Hva hvis det er flere der inne?

Det hadde ikke forundret meg en plass:p det hadde itilfelle vært nr 6 og 7:joyful::joyful::joyful: Hadde fått skikkelig latteranfall tror jeg, så typisk nå når vi var ferdige etter nr 5;) og har 8 seter bil og egentlig kun plass til en til.. Men nei, alle gaver hadde blitt mottatt med stor takk:D
Tenkte tanken et øyeblikk der da jeg fikk 3+ på digital såpass tidlig.. det har jeg aldri fått tidligere!
Også er det som jordmor sa en gang, at når man har mange barn fra før så er sjangsen større, også med alderen..men er jo bare 32år tenker det er en;)
 
Hadde nok fått panikk i første omgang :facepalm: så hadde det vel gått seg til.. håper jeg :happy090
 
Jeg hadde fått sjokk, men tanken har slått meg. Da hadde det blitt nummer 3 og 4 :happy090
Jeg satser på at det bare er en, men om det er to så går vel det på et vis også :gen113
 
Jeg hadde blitt livredd for å miste og for evt. Komplikasjoner. Men utenom det hadde det vært koselig med 2. Da hadde jeg fått 3 barn uten å gå gravid enda en gang med kvalme og alt det medfører, og jeg hadde virkelig fått de 2 tette jeg hadde lyst på. :hilarious:

Men nå har jeg sett på ul at det kun er en.
 
Vi tenker at vi tar det vi får. Viser det seg at det er flere får vi selge leiligheta og kjøpe større hus etterhvert.
 
Vi har masse plass til mange barn, men håper likevel at det er bare en i magen:)
 
Var til gynekolog når jeg var 4+6, såg ikke akkurat så mye, men gynekologen mente det kunne se ut som det var 2 der, så er spent på hva han sier på mandag, er 8+6 da :D
 
Haha, var på tildig ul på fredag i forbindelse med en cyste som hadde sprukket, og min mor satt hele turen og ertet meg med "hva viss det er 2 der inne". De fant heldigvis bare ett slående hjerte :)

Jeg mistet tvillinger for noen år siden. 2.juledag reiste jeg inn på sykehuset for å sjekke, og der fant de bare en og spor etter den andre, men ingen hjerteaktivitet. Det var ganske fælt, og er ganske redd for å miste denne og.
 
Hadde blitt sååå glad ❤️
 
Da hadde jeg fått panikk!! Er bare en her:happy:
 
Var til gynekolog når jeg var 4+6, såg ikke akkurat så mye, men gynekologen mente det kunne se ut som det var 2 der, så er spent på hva han sier på mandag, er 8+6 da :D
Oii spennende! Skal på ultralyd på mandag vi og :D
 
Har ingen barn fra før, så hadde jo vært litt greit å bare få begge på en gang.
Men tenker også det må være litt av et sjokk å gå fra 0 til 2 barn :wacky:
 
Jeg var på tul med den instillingen, at dersom det er to der, så er vi dobbelt så heldige og at det skal vi takle fint..jeg skal innrømme at jeg var en liten smule letta, når legen sa at det var "bare" en der, for vi har tross alt to små gutter fra før :angelic:
 
Hvordan tror du at du hadde du reagert om det var to eller tre(!) inne i magen? Jeg tror jeg hadde halvveis besvimt, blitt ca 50/50 glad og skrekkslagen :p

Kan forsåvidt bekrefte dette nå :hilarious::wideyed::Heartred
 
Back
Topp