Skravletråd for GRØNT lag :)

Husk å regne over utfordringen og skrive FERDIG når det er gjort :) Lykke til i morgen med veiingen!!




NB! Er det noen som kan være vikar for meg som lagleder fredag neste uke (20.sep)?
Det innebærer å regne sammen vektendring for laget og melde inn?
 
Det innebærer å regne sammen vektendring for laget og melde inn?
Ja. Akkurat på samme måte som man regner ut for seg selv. Og så sende inn tallene til krigleder på pm.
 
Ble en dårlig uke på meg dessverre, tviler på vekten blir bra i morgen...veldig lite søvn og klarte ikke holde fokus på hverken mat eller trening. Så tipper jeg ryker hvis vi taper.
 
Lag GRØNT ferdig

Søndag

Trening: 0
Mosjon: 0
Snop: 0
Frokost: 25
Plukk og miks: 75 (10,12,14)

Dagens total: 100

Mandag

Trening: 0
Mosjon: 10
Snop:0
Frokost: 25
Plukk og miks: 75 (7,10,14)

Dagens total: 110

Tirsdag

Trening: 0
Mosjon: 0
Snop: 0
Frokost: 25
Plukk og miks: 100 (11,12,14,15)

Dagens total: 125

Onsdag

Trening: 0
Mosjon: 10
Snop: 25
Frokost: 25
Plukk og miks: 100 (7,10,11,12)

Dagens total: 150

Torsdag


Trening: 0
Mosjon: 0
Snop: 0
Frokost: 25
Plukk og miks: 100 (7,10,12,14)

Dagens total: 125

Bonus:

Trening: 0
Mosjon: 0
Snop: 0
Frokost: 50
Plukk og miks: 25


Totalt: 685
Du mangler 10 poeng på onsdagen
 
Ja. Akkurat på samme måte som man regner ut for seg selv. Og så sende inn tallene til krigleder på pm.
Føler meg dum, men spør heller en gang for mye enn en gang for lite:p
Totalvekt forrige uke - totalvekt denne uka og regne ut prosent?

Hvis jeg har skjønt det riktig og ikke bare roter til for oss, så skal jeg kunne få til det, så lenge jeg ikke ryker ut nå da :bag:
 
Føler meg dum, men spør heller en gang for mye enn en gang for lite:p
Totalvekt forrige uke - totalvekt denne uka og regne ut prosent?

Hvis jeg har skjønt det riktig og ikke bare roter til for oss, så skal jeg kunne få til det, så lenge jeg ikke ryker ut nå da :bag:
Ja :) Hvis du er usikker på noe så spør krigleder :) Er det noen som ikke leverer tall så skal de likevel være med i utregningen men da som null i vektnedgang og si ifra til krigleder hvem som ikke har levert.
Håper vi ikke mister noen denne uka :)
 
Last edited:
Denne uken har 5 om dagen reddet meg fra å gå på en snopsmell. Når jeg har hadd lyst på noe godt har jeg heller spist frukt eller gulrot :D Det har funket som bare det :D Dette skal jeg ta med med videre i ukene som kommer, kanskje jeg klarer å holde meg unna sjokolade i ukedagene (er i allefall lov å håpe jeg klarer å fortsette like bra som denne uken). Gud jeg gleder meg til å dra på butikken i morgen å kjøpe sjokolade :smiley-bounce015
 
Denne uken har 5 om dagen reddet meg fra å gå på en snopsmell. Når jeg har hadd lyst på noe godt har jeg heller spist frukt eller gulrot :D Det har funket som bare det :D Dette skal jeg ta med med videre i ukene som kommer, kanskje jeg klarer å holde meg unna sjokolade i ukedagene (er i allefall lov å håpe jeg klarer å fortsette like bra som denne uken). Gud jeg gleder meg til å dra på butikken i morgen å kjøpe sjokolade :smiley-bounce015
Så bra! Frukt og grønt har reddet meg fra å spise snop tidligere. Nå er jeg bare sta fordi jeg vil ha poengene :p Kos deg med sjokoladen i morgen, det skal jeg også ;)
 
Gruer meg litt til i morra tidlig... Om det ikke har gått ned noe nå. Så vet jeg ikke hvordan jeg skal greie det..
 
Beklager dårlig poengsum på utfordringen denne uka. Jeg opplever alvorlig sykdom i familien om dagen og klarer ikke fungere normalt. Men sunn frokost spiser jeg alltid og godteri og brus frister ikke.
 
Lag grønt

Søndag

Trening:0
Mosjon:30
Snop:25
Frokost:25
Plukk og miks: 10.000 skritt, oppskrift, gå isteden for kollektivt, 10 min tur(100)

Dagens total:180

Mandag

Trening:65
Mosjon:25
Snop:25
Frokost:25
Plukk og miks: 10.000 skritt, fiskemiddag, gå i stede for buss, 20 min husarbeid (100)

Dagens total:235

Tirsdag

Trening:0
Mosjon:30
Snop:25
Frokost:25
Plukk og miks:20 min husarbeid 10.000 skritt, hjemmelaget middag, gå i stede for buss (100)

Dagens total:180

Onsdag

Trening:60
Mosjon:30
Snop:25
Frokost:25
Plukk og miks:10.000 skritt, husarbeid, middag, gå i stede buss (100)

Dagens total:240

Torsdag


Trening:0
Mosjon:25
Snop:25
Frokost:25
Plukk og miks:10.000 skritt, middag,husarbeid, gå istede(100)

Dagens total:175

Bonus:

Trening:50
Mosjon:0
Snop:50
Frokost:50
Plukk og miks:50
(200)


Totalt:1035 ferdig
Du har regnet feil på mandagen, mangler 5 poeng. Og bonus på mosjon skal du også ha :) Totalen er også helt feil så det må du regne over på nytt :)
 
Beklager dårlig poengsum på utfordringen denne uka. Jeg opplever alvorlig sykdom i familien om dagen og klarer ikke fungere normalt. Men sunn frokost spiser jeg alltid og godteri og brus frister ikke.
Det skal du ikke tenke på. Poengene er ikke viktig. Fokuser på familien :Heartred
 
Ja :) Hvis du er usikker på noe så spør krigleder :) Er det noen som ikke leverer tall så skal de likevel være med i utregningen men da som null i vektnedgang og si ifra til krigleder hvem som ikke har levert.
Håper vi ikke mister noen denne uka :)
Og krigleder gjør samme regnestykke i regnearket sitt og svarer dersom vi ikke får samme svar sånn at vi finner ut hvem som har tastet feil, det er like ofte meg ;)

Men nettopp derfor greit å ha noen å sjekke mot
 
(sniker litt her siden "mitt lag" er her nå, følger liksom fortsatt med laget mitt)
 
Jeg vet ikke helt hva som har skjedd med meg denne uka, men i toppform har jeg ikke vært.
Det har ikke blitt noe trening, kun to småturer og jeg har sovnet mellom 19 og 20.30 hver dag bortsett fra i går. Kroppen og hodet virker helt skutt etter forsamtale i Stockholm, så denne uka har bare gått til selvpleie og holde hus og jobb gående.
Men ned 0.5kg da :p
Var vel noe jeg ikke rakk å spise siden jeg la meg så tidlig :hilarious::hilarious:
 
1,1kg. Superfornøyd igrunn. Men så ser jeg liksom ikke hvordan jeg kunne gjort det bedre heller. Så skulle ønske det var mer. For føler virkelig jeg har vært beintøff med meg selv, og "bare" gått ned en kg..
 
Jeg vet ikke helt hva som har skjedd med meg denne uka, men i toppform har jeg ikke vært.
Det har ikke blitt noe trening, kun to småturer og jeg har sovnet mellom 19 og 20.30 hver dag bortsett fra i går. Kroppen og hodet virker helt skutt etter forsamtale i Stockholm, så denne uka har bare gått til selvpleie og holde hus og jobb gående.
Men ned 0.5kg da :p
Var vel noe jeg ikke rakk å spise siden jeg la meg så tidlig :hilarious::hilarious:
Haha, bra det gikk ned iallefall!
 
Back
Topp