Skravletråd for BLÅTT lag :)

Hei Blått lag! Jeg må bare beklage for manglende veiing og manglende engasjement fra min side...
Da jeg meldte meg på slankekrigen var jeg fortsatt i mammapermisjon og livet var ikke så travelt, men så innhentet hverdagen meg og ting ble plutselig veldig hektisk! Så med en blanding av hektisk hverdag og at man ikke får noe varsel når det blir sendt mld her inne (savner appen..), så ble det til at veiing og det meste gikk i glemmeboka. Jeg beklager for det, ser at blått lag ikke fikk en så god start, og mistet flere av samme grunn..:arghh:
Men jeg ønsker dere lykke til videre i krigen og heier på dere alle sammen xsmile9
 
Det var EN TING JEG SKULLE HUSKE IDAG!!! Veier 84,1, altså opp 100 gram... men det har vel ikke noe å si nå lengre. Det var synd. Er jommen strengt her inne :p Beklager!
 
Er så sliten i dag at jeg ikke aner hvordan jeg skal komme meg igjennom det.
 
Uten å vite om jeg skal være med videre eller ei tok jeg i alle fall 4 plukk og mix i går.
Og er stiv i musklene etter armhevinger, bør prøve å få til noen andre punkter i dag.
 
Det var EN TING JEG SKULLE HUSKE IDAG!!! Veier 84,1, altså opp 100 gram... men det har vel ikke noe å si nå lengre. Det var synd. Er jommen strengt her inne :p Beklager!
Må nesten være en grense sånn at vi får laget resultat-oversikt

Men anbefaler alle å huske på moegen, og at lagleder purrer på pm noen timer før fristen
 
Da var vi heldig og fikk forkjølelse nr.2 på 4uker. Blir ungen dårlig, neeeida han bare har litt snørr og ferdig med det. Vi derimot ligger rett ut:banghead:
 
Jeg har gått opp i vekt.. og fått mensen. (Kan jo være derfor jeg har gått opp) men det passer jo sykt dårlig da! Håper dere har gått masse masse ned og kan redde meg :smiley-angry017
 
I går måtte jeg dra hjem fra jobb fordi både skole og barnehage måtte stenge... vannlekkasje... rakk å trene en runde med styrke da :p I dag har jeg sitti på rævva stort sett hele tia med febersyk ett åring... 8500 skritt ser jeg :yuck: Og jeg har bare spist brød måltider, sånn blir det når man må forte seg :wacky:
 
Baaah jeg er på stedet hvil denne uka ser det ut til.
Hos meg løsnet det så fint i helga, men så hadde vi heftig middag på søndag som vi spiste rester av mandag og onsdag (raspeball) at jeg spratt opp og fortsatt sliter med etterdønningene av den.

Men jeg har enda ikke klart å overbevise meg selv om at det er rett å være med videre da, så jeg vet ikke egentlig om jeg er på blått lag lenger eller om jeg er wildcard
 
Hos meg løsnet det så fint i helga, men så hadde vi heftig middag på søndag som vi spiste rester av mandag og onsdag (raspeball) at jeg spratt opp og fortsatt sliter med etterdønningene av den.

Men jeg har enda ikke klart å overbevise meg selv om at det er rett å være med videre da, så jeg vet ikke egentlig om jeg er på blått lag lenger eller om jeg er wildcard
Synes du skal være med, for vi er så sykt få på laget her..
 
Synes du skal være med, for vi er så sykt få på laget her..

Ja, det er et bittelite lag og på grensen til å bli slått sammen med et annet egentlig. Skal tenke hardt på det til i morgen. Har litt vanskelig for det for jeg føler at det er litt urettferdig... Bukken og havresekken, at JEG skal bestemme at JEG er med, liskom. Selv om jeg jo røyk ut siden laget vårt ble halvvert sist uke.

I det minste tror jeg på at de som er igjen på dette laget faktisk kommer til å huske å levere da.
 
Ja, det er et bittelite lag og på grensen til å bli slått sammen med et annet egentlig. Skal tenke hardt på det til i morgen. Har litt vanskelig for det for jeg føler at det er litt urettferdig... Bukken og havresekken, at JEG skal bestemme at JEG er med, liskom. Selv om jeg jo røyk ut siden laget vårt ble halvvert sist uke.

I det minste tror jeg på at de som er igjen på dette laget faktisk kommer til å huske å levere da.

Men altså. Hu som glemte å levere som skrev i tråden her, hadde gått opp i vekt. Med andre ord ville gi røket først. Så tenker det er innafor.
 
Husker alle å levere vekt i morgen? Og FULLFØRE nkl å skrive FERDIG på utfordrigen?
 
100gram ned... iallefall ikke opp da :smiley-ashamed004
Legger skylden på mensen jeg..
 
Smart å trene styrketrening dagen før veiing :wtf: Resulterte i oppgang :confused:
 
Ikke så smart å la seg overtale til popcorn heller. Ikke så ille mye kalorier, men hallo, salt binder vann... Her overtaler flertallet meg til at jeg skal være med en uke til også ryker jeg sikkert for andre uke på rad?
 
Back
Topp