Skravletråd for BLÅTT lag :)

Her har det også gått litt kjapt i svinga... måtte få medisin for begynnende ørebetennelse... ikke mange poeng her denne uka. Bare håper jeg ikke har gått opp :sour:
 
Tomatsuppe til middag har den ulempen at jeg blir sulten igjen til kveldmat.... Jeg pleier ikke spise kveldmat for tiden, og gjør jeg det i kveld går jeg i alle fall opp. Men jeg er sulten og klokka bare ni.
 
Tomatsuppe til middag har den ulempen at jeg blir sulten igjen til kveldmat.... Jeg pleier ikke spise kveldmat for tiden, og gjør jeg det i kveld går jeg i alle fall opp. Men jeg er sulten og klokka bare ni.

Fyll på med grønnsaker?
 
Fyll på med grønnsaker?
Ganske tomt i kjøleskapet og der lille som er sparer jeg til ungenes matbokser i morgen

Det ble en liten, grov pizzabolle-sak. Ganske mye deig og litt saus og skinke og skulle være pepperoni også og muligens ost om den ikke ble glemt. Mannen bakte før i uka. Ikke så mye mat og siden den er grov metter den en del
 
Nill, null, nix.

På stedet hvil, samme vekt som sist fredag og da hadde jeg hatt den samme lenge. Lenge.
 
Håper alle husker å veie seg i morges og registrere vekt
 
Jizz jeg ble syyyyykt overrasket på vekta i dag minus 2kg! Jeg dauer:dead:
Meeeen på ett eller annet tidspunkt måtte det jo slippe. Ned 6,5kg siden 2.august så føler nesten jeg kan unne meg litt pizza i dag:bag:
 
Jizz jeg ble syyyyykt overrasket på vekta i dag minus 2kg! Jeg dauer:dead:
Meeeen på ett eller annet tidspunkt måtte det jo slippe. Ned 6,5kg siden 2.august så føler nesten jeg kan unne meg litt pizza i dag:bag:
Jøss, det er jo ganske fantastisk. Hva gjør du for å få til det??:laughing025
 
Hehe, jeg prøver så godt jeg kan. Men tror jeg må være hardere med meg selv..

Haha uff... hadde egentlig tenkt og bare gå på allevo i to uker. Men det gikk så fint så har bare fortsatt. Nå har jeg startet og spise middag med de andre i huset så lenge de ikke kjører høykarbo som pasta å sånt. For pasta da eier jeg ikke magemål:bag: Men kommer nok til og fortsette med det som frokost og kvelds for det er så lettvint
 
Haha uff... hadde egentlig tenkt og bare gå på allevo i to uker. Men det gikk så fint så har bare fortsatt. Nå har jeg startet og spise middag med de andre i huset så lenge de ikke kjører høykarbo som pasta å sånt. For pasta da eier jeg ikke magemål:bag: Men kommer nok til og fortsette med det som frokost og kvelds for det er så lettvint
Ser den ja.
 
Purrer noen de som ikke har levert?
. Var noen da jeg sjekket for en stund siden i alle fall.
 
Back
Topp