Resultatet uke 2

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Da er tallene klare.

Utfordringen var det uten tvil grønt lag som vant denne gangen, de får med seg en bonus på 0.5 kg i vekt og skal lage ny utfordring innen i morgen kl 20 ellers går det oppdraget til rødt som var hakket forran gul så vidt det var

Det mest spennende et nå vekt da.

Gul gikk ned 0.8093%
Grønn gikk ned 0,4078%, men med bonus blir det 0.5049%
Rød gikk ned 0.2145%
Og blå fikk minst ned, 0.1677% og mister derfor den som gikk minst ned, som egentlig er 2017lykke som gikk opp 0.8% desverre. Men hun har immunitet fra forrige runde og får derved bli. Og det er endelig punktum fra min side for av den grunn ryker jeg ut for ande gang på rad.

Den som gikk mest ned av alle og har immunitet neste uke er Reaba med 1,9277% nedgang.

Blå er dog det eneste laget som ikke mister deltagere på annet vis
På rødt har frk.Mammamor ikke levert vekt
På gul har cecci86 ikke levet vekt i tillegg til at rampetrollet og landlus har trukket seg.
På grønn leverte ikke ponyo vekt

Derved er
Rødt lag 7.
Gult lag 6
Grønt lag 5
Og blått lag 4

Bør grønn og blå slås sammen?
 
Tror vi bør slå sammen kanskje?

Gratulerer Reana!
 
Tenker også det, for 4 er svært lite

Medlemmer i blå kan derved kopiere sine veieinnlegg over i tråden for Grønn og melde seg i skravletråd grønn.
 
Men nå må dere 22 som er igjen sannelig huske å levere vekt, ellers er jeg brått med dere igjen ;)

Tar inn fra wildard når det er 15-20 igjen sånn ca, annonseres i "resultater" uken før, og igjen ved ca 8

Men da må det ikke droppe 5 pr uke for da er vi der fort... Og ikke minst, da er det snart slutt. Det vil vi jo ikke ha noe av. Det har falt fra stor prosentandel denne gangen synes jeg

Noen som har innspill til hvorfor?
 
Men nå må dere 22 som er igjen sannelig huske å levere vekt, ellers er jeg brått med dere igjen ;)

Tar inn fra wildard når det er 15-20 igjen sånn ca, annonseres i "resultater" uken før, og igjen ved ca 8

Men da må det ikke droppe 5 pr uke for da er vi der fort... Og ikke minst, da er det snart slutt. Det vil vi jo ikke ha noe av. Det har falt fra stor prosentandel denne gangen synes jeg

Noen som har innspill til hvorfor?
Har det vært med flere før og ikke så mange som har falt av? Dette er min første gang jeg er med, men har jo noen tanker om denne runden...
 
Har det vært med flere før og ikke så mange som har falt av? Dette er min første gang jeg er med, men har jo noen tanker om denne runden...
Det har vært flere før, det varierer. Slankekrigen har forandret seg litt etter litt gjennom sikkert ti år. Bruk gjerne felles skrsvletråd til å lufte tanker

Det faller alltid av en del i starten, jeg bare synes det var mange denne gangen. Men det er vel kanskje ikke sånn helt uvanlig mange, husker ikke. Forum er jo en utdøende aktivitet i forhold til andre sosiale medier i forhold til for 5 - 10 år siden. Det var mange flere brukere på bv da og naturlig flere her
 
Det har vært flere før, det varierer. Slankekrigen har forandret seg litt etter litt gjennom sikkert ti år. Bruk gjerne felles skrsvletråd til å lufte tanker

Det faller alltid av en del i starten, jeg bare synes det var mange denne gangen. Men det er vel kanskje ikke sånn helt uvanlig mange, husker ikke. Forum er jo en utdøende aktivitet i forhold til andre sosiale medier i forhold til for 5 - 10 år siden. Det var mange flere brukere på bv da og naturlig flere her
On the top of my head...
Hvordan få med flere i starten? Oppdatere reglene til å inkludere helt basic ting som når veies det, der er lag frem til et visst punkt, en ryker ut etc. Reglene jeg finner begynner med «har man immunitet...»

Hvordan holde på flere? Kortere tid mellom påmelding og start. Futten har kanskje gått litt ut av folk etter å ha meldt seg på og så går det flere uker?
Litt for vanskelige ukesutfordringer rent regelmessig? Man må tolke utfordringene veldig for å se hva man kan få av poeng etc.
Hva med noen deltakerpremier? Feks trekkes ut et eller annet for de som har vært med i tre uker/fem uker, inkl wildcard?
Nettmøter med pt?
 
Reglene du finner er "tips til krigleder" fra tidligere krigledere, jeg ha rikke laget egen regler for høsten, vi bruker den fea forrige runde, jeg burde lagd med nytt navn. Krigleder har vært med før og får bare en del tips på detaljer.

Få med flere er ønskelig. Lang påmeldingsfrist er noe av det som gjøres for å få med flest mulig... Men ja, piffen går litt ut

Premier er ikke så greit da, dette har ikke noe med bv å gjøre og drives helt frivillig, vi har ikke mulighet til å skaffe premier eller pt, jeg. Duker av tiden min på dette men legger ikke penger i det.
 
On the top of my head...
Hvordan få med flere i starten? Oppdatere reglene til å inkludere helt basic ting som når veies det, der er lag frem til et visst punkt, en ryker ut etc. Reglene jeg finner begynner med «har man immunitet...»

Hvordan holde på flere? Kortere tid mellom påmelding og start. Futten har kanskje gått litt ut av folk etter å ha meldt seg på og så går det flere uker?
Litt for vanskelige ukesutfordringer rent regelmessig? Man må tolke utfordringene veldig for å se hva man kan få av poeng etc.
Hva med noen deltakerpremier? Feks trekkes ut et eller annet for de som har vært med i tre uker/fem uker, inkl wildcard?
Nettmøter med pt?
Den med slankekrigen regler som du sikter til ble laget av meg fordi det var så mange ting som ble sagt fra krigleder til krigleder og det ikke var skrevet ned noen plass så jeg samlet det. Enklere for krigleder og lagledere.
De andre to trådene som alltid står der men som ikke er oppdatert med dato men som ellers bare blir kopiert fra krig til krig er https://forum.babyverden.no/threads/regler-for-slankekrigen-vinter-vår-2019.1958411/
https://forum.babyverden.no/threads/regler-for-utfordringer-vinter-vår-2019.1958351/
Her står det alt som man skal vite om utfordring og andre regler.
Det eneste som ikke står er vel når lagene oppløses fordi det varierer litt hvor mange som er igjen i krigen og hvordan lagene er.
 
Ja, det varierer og derfor har jeg lanset her så det skulle være forutsigbart at denne runden sikter jeg på en gang en plass mellom 15 og 20 og en plass rundt ca 8, når lagene oppløses ser jeg ikke helt enda, det avhenger litt av farten folk går ut av de ulike lagene.

Jeg har tenkt på det med kortere tid fra påmelding til oppstart, at vi sier påmelding innen onsdag neste uke, innveiing på fredagen og så er vi igang. Gitt at det er tilpasset en dag jeg ikke har ekstremt mye å gjøre så klarer jeg smette sammen langene på en halvtime egentlig. I lunsj på jobb om nødvendig, så lenge det ikke er rapporteringsdag ;) Om vi kunne mistet færre på den måten, i tillegg MÅ Lagledere purre alle sine på fredag formiddag på pm, men hjelper kke alltid det heller har vi jo erfart.
 
Ah, nå fant jeg de reglene jeg lette etter, takk. Tips: samle alt ett sted eller navn litt om?

Selv glemte jeg innveiing fordi det var lang tid mellom påmelding og oppstart og jeg ikke sjekker her hver dag for å se etter PM:bag:

Ellers har jeg ikke andre forslag akkurat nå. Prøver selv å holde aktiviteten oppe i skravletråd til laget mitt, tror det hjelper mest på.
 
Aktivitet i skravletråd hjelper defnitivt, er man ikke ommin daglig og ser etter pm, så en påminner på mobilen om å registrere vekt på fredager?

-De burde vært omnavnet eller laget nye og festet ja, helt klart, det har jeg bare rett og slett glemt av fordi det fungerte jo finfint med de gamle trådene
 
Back
Topp