And so it begins...

... Overtid!! :hungover: Dag nr 1..
Flere her som nærmer seg termin?
Uff, kjenner du at du syns det er tungt allerede? Jeg har termin på fredag, men prøver å forberede meg på at det blir enda noen dager å vente. Er ganske utålmodig :p
 
Termin på torsdag, men har innstilt meg på å gå over. Spennende tid i møte :)
 
Uff, kjenner du at du syns det er tungt allerede? Jeg har termin på fredag, men prøver å forberede meg på at det blir enda noen dager å vente. Er ganske utålmodig :p

Er ganske utålmodig selv :hilarious: Trodde det skulle skje noe i helga som var, så hadde ett lite håp om at ho skulle komme til termin. Men er førstegangs, så er jo sånn sett forberedt på overtid. Bare spent på hvor lenge :angelic:
 
Jeg har termin på søndag :)
Har hatt mye kynnere i natt og det har fortsatt i dag... Er ikke veldig aktiv heller fordi jeg er så trøtt. Jeg fødte 3 dager før termin forrige gang, så jeg er veldig spent nå :joyful:
 
Jeg har termin på søndag :)
Har hatt mye kynnere i natt og det har fortsatt i dag... Er ikke veldig aktiv heller fordi jeg er så trøtt. Jeg fødte 3 dager før termin forrige gang, så jeg er veldig spent nå :joyful:
Blir morsomt å se om du føder før termin nå også.:)
Jeg fødte 13 dager før sist, og nå er det 8 dager til termin og jeg har enda ikke født. Men jeg håper også på før :)
Jeg er også så trett, begynte i går. Har du hatt det lenge?
 
Termin på fredag her, men tenker nok jeg går over. Fikk tilbud om akupunktur på termindagen, noen som har erfaring med det?
 
Blir morsomt å se om du føder før termin nå også.:)
Jeg fødte 13 dager før sist, og nå er det 8 dager til termin og jeg har enda ikke født. Men jeg håper også på før :)
Jeg er også så trett, begynte i går. Har du hatt det lenge?
Spennende! :) Håper vi føder snart :D
Jeg har vært sliten generelt siden jeg gikk ut i permisjon, det gikk i ett fram til da.. Også sliter jeg med søvn om natta nå, så da blir det mye sofasliting på dagtid, for å være helt ærlig ;)
 
Idag har jeg ikke hatt ett eneste symptom! :shifty: Hadde det ikke vært for magen og at ho sparker, så hadde jeg ikke merka at jeg var gravid engang... Stille før stormen, tro? :eek:
 
Idag har jeg ikke hatt ett eneste symptom! :shifty: Hadde det ikke vært for magen og at ho sparker, så hadde jeg ikke merka at jeg var gravid engang... Stille før stormen, tro? :eek:

Samme her! Termin i morgen torsdag, satser på det er stille før stormen :)
 
Håper du å bli satt igang om det ikke skjer noe snart? Eller vil du helst vente til det evnt starter selv?
Håper du slipper å gå så mye lengre uansett. ❤

Vil helst at det skal starte av seg selv:)
Spent på hva de sier, om det er modent eller ikke! Akkurat nå tror jeg ho har tenkt til å bli der for alltid :hilarious:
 
Absolutt spennende å høre hva de har å si. Krysser fingrene for at hun ønsker å komme ut snart :p
 
Her har jeg ligget store deler av dagen med vekdig vonde murringer og kynnere. Som selvfølgelig ikke har utviklet seg til noe mer, akkurat som alle de andre dagene jeg har hatt det sånn. Kjenner at jeg er rimelig lei modningsrier/maserier nå!!!
 
Back
Topp