder dagen gående, så jeg er hvertfall ikke arbeidsløs :) akkurat nå trenger jeg bare å se at det er noe der, og at hjertet slår, det vil hjelpe meg til å puste litt lettere en liten stund til hvertfall. Men jeg mister alltid i uke 7/8. Samtidig, når jeg har vært på ul de gangene jeg har mistet, så har jeg enten blitt satt tilbake, eller fått konstatert påbegynt SA. Så om jeg ser et foster/fosterannlegg tilsvarende uke 6, så skal jeg klare å slappe av!
 
Jeg vet ikke hva som skjer, men midt oppi all redselen, så kom kvalmen som et brak! Å den er ille! Men på tross av symptomer som er ganske fremtredende, så sitter den jævelen på skuldra mi å hvisker meg i øret. Jeg klarer fortsatt ikke tenke positivt, å jeg gleder meg bare til å få morgendagen overstått
 
Fikk flyttet legetime til i går, vi så plommesekk og fosterannlegg, legen snakket også om blodgjennomstrømning men ville ikke si noe sikkert. Hu mente jeg var kortere på vei enn jeg trodde (6+2) mot hennes 5+6. Mannen er overbevist om at han så hjerteslag, men tror det er mest for å berolige meg, da legen bortforklarte dette med at det kunne være blodgjennomstrømning fra meg. Skal tilbake om 2 uker for en ny undersøkelse. Men jeg slapper litt mer av, for jeg har så sterke symptomer og ingen blødning foreløpig. Krysser fingrene hardt!
I dag har jeg vært mye plaget av brekninger, så det er jo et godt tegn i det minste! :)
 
Back
Topp