Skravletråd for RØDT lag

Jeg er veldig klar! Flink på maten så langt. Ukeshandling unnagjort. Så da er det vanskeligere å feile føler jeg.

Så flink du er :) og helt enig, det hjelper å ha ukeshandlet. Blir ikke så mange fristelser å unngå gjennom uka.
 
Hvordan går det med utfordringen? Jeg har akkurat logget 195poeng i dag. Puh. :woot:

Er livredd hvis vi taper på vekten denne uken at jeg ryker. Ligger så sykt på ett vektplatå. Var ikke så overrasket sist uke at det gikk ned siden TR forsvant for denne runden :confused:
 
Hvordan går det med utfordringen? Jeg har akkurat logget 195poeng i dag. Puh. :woot:

Er livredd hvis vi taper på vekten denne uken at jeg ryker. Ligger så sykt på ett vektplatå. Var ikke så overrasket sist uke at det gikk ned siden TR forsvant for denne runden :confused:

Wow - det er sterkt.
Jeg sliter også med vekta :banghead: er vel for mye kalorier inn i forhold til ut her hos meg. Må tak i det på et vis nå, siden jeg ikke kan trene masse før neste uke.
 
Jeg klarte å motstå fristelsen i taxfree i dag - den store posen kinder schokobons som alltid roper på meg. Tror fet er det beste jeg vet. Men klarer ikke begrense meg når jeg spiser de. Så litt stolt :)

Har blitt begrenset bra mat på tur, og er man i bryllup spiser man kake! Er ikke akkurat hverdags.. Men fikk gått en del, og trilla søsteren i rullestol mye, så håper ddt hjalp på.

Har ikke gjort stort på utfordringen, bortsett fra sånt som gir segselv som vann til middag og 5 frukt%&grønt. Tror ikke jeg orker i lveld heller. Tar på å være på tur med unger på hotellrom. Gkesp.
 
Og jeg har fått betennelse i kneet. Eller, har hatt siden påske, men rota meg til øege i forrige uke.
Han googlet øvelser (gjemmeseg-smiley) og kom opp med knebøy med strikk.
Bortsett fra sykling og svømming, noen som har noen tips? Har kun hatt problemer med anklene før.
 
Her har det vært dårlig innsats fra meg denne uken. Måtte plutselig opereres og hele uken ble snudd litt opp ned. Håper likevel vi klarer oss til neste uke alle sammen.
 
Her har det vært dårlig innsats fra meg denne uken. Måtte plutselig opereres og hele uken ble snudd litt opp ned. Håper likevel vi klarer oss til neste uke alle sammen.

Huff da, håper operasjonen har gått bra og at formen er stigende ❤️
 
Her har det vært dårlig innsats fra meg denne uken. Måtte plutselig opereres og hele uken ble snudd litt opp ned. Håper likevel vi klarer oss til neste uke alle sammen.
Masse god bedring! Håper operasjonen hjelper med det du har plages med!!
 
Her ble keg kraftig forkjølet etter ferie og det beste å spise var is. Dårlig selvkontroll pjusk, altså... Så da ble status opp, da ryker vel ratt jeg.
 
Huff jeg har nådd et platå altså! Mister nesten motivasjonen. Gikk jo ned mellom 3-4 kg de 2 ukene før krigen startet og det virker som det henter meg inn nå. Men skal telle kalorier slavisk og bevege meg masse neste uke så håper jeg vekta samarbeider litt bedre. :) Lykke til idag alle sammen! :)
 
Her ble keg kraftig forkjølet etter ferie og det beste å spise var is. Dårlig selvkontroll pjusk, altså... Så da ble status opp, da ryker vel ratt jeg.
Nei så kjipt å bli syk. Føler du deg bedre? Håper ikke du ryker <3
 
Startvekt: 69,6 kg

Uke 1

Vekt : 69,4kg

Endring i prosent: - 0,2873

Endring i kg: - 0,2 kg

Uke 2
Vekt: 69,0
Endring i prosent: - 0,5797
Endring i kg: - 0,4 kg

Her er prosenten dn feil. Det blir -0,5764% :)
 
Her har det vært dårlig innsats fra meg denne uken. Måtte plutselig opereres og hele uken ble snudd litt opp ned. Håper likevel vi klarer oss til neste uke alle sammen.
Oi håper opr gikk fint! Masse god bedring <3
 
Tenkte jeg skulle prøve å være litt flink med ukeschallengen denne uka. Kanskje det gir meg et kick til fredag? :D
 
Tenkte jeg skulle prøve å være litt flink med ukeschallengen denne uka. Kanskje det gir meg et kick til fredag? :D
Jeg skal forsøke å sanke masse mosjon denne uken. Er på hytten så blir lange turer.
Men ryker på sjokoladen, og litt vin til middagen.

Men får bare holde på. Så jeg ikke går opp denne uken
 
Back
Topp