Kjent bevegelser?

Er 15+0 i dag, og tror jeg kjente et par spark tidligere i dag :) håper det var det jeg kjente
 
13+ 2
Kjent i et par uker. Er 3. Gangs og kjent tidlig med alle. Nr 1 var i uke 15
 
Kjente bevegelser hver dag siden 11+3, er 12+6 nå. Kjente like tidlig med nr 3 og litt senere med de andre to. Så deilig å kunne kjenne mini <3
 
Tror jeg kjente for første gang i går. 11+2, annengangs.
 
Jeg er tredjerangs. 11+1 og ikke kjent noe. Dere som kjenner såpass tidlig er livmoren i det hele tatt kommet opp fra symfysen?
 
Bare drømt det! 10+4
 
Jeg er tredjerangs. 11+1 og ikke kjent noe. Dere som kjenner såpass tidlig er livmoren i det hele tatt kommet opp fra symfysen?
Regner jeg med den var for leeeeeenge siden, men det spiller ingen rolle for min del ift å kjenne liv. Kjenner det jo på innsiden og ikke på utsiden
 
Kjent i flere uker, men ikke daglig som sist. Regner med det er fordi morkaka er foran denne gangen.
14+2 nå etter siste ul
 
Jeg er tredjerangs. 11+1 og ikke kjent noe. Dere som kjenner såpass tidlig er livmoren i det hele tatt kommet opp fra symfysen?

Jeg er tredjegangs nå, men første svangerskap kjente jeg liv fra uke 14, morkaka bak. Kjente utenpå magen fra uke 16.

Forrige gang kjente jeg fra tidlig i uke 10 bakom blæra (livmoren var altså ikke over skambeinet), og så stoppet det igjen etter en ukes tid (når livmora sikkert kom over skambeinet), og da kjente jeg ikke igjen før uke 16 tror jeg det var.
Da hadde jeg morkaka foran.

Denne gangen kjente jeg ingenting før uke 12, men kjenner det tydelig nå, ikke spark, men at ting flytter godt på seg. Morkaka ligger bak igjen denne gangen.

Å kjenne liv eller ikke tror jeg ikke har noe med om livmora har kommet opp enda eller ikke, for man kjenner det jo inni seg, ikke utenpå magen :)
 
Kjenner ingenting jeg :( men kjente det ikke før uke 18-19 med første pga av morkaken forran. Tror den er forran nå også..
 
Har ikke kjent noe enda. Livmoren min er kommet godt opp nå. Er 13+3 i dag, men den tilsvarer ca. uke 16 på størrelse. Er 2. gangs og med to så det er naturlig. Men hørt med doppler hos jm at det er mye liv. Forrige gang kjente jeg ikke noe før uke 18, så vi får se denne gangen. Er litt mer liv inni med to.
 
Førstegangsfødende og er 12+2 idag. Kjenner at det er endel som skjer inni magen og på UL for to uker siden så jeg en kjempeivrig liten krabat som sparket og slo med armer. MEN - aner jo ikke hva jeg kjenner etter.... hvordan kjennes det når man kjenner liv?
 
Back
Topp