IKM uke 39

Eggløsningstester bestilt :joyful: Aldri brukt det før. Selv da vi prøvde i 1 år sist. Orket ikke tisse på en pinne mer enn jeg allerede gjorde :p

Når begynner dere å teste etter EL?
 
Eggløsningstester bestilt :joyful: Aldri brukt det før. Selv da vi prøvde i 1 år sist. Orket ikke tisse på en pinne mer enn jeg allerede gjorde :p

Når begynner dere å teste etter EL?
Bruker monitor, fikk beskjed om å begynne i dag, altså CD6. Strimmeltester begynner jeg tidligst med CD8/9 om jeg bruker de :) Jeg har normalt eggløsning på CD12 da. Synes det er greit for å pinpointe innsatsen :p
 
Eggløsningstester bestilt :joyful: Aldri brukt det før. Selv da vi prøvde i 1 år sist. Orket ikke tisse på en pinne mer enn jeg allerede gjorde :p

Når begynner dere å teste etter EL?
Jeg begynner å teste kanskje på dag 12 :) kanskje litt tidligere :p bedre å teste tidlig sånn de første gangene
 
Skal begynne å teste etter EL på søndag ( CD 8) tenker jeg, da jeg forrige syklus hadde positiv test allerede på CD 9 :eek: men jeg bestilte EL og gtester fra komplettapotek for en uke siden, de ble sendt samme dag men er fortsatt ikke kommet :shifty: noen som har erfaring med A1 EL tester, er de gode?

Hadde sykt flaks, for vimsen meg har glemt at apotekene her ikke har Ovitrelle på lager, så den må bestilles :bored: så jeg ringte rundt på apotekene igår for å høre hvem som kunne skaffe den raskest (siden jeg fikk tidlig EL forrige syklus begynte det å haste) og heldig vis fikk jeg hentet sprøyten idag :hilarious:
 
Skal begynne å teste etter EL på søndag ( CD 8) tenker jeg, da jeg forrige syklus hadde positiv test allerede på CD 9 :eek: men jeg bestilte EL og gtester fra komplettapotek for en uke siden, de ble sendt samme dag men er fortsatt ikke kommet :shifty: noen som har erfaring med A1 EL tester, er de gode?

Hadde sykt flaks, for vimsen meg har glemt at apotekene her ikke har Ovitrelle på lager, så den må bestilles :bored: så jeg ringte rundt på apotekene igår for å høre hvem som kunne skaffe den raskest (siden jeg fikk tidlig EL forrige syklus begynte det å haste) og heldig vis fikk jeg hentet sprøyten idag :hilarious:
A1 sine har jeg kjempegod erfaring med, så de er på langt nær noe krise å bruke! De og babyplan sine har jeg god erfaring med :)
 
A1 sine har jeg kjempegod erfaring med, så de er på langt nær noe krise å bruke! De og babyplan sine har jeg god erfaring med :)
Er så mye dårlige tester ute å går, så må dobbeltsjekke før man kjøper noe :p
 
Æsj, i følge appen jeg bruker starter de fruktbare dagene i dag, men jeg er nyoperert (øye), og fått streng beskjed om å ta det så rolig som mulig i flere uker fremover :p Og ikke føler jeg meg så veldig fresh med nyoperert øye heller. Får håpe vi går lagt inn noen aksjer likevel, rolig og forsiktig :p
 
Idag lå pakken med el og g-tester i postkassa :gen014
 
Idag lå pakken med el og g-tester i postkassa :gen014
Jeg har også fått mine tester i postkassa, dog bare graviditetstester. Synes det virker som så mye stress å teste etter eggløsning :confused:
Ble ca 24 kr per test hos meg, og da kjøpte jeg også en digital med ukesindikator :eek:
Hvor kjøper du fra? :)
 
Jeg har også fått mine tester i postkassa, dog bare graviditetstester. Synes det virker som så mye stress å teste etter eggløsning :confused:
Ble ca 24 kr per test hos meg, og da kjøpte jeg også en digital med ukesindikator :eek:
Hvor kjøper du fra? :)
Tester ikke etter EL til vanlig. Men skal sette Ovitrelle ved positiv EL test, så da må jeg bare teste da :p
Kjøper make sure fra komplettapotek :happy:
 
Tester ikke etter EL til vanlig. Men skal sette Ovitrelle ved positiv EL test, så da må jeg bare teste da :p
Kjøper make sure fra komplettapotek :happy:
Ja, da kan det være greit å bruke noen eggløsningstester ja :p
Lykke til denne pp!
 
CD8 og jeg er fortsatt veldig avslappa! føles greit egentlig :)
tror det blir el neste helg? skal jobbe noe, men er vi heldig kommer el litt tidlig som siste måned :)
 
Vi er i gang med aksjelegginga, appen min mener eggløsning skjer ca på tirsdag :)
Mannen har kutta ut pillene sine, så sexlysten hans er på vei tilbake. Da slipper jeg å "mase" like mye på han denne pp :p
 
Nå tror jeg det er eggløsning på gang her! Kjenner svake «menssmerter», og mye mer uflod/sekret enn vanlig. I følge appen (som tar utgangspunkt i 28 dagers syklus) er el i morgen :) spennende!
 
Da var jeg over i DPO-land! :D Har egentlig ingen trua på denne PP i og med at vi bare har hatt sex én gang... Bretter opp ermene og forbereder meg mentalt på ny PP :happy090
 
Eggløsning i dag i følge appen min, håper vi får lagt inn noen aksjer i løpet av dagen :)
 
Mulig jeg havner inn på denne gruppa, da jeg ikke har fått El enda og jeg er på CD18 med forventet ikm 20 sept.. Greit jeg henger her?

Dutterina - 29år - pp2 - b2 - EL ingen aning snart håper jeg... - IKM 20 (men tviler litt der da..)
 
Back
Topp