Drømmen om nr 2

Håper det :D
 
Endelig er den rosa, tydelig nok og fin:Heartred
 

Vedlegg

  • B3CCF9C1-129C-49D4-9D33-5B3A54EDB9CB.jpeg
    B3CCF9C1-129C-49D4-9D33-5B3A54EDB9CB.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 127
Å så spennende :D
 
Herregud, jeg har bekkenløsning. Symfysen tar livet av meg, å jeg er bare 4 uker på vei! Kvalmen har kommet å jeg er ekstremt emosjonell. Dette er heldigvis gode tegn, så jeg tar alt som kommer så lenge dette går bra:Heartred
 
Herregud, jeg har bekkenløsning. Symfysen tar livet av meg, å jeg er bare 4 uker på vei! Kvalmen har kommet å jeg er ekstremt emosjonell. Dette er heldigvis gode tegn, så jeg tar alt som kommer så lenge dette går bra:Heartred
Krysser alt jeg har av fingre og tær! Og det gjør gutten i magen også. Unner deg virkelig dette
 
Krysser alt jeg har av fingre og tær! Og det gjør gutten i magen også. Unner deg virkelig dette

Tusen takk:Heartred håper alt er bra med dere inne på desemberforumet:Heartred
 
I dag er jeg skikkelig kvalm og var for lukter. Bekkenet tar fortsatt liv av meg, så dette kan bli spennende fremover :rolleyes:
 
Gratulerer! :Heartbigred
 
Noen hevder at mye symptomer tidlig er ett tegn på at HCG stiger kraftig = godt tegn :D Så vi fortsetter å krysse!
 
Dagens rfsu test, den siste i pakka. Skal aldri kjøpe disse igjen. Jeg er mellom 3 og 5 dager på overtid, å streken er svak. Skal ta digital nå i ettermiddag, men mannen ville gjerne være med om jeg klarte å holde meg unna testen:hilarious: så får vel vente da:rolleyes:
 

Vedlegg

  • 443E1637-BF63-4773-91A1-7EAB4A660F3A.jpeg
    443E1637-BF63-4773-91A1-7EAB4A660F3A.jpeg
    23,6 KB · Visninger: 82
:Heartbigred
Du kan jo ta turen til legen og måle HCG for å få det sikkert :p
 
:Heartbigred
Du kan jo ta turen til legen og måle HCG for å få det sikkert :p

Ja, det er planen, må bare få det bekreftet med den digitale før jeg bestiller time. Tenker jeg drar innom å måler på mandag og onsdag :)
 
Ja, det er planen, må bare få det bekreftet med den digitale før jeg bestiller time. Tenker jeg drar innom å måler på mandag og onsdag :)
haha :p Jeg hadde stukket innom idag og så igjen på mandag :p Men det er jo meg :D
 
haha :p Jeg hadde stukket innom idag og så igjen på mandag :p Men det er jo meg :D

Hadde ikke rukket det, prøvene sendes avgårde klokka 13:p men jeg fikk 2-3 på digital i sta:Heartred
 
Back
Topp