Så damer... Hva gjør dere for å få tiden til å gå?

Puuzen86

Forelsket i forumet
Nå er vi endelig i September, å vi er på oppløpssiden dere :happy:
Selv har jeg termin i morgen, og er SÅ klar for å få hilse på lille prinsen i magen :Heartblue Men her er det ingen tegn til at han vil finne vegen ut riktig enda.... Hva gjør dere for å få tiden til å gå nå på slutten? Får fort nok av viaplay, og man kan jo ikke vaske huset riktig hver dag heller :hilarious:
 
Ikke på overtid enda her da, 22 dager til termin, så mulig jeg blir en god del mer rastløs rundt termin! Men foreløpig går dagene kjemperaskt med 3 barn fra før :)
 
10 dager til termin her❤

Har født 2 ganger før i uke 39 og uke 37,så begynner å bli litt utålmodig nå:singing:

Blir en del TV titting,ryddig,vasking og prøver så godt jeg kan å sove 1 time på dagtid.

Ellers går ettermiddagene fortere når mann og barna på 7 og 4 kommer hjem ❤
 
11 dager til termin. Jeg prøver å få gjort unna ting som jeg har utsatt. Også strikker jeg julegaver. :) ser på tv og sover litt på dagen. Var hos frisøren i dag for en hårkur med massasje og klipp..Deilig å friske opp håret til fødselen. :) var også på UL i dag hos gyn og hu sa jeg ikke var noe moden! Kunne komstantere 4cm livmortapp og slimproppen satt god i :p Så all nedpress og mens murringer har ikke gjort noe jobb. :( men babyen var i fin form, det er det viktigste. :) ❤️ må bare stålsett meg på å gå Overtid nå så Jeg ikke blir skuffa. :p
 
Uke 37+6, sover åå formiddagen i hverdagene når vesla er i bhg. Ligger stort sett i senga alt mellom 1-3 timer, varierer hvor mye jeg sover av den tiden. Rydder kjøkkenet hver dag, så det er "klart" for middagslaging. Prøver også å få gjort andre småting i huset, klesvask, generell rydding, forberede lillebrors ankomst og sånt. Men blir mye tv-titting og sofaligging. (holder på med serien 'Grimm ', håper den holder lenge :p
 
Termin i morgen her også! Blir mye tv-titting og soving/hviling. Rydder litt hver dag, drar på butikken. Orker ikke så veldig mye annet om dagen. Hatt mye vondter i magen og ryggen de siste to dagene, mulig som resultat av stripping på tirsdag så ekstra lite aktivitet disse dagene :p
 
Det var et veldig vanskelig spørsmål :D

Hva er det man ikke forsøker i håp om å få tiden til å gå :D Er ikke mye man orker å ta seg til heller. Men ser at enkelte er veldig flinke og er heldige som har helse til koselige/viktige aktiviteter :Heartred
 
Termin i morgen her også! Blir mye tv-titting og soving/hviling. Rydder litt hver dag, drar på butikken. Orker ikke så veldig mye annet om dagen. Hatt mye vondter i magen og ryggen de siste to dagene, mulig som resultat av stripping på tirsdag så ekstra lite aktivitet disse dagene :p

Så spennende, håper strippingen har effekt :D Ringte føden i dag her også for å prøve å få det, men tidenes mest bitchy JM bare "nei, vi gjør ikke sånt vi". hadde jeg kunnet hadde jeg kvalt henne gjennom tlf :hilarious:
 
Det var et veldig vanskelig spørsmål :D

Hva er det man ikke forsøker i håp om å få tiden til å gå :D Er ikke mye man orker å ta seg til heller. Men ser at enkelte er veldig flinke og er heldige som har helse til koselige/viktige aktiviteter :Heartred

I Know. Var til frisøren her om dagen, også fixet jeg vippene idag- men blir jo bare sånne "koseting" :rolleyes: Håper vi får hilse på de små snart :)
 
Uke 37+6, sover åå formiddagen i hverdagene når vesla er i bhg. Ligger stort sett i senga alt mellom 1-3 timer, varierer hvor mye jeg sover av den tiden. Rydder kjøkkenet hver dag, så det er "klart" for middagslaging. Prøver også å få gjort andre småting i huset, klesvask, generell rydding, forberede lillebrors ankomst og sånt. Men blir mye tv-titting og sofaligging. (holder på med serien 'Grimm ', håper den holder lenge :p

Gjort det samme her også- i 4 uker nå- driiiiiiiiitlei :hilarious::hilarious: Bytter på å se "bones" og "Quantico" her, og myyyyyef nettshopping :rolleyes:
 
Her går jeg meg en lang tur på formiddagen, med eller uten barn avhengig av om de er i barnehage eller ikke. Så baker jeg mye på ettermiddagene (desverre er fryseren nå full så begynner å få et problem...). Ellers har jeg to små som heldighvis er gode til å hjelpe meg til å få ventetiden til å gå litt fortere
 
11 dager til termin. Jeg prøver å få gjort unna ting som jeg har utsatt. Også strikker jeg julegaver. :) ser på tv og sover litt på dagen. Var hos frisøren i dag for en hårkur med massasje og klipp..Deilig å friske opp håret til fødselen. :) var også på UL i dag hos gyn og hu sa jeg ikke var noe moden! Kunne komstantere 4cm livmortapp og slimproppen satt god i :p Så all nedpress og mens murringer har ikke gjort noe jobb. :( men babyen var i fin form, det er det viktigste. :) ❤️ må bare stålsett meg på å gå Overtid nå så Jeg ikke blir skuffa. :p

Aaah, var til frisøren for kur å stuss her også om dagen, og fixet vippene i dag- viktig å ta seg godt ut å føle seg fresh på de måtene man kan nå syns jeg. Vi har sannelig fortjent det :smug::)
Lite motiverende på UL i dag da :wideyed: Men kanskje godt å få vite nå, så du kan forberede deg mentalt på å gå på overtid. Her ble det fødsel 10 dager før tiden sist, så var Sååååååå forberedt på å føde tidlig denne gang også :sorry::banghead: Men men, snart har vi de her :Heartred
 
Her går jeg meg en lang tur på formiddagen, med eller uten barn avhengig av om de er i barnehage eller ikke. Så baker jeg mye på ettermiddagene (desverre er fryseren nå full så begynner å få et problem...). Ellers har jeg to små som heldighvis er gode til å hjelpe meg til å få ventetiden til å gå litt fortere

Hehe, godt å høre det er flere som baker mye! Her ble fryseren full litt for fort- så mannen var snill å kjøpte nytt fryseskap til meg (dog jeg tenker nok han gjorde det av litt mer egoistiske grunner- er vist godt med kaker, boller og horn :rolleyes::hilarious:).
 
Hehe, godt å høre det er flere som baker mye! Her ble fryseren full litt for fort- så mannen var snill å kjøpte nytt fryseskap til meg (dog jeg tenker nok han gjorde det av litt mer egoistiske grunner- er vist godt med kaker, boller og horn :rolleyes::hilarious:).

Jeg har fylt opp to fryseskap + at mine foreldre har fått en del. Har en sønn med cøliaki så baker normalt mye til han derav stor fryseplass. I dag ble det 24 boller til mine foreldre som de hadde lagt inn bestilling på.
 
Gjort det samme her også- i 4 uker nå- driiiiiiiiitlei :hilarious::hilarious: Bytter på å se "bones" og "Quantico" her, og myyyyyef nettshopping :rolleyes:
Hehe, japp, jeg har vært sykemeldt siden slutten av mai, aå har blitt mye av det samme over lang tid her også, men til slutt blir det kanskje mer en vane at dagene er sånn. :p
Gøy med nettshopping da! Jeg er skikkelig dårlig på det xp synes det er skummelt å. Kjøpe klær i tilfelle de ikke passer, og har ikke egentlig så mye ting jeg ønsker meg xp
hva shopper du? ^^
 
Jeg trener hver dag og har startet på et puslespill med 3000 brikker. Så her har jeg noe å holde på med, så ikke ventetiden blir helt uutholdelig. Håper det blir baby før puslespillet er ferdig:hilarious: 12 dager til termin.
 
Maaaange dager til termin... Hadde jeg orket skulle jeg ha bakt brød.. «orker» ikke :hilarious:
Skal lage noen kakebunner å legge i fryseren, (hvis jeg rekker) Da kan jeg sitte å lage.. får se hvor langt jeg kommer.
Tipper mamma får lyst til å gjøre litt når hun kommer, og brødene hennes er så gode..sparer plassen til henne.
Jentungen elsker å bake rundstykker så det er noe vi sparer til henne..
Bruker mye tid på :talk030 og å kose meg i sofaen.. babyverden, lese, se litt film, sover når jeg får muligheten.
gjør selvfølgelig litt husarbeid men korte økter..
 
Back
Topp