Har du tips til serier?

Jusom

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Juligull2021
Nå kjeder jeg meg så mye. Noen som Har tips til serier. Har viaplay, sumo, hbo, dplay.
 
Outlander synes jeg var bra og Game of thrones.
Ser for det meste på netflix selv, så vet ikke helt hva annet de har.. men det var en annen serie vi såg også som var bra på hbo. Kommer ikke helt på hva den heter nå da :)
The walking dead? Såg en del av den, men ble lei helt på slutten så har ikke sett alt.

Hvilke type serier liker du? De har en serie som heter Girls, såg litt av den for noen år tilbake, men tror ikke den er for alle :hilarious:
 
Kommer an på hva du liker. Er mange bra serier på hbo i fantasysjangeren vertfall. Anbefaler veldig The handmaids tale, den er litt vond å se på, men fantastisk bra. Younger på Sumo er herlig, lett underholdning.
 
When they see us så jeg for ikke lenge siden, den er fantastisk. Andre jeg liker er outlander og game of throns.
 
Outlander synes jeg var bra og Game of thrones.
Ser for det meste på netflix selv, så vet ikke helt hva annet de har.. men det var en annen serie vi såg også som var bra på hbo. Kommer ikke helt på hva den heter nå da :)
The walking dead? Såg en del av den, men ble lei helt på slutten så har ikke sett alt.

Hvilke type serier liker du? De har en serie som heter Girls, såg litt av den for noen år tilbake, men tror ikke den er for alle :hilarious:

Har sett alt dette. :p liker det meste utenom komedie.
 
Kommer an på hva du liker. Er mange bra serier på hbo i fantasysjangeren vertfall. Anbefaler veldig The handmaids tale, den er litt vond å se på, men fantastisk bra. Younger på Sumo er herlig, lett underholdning.

Ja the handmaid's tail er bra. Men skal teste ut younger! Takk
 
I det siste har jeg sett Handmaids Tale, Euphoria og Tsjernobyl. Alle på HBO og kan anbefales! :happy:
 
Outlander synes jeg var bra og Game of thrones.
Ser for det meste på netflix selv, så vet ikke helt hva annet de har.. men det var en annen serie vi såg også som var bra på hbo. Kommer ikke helt på hva den heter nå da :)
The walking dead? Såg en del av den, men ble lei helt på slutten så har ikke sett alt.

Hvilke type serier liker du? De har en serie som heter Girls, såg litt av den for noen år tilbake, men tror ikke den er for alle :hilarious:


Banshee het den serien vi såg på hbo som vi også likte :)
 
Tsjernobyl, big little lies, chicago fire, greys anatomy, station 19, Suits, handmaids tale, blacklist, blindspot, manifest, killing eve, grimm, walking dead, dexter, game of thrones.
 
Sharp objects og castle rock på hbo er veldig bra! Også ser æ at twin peaks e kommet på hbo, har sett den serien flere ganger, veldig bra høstserie!! :)
 
Back
Topp