Oss testetøser imellom

Usikker hva følsomheten er på de digitale. Jeg har kun brukt tidligtester denne gangen,og de har en følsomhet på 10. Test igjen imorgen tidlig om du har flere tester.
Jeg bruker tester fra babyplan og er fornøyd med de. Har sett flere som har skrevet at ebaytester har vist falsk positiv,men som sagt jeg har ikke brukt de selv.

Jeg har brukt opp 70 strimler på 2 pp :shy::confused005Dette er den første som har antydninger til positiv. Har ikke flere igjen :D får bare vente og se om mensen dukker opp ila uka. Men vurderer å kjøpe en tidligtestxsmile9
 
Er på pp2 - 11/12 dpo. Litt usikker på eksakt dpo, for ifølge appen så er jeg 12 dpo, men ifølge EL utflod så mener jeg at jeg er 11 dpo. Har bare hatt negative tester hittil, bortsett fra den jeg tok i ettermiddagen. Er det bare meg eller er den positiv? Jeg klarte ikke å dy meg og testa med en cb digital uke og den var negativ :(
Skimter strek men er det ebay tester. Så ta det med ei klype salt. Håper det er noe på gang :)
 
Er på pp2 - 11/12 dpo. Litt usikker på eksakt dpo, for ifølge appen så er jeg 12 dpo, men ifølge EL utflod så mener jeg at jeg er 11 dpo. Har bare hatt negative tester hittil, bortsett fra den jeg tok i ettermiddagen. Er det bare meg eller er den positiv? Jeg klarte ikke å dy meg og testa med en cb digital uke og den var negativ :(
Ser streken, men testen ser helt tørr ut og streken virker utflytt (ujevn i kantene og ikke så velavgrenset). De testene der hadde jeg mye falske streker på, så ville ikke tatt det for god fisk.
Krysser fingrene for at det er ekte strek!
 
Skjønner virkelig ikke hva som skjer med kroppen min :blackeye:
Øverste er en lh test som er veldig sterk. Kan vise en tidlig svangerskap :pompus:
Under der er det en hcg test som jeg tok i går kveld kl20. 00 på 2 timers urin. Ser en god strek med farge på den :nailbiting: nederste fra i dag tidlig :bored:
Ikm i går eller til søndag... Flo app sier søndag. Hva tenker dere?
 

Vedlegg

  • IMG_20190906_074308.jpg
    IMG_20190906_074308.jpg
    10,8 KB · Visninger: 139
  • Negative Image_28af6096-7d2f-4545-afb1-8e8e8d8d2d36.jpg
    Negative Image_28af6096-7d2f-4545-afb1-8e8e8d8d2d36.jpg
    10,8 KB · Visninger: 134
Skjønner virkelig ikke hva som skjer med kroppen min :blackeye:
Øverste er en lh test som er veldig sterk. Kan vise en tidlig svangerskap :pompus:
Under der er det en hcg test som jeg tok i går kveld kl20. 00 på 2 timers urin. Ser en god strek med farge på den :nailbiting: nederste fra i dag tidlig :bored:
Ikm i går eller til søndag... Flo app sier søndag. Hva tenker dere?
Ville ha brukt andre tester. Ebay er så som så.
 
I dag dalte tempen og ny, negativ test. Så game over for min del :(
Kjipe Otrivelle som ga meg falske forhåpninger - var ikke klar over det før jeg testet :sad010
Kastet alt av brukte tester i morges, da blir det nok prøverør for oss tipper jeg.
 
Back
Topp