Når poppet navlen din ut

Bruspulver

Forelsket i forumet
Følger med på apper uke for uke. Denne uka står det at navel kanskje stikker ut.
Min ser helt lik ut inni der. Jeg har heller ikke fått mørk "gravid strek" over magen, som i følge appen skulle/kunne vært der for lenge siden.

Når vi dere disse "tingene"? :)
 
Jeg har vært gravid to ganger, aldri opplevd at navlen poppa ut eller at magen fikk en strek :)
 
Ingen av delene skjedde her.
 
Fikk aldri utover navel eller linje, noen av gangene.
 
Det er vel mest tydelig hos dem med mørke trekk/mørkt hår, den linja, har jeg lest. Min navle har ikke poppet i to første svangerskap, men jaggu har den nesten-poppet denne gangen, for kanskje ei uke eller to siden (er nå 36+3).
 
Dette er mitt 4 svangerskap, ikke fått utover navel eller noe mørk strek noen av gangene, og magen min bli svær :p
 
Ingen av delene skjedde her, hverken i første eller andre svangerskap :)
 
Jeg fikk mørk strek nesten med en gang, men navlen poppet aldri.
 
Følger med på apper uke for uke. Denne uka står det at navel kanskje stikker ut.
Min ser helt lik ut inni der. Jeg har heller ikke fått mørk "gravid strek" over magen, som i følge appen skulle/kunne vært der for lenge siden.

Når vi dere disse "tingene"? :)

Det poppet faktisk ikke ut, men ble helt avflatet, jevn meg magen liksom. Og jeg hadde diger mage :hilarious:
Gravidstrek rundt sånn uke 32 kanskje
 
Det er vel mest tydelig hos dem med mørke trekk/mørkt hår, den linja, har jeg lest. Min navle har ikke poppet i to første svangerskap, men jaggu har den nesten-poppet denne gangen, for kanskje ei uke eller to siden (er nå 36+3).
Er lys blond, men fikk den streken. Men selve streken var ikke mørkebrun, bare brun :)
 
Poppet aldri med første. Nå er jeg 36+2 med nr to og har fortsatt vanlig navle - dog litt strekt. Den streken har jeg aldri hatt :D
 
Ingen av delene skjedde hos meg, hverken første eller andre svangerskap
 
Hmmm. Streken tror jeg kom ca halvveis i svangerskapet? Og navlegropen forsvant vel heeeelt til slutt i svangerskapet. :hilarious:
 
Gravid med nr 3 og snart i uke 39. Ingen av delene har skjedd i noen av svangerskapene
 
Kabelen poppa aldri, men streken kom vel i tredje trimester sist.
 
Back
Topp