Ny terminliste?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Den vi har er ikke oppdatert siden 16 august, så kanskje vi skulle lagd en ny?
 
Ja, det er jo problemet.. Vi som ønsker å komme inn i skjult får ikke tilgang før vi er på lista, som ikke oppdateres.. Men dette kan vel admin ta tak i? :bored:
 
det har vært så mye rot og frem og tilbake med disse terminlistene siden januar2020 ble startet, at jeg anbefaler virkelig ikke at vi skal ha enda en ny en...
Enig i at admin må ta tak, da det tydeligvis var så viktig å få opprettet den forrige "nye" terminlisten etter en litt uheldig situasjon her inne...
 
Det er Hoppsideisi2020 som eier den terminlisten, og på profilen hennes står det "Hoppsideisi2020 ble sist sett: 4 Sep 2019". Vi kan enten vente til hun dukker opp igjen, eller så kan jeg godt ta på meg ansvaret for å oppdatere den – men må jeg da opprette en ny?
 
Det er Hoppsideisi2020 som eier den terminlisten, og på profilen hennes står det "Hoppsideisi2020 ble sist sett: 4 Sep 2019". Vi kan enten vente til hun dukker opp igjen, eller så kan jeg godt ta på meg ansvaret for å oppdatere den – men må jeg da opprette en ny?
Du får ikke endre andres innlegg i tråder, så det må lages en ny, helst av noen som faktisk er aktive her. Veldig kjipt for de som ikke får komme inn på skjult fordi de ikke står på terminlisten til tross for at de har skrevet seg inn i tråden!
 
Det er Hoppsideisi2020 som eier den terminlisten, og på profilen hennes står det "Hoppsideisi2020 ble sist sett: 4 Sep 2019". Vi kan enten vente til hun dukker opp igjen, eller så kan jeg godt ta på meg ansvaret for å oppdatere den – men må jeg da opprette en ny?
Bare den som har hovedinnlegget får endret det, da må man lage ny.

Men det skal finnes en moderator som har ansvar for deres undeforum og som kan kontaktes på pm
 
Jeg var tga forrige gang jeg gikk gravid, terminlisten burde helst holdes av den som er tga, som igjen burde være en som er her jevnlig. Jeg har ikke bra nok til form til å sjekke ofte nok, men hvem er egentlig tga her?
 
Jeg var tga forrige gang jeg gikk gravid, terminlisten burde helst holdes av den som er tga, som igjen burde være en som er her jevnlig. Jeg har ikke bra nok til form til å sjekke ofte nok, men hvem er egentlig tga her?

Hoppsideisi2020 og Nikketutta er TGA.
 
Dere kan fortsatt kommentere den nåværende terminlisten og sende oss TGA'er forespørsel om tilgang på skjult, dette har ikke vært noe problem og de som har gjort det har fått tilgang. Kan ikke se at dere som vil inn på skjult har prøvd? Send meg en pm hvis dere har oppfylt kravene, da det er dere som må be om tilgang til skjult :)

Angående ny terminliste så syns jeg ikke vi skal opprette en ny riktig enda, da det ble en del styr sist. hoppsideisi2020 vil komme tilbake, men har hatt litt påloggingsproblemer og derfor har ikke listen blitt oppdatert.
 
Astrid er våres admin, så hvis det er andre spørsmål som dere ikke vil ta med TGA så send henne gjerne en melding.
 
Back
Topp