Emilie’s dagbok ❤️

Såå kjekt å lese dette! Godt med litt gode nyheter oppi alt dette:Heartred holder en knapp på jente:Heartpink
 
Åååå så gode nyheter:Heartred Fortsetter å krysse fingrene for samtalen dere står overfor. Godt å høre at du klarer senke skuldre litt, og nyte, innimellom alt dette.
 
Fantastiske nyheter! ❤️ Jeg håper det er slike nyheter dere fortsetter å få fremover nå. Nervepirrende dager.. Sender deg en klem ❤️ Jeg tror også rosa ;)
 
Åh så godt å høre:Heartred Nå ble jeg så glad på deres vegne! Forsøk å slappe av så godt du kan.
 
Så godt å høre at det ikke er trisomier og at fostervannsprøven var normal!! Har tenkt så mye på deg og virkelig krysset alt jeg har for at dette vil få en lykkelig slutt <3 Fortsetter å heie og tipper på jente <3
 
Herlig med positive nyheter!! Håper det kan fortsette sånn for dere nå❤️
 
Helt fantastisk med litt gode nyheter her inne! Nå skal det gå fint med den lille ❤️❤️❤️
 
Jeg tror det er rosa :Heartpink

Så bra, og veldig godt med oppfølging, og ganske snart:Heartred
 
Så godt å komme inn her å se at dere har fått positive nyheter!! :Heartred
Masse lykke til i morgen! :Heartred
 
Lykke til i morgen!
 
Ååh, Emilie!! Det var fantastiske nyheter :Heartred:Heartred Dette skal gå bra! Ekstra utfordringer er dere dessverre vant med.
Vi har heldigvis mange dykitge leger i Norge, så babyen skal få et fint liv.
Så koselig!! Både meg mage og bevegelser! Tipper garnet er rosa, siden du hadde rosa hjerte :p
Håper det går bra med deg og at du har god støtte i familie og venner :Heartbigred
Ja, det er det :) Fantastisk at det ikke er kromosomfeil i tillegg. Legene er også svært dyktige heldigvis. så vi håper vi får gode prognoser i morgen. Veldig deilig med mage og bevegelser, selv om det er litt ambivalent for øyeblikket...
Det er 50% sjanse for at du har rett på kjønn :p litt usikker på når jeg røper kjønnet. Nå er det bare jeg og mannen som vet det :)
Ååå for en fantastisk oppdatering! Selvom det fortsatt er mye usikkerhet.. ❤️ Jeg holder en liten knapp på gutt altså :rolleyes:
Ja, godt å kunne komme med noe mer positive nyheter her inne :) Kanskje det er en gutt? eller ei jente? Tiden vil vise :p
Så fint å lese at det ikke er noe mere å bekymre seg for enn det dere allerede gjør. Håper dere får en positiv opplevelse på sykehuset den 12! Jeg tipper gutt!
Ja, det er veldig godt å endelig slippe å bekymre seg for at fosteret har en kromosomfeil i tillegg <3 Vi har nok bekymringer som det er. Det håper vi også at vi får i morgen! Orker ikke flere "dårlige nyheter" nå..
Å, kjære deg! Jeg er så uendelig glad for at barnet ikke har andre alvorlige syndromer eller kromosomfeil. Håper virkelig dere og lillegull blir godt ivaretatt på alle mulige måter, og at dere klare å komme dere igjennom denne vanskelige tiden. Kanskje du igjen klarer å glede deg mer og mer til å bli mamma? Jeg tipper jente, for jeg har på følelsen at dette er en skikkelig figther❤️ Klem
❤️❤️❤️Ja, det er veldig godt å vite. Vi føler oss godt i varetatt av helsevesenet og det er bra i en slik situasjon. Vi skal nok klare å komme oss helskinnet igjennom dette også, men nå er det nok motgang synes jeg!
Har veldig lyst til å kunne glede meg ordentlig over graviditeten og til å bli mamma <3
Så gode nyheter oppi det hele :Heartred Det rant en tåre npr jeg leste dette, rart hvor engasjert man kan bli av ukjente innepå forumet. Da skal jeg krysse alt som kan krysses for at det bare forsetter med gode nyheter. En lue syns jeg absolutt er innafor nå, venter i spenning om den blir blå eller rosa:Heartpink:Heartblue
Ja, det er veldig gode nyheter :) Kjenner meg så igjen med dette å bli engasjert av ukjente inne på forumet her :) Vi er noen sterke og gode damer her inne. ❤️ja, nå skal de gode nyhetene bare fortsette å komme❤️❤️ Det ble en veldig søt lue i en fin farge :) <3 Litt usikker på når jeg røper om det var rosa eller blå tråd..
Åh, så gode nyheter kjære deg:Heartred Nå krysser jeg virkelig alt for undersøkelsene den 12., for fortsatt gode nyheter og at dere kanskje får vite litt mer om hvordan dette blir framover! Du er så vanvittig sterk som står i dette, men så har man jo ikke noe valg så det er godt du prøver å nyte litt også :Heartred
Jeg tror kanskje det er ei tøff lita jente der inne jeg altså! Spent på å høre!
❤️❤️❤️ Tusen takk for det. Ja, nå skal informasjonen vi får i morgen også være positiv! jeg orker ikke noe annet.. Skal uansett bli godt å få vite mer om hva som venter oss fremover <3 Denne reisen vi har hatt med oppturer og nedturer har gjort oss sterke.
Dette var godt å lese :Heartred Når dere først skal ha så usannsynlig uflaks, er jeg veldig glad for at prøvene ser fine ut og at dere får så god oppfølging :) Håper inderlig på flere gode nyheter 12. september!

Jeg tipper at det er ei litta jente inni der - like sterk som mammaen sin! :happy:
Tusen takk for det ❤️❤️❤️ Ja, det er veldig godt å vite at det ikke er kromosomfeil i tillegg til hjertefeilen.
Nå krysses alt som kan for at vi får god informasjon i morgen og at prognosene er gode :Heartred
Jeg tror du kommer til strikke ei rosa lue ;)
:Heartpink:HeartblueDet er i allefall 50% sjanse for at du har rett :Heartred Har i bestemt meg for når jeg skal røpe hvilken farge det er på lua
Såå kjekt å lese dette! Godt med litt gode nyheter oppi alt dette:Heartred holder en knapp på jente:Heartpink
Ja, ikke sant?? :) Vi ble veldig letta når vi fikk vite det❤️❤️❤️.
Åååå så gode nyheter:Heartred Fortsetter å krysse fingrene for samtalen dere står overfor. Godt å høre at du klarer senke skuldre litt, og nyte, innimellom alt dette.
❤️❤️Tusen takk for det ❤️. Ja, nå krysser vi alt vi har for at vi får god informasjon i morgen og at prognosene er gode❤️❤️❤️
Fantastiske nyheter! ❤️ Jeg håper det er slike nyheter dere fortsetter å få fremover nå. Nervepirrende dager.. Sender deg en klem ❤️ Jeg tror også rosa ;)
Det håper virkelig vi også på ❤️❤️❤️ Føler vi har hatt nok motgang på en stund. sender klem tilbake❤️
Åh så godt å høre:Heartred Nå ble jeg så glad på deres vegne! Forsøk å slappe av så godt du kan.
❤️❤️❤️ Har fått noen dager til å slappe av, men de siste dagene har vært preget av mange tanker knyttet til morgendagen. Håper vi får flere gode nyheter.
Så godt å høre at det ikke er trisomier og at fostervannsprøven var normal!! Har tenkt så mye på deg og virkelig krysset alt jeg har for at dette vil få en lykkelig slutt <3 Fortsetter å heie og tipper på jente <3
Tusen takk for det ❤️❤️❤️ Ja, nå må alt annet være bra og at vi får gode prognoser <3
Herlig med positive nyheter!! Håper det kan fortsette sånn for dere nå❤️
Det håper virkelig vi også ❤️❤️❤️
Helt fantastisk med litt gode nyheter her inne! Nå skal det gå fint med den lille ❤️❤️❤️
Ikke sant ??❤️❤️❤️ja, det SKAL det!!

Jeg tror det er rosa :Heartpink

Så bra, og veldig godt med oppfølging, og ganske snart:Heartred

Ja, det er veldig godt ❤️❤️❤️ Blir spennende i morgen. Kjenner at jeg gruer meg.. Men jeg har bestemt at det bare skal være gode nyheter og gode prognoser.
Så godt å komme inn her å se at dere har fått positive nyheter!! :Heartred
Masse lykke til i morgen! :Heartred
Tusen takk for det ❤️❤️❤️ Det blir spennende i morgen!
 
Masse lykke til i morgen! Krysser fingrene ❤️
 
Lykke til idag❤️❤️
 
Lykke til i dag, kjære Emilie :love7
 
Gode prognoser - håper jeg dere har fått i dag :Heartred
 
Back
Topp