Skravletråd for RØDT lag

Lag RØDT

Søndag

Trening: 10 min = 10 poeng
Mosjon: 90 min = 45 poeng
Snop: 0

Dagens total: 55 poeng

Mandag

Trening: 30 min = 30 poeng
Mosjon: 40 min = 20 poeng
Snop: 25 poeng

Dagens total: 65

Tirsdag

Trening: 0
Mosjon: 40 min = 20 poeng
Snop: 25

Dagens total: 65 poeng

Onsdag

Trening: 0
Mosjon: 10
Snop: 0

Dagens total: 10

Torsdag

Trening: 0
Mosjon: 10
Snop: 25

Dagens total: 35

Bonus

Trening: 0
Mosjon: 0
Snop: 0

Totalt: 230 poeng

FERDIG!
Finner litt regnefeil både på mandag, tirsdag og totalen din. Vil du gå inn å sjekke det opp? :)
 
Finner litt regnefeil både på mandag, tirsdag og totalen din. Vil du gå inn å sjekke det opp? :)

Å herrefred der var det mye surr, tusen takk. Får skylde på at jeg opererte ut visdomstann i går :hilarious:
Håper jeg har fått det rett nå, altså!
 
Å herrefred der var det mye surr, tusen takk. Får skylde på at jeg opererte ut visdomstann i går :hilarious:
Håper jeg har fått det rett nå, altså!
Fort gjort, hvertfall med fjerning av visdomstann :p
Nå ser det bra ut :)
 
Har dessverre ikke vært med på utfordring denna uka. Har vært syk hele uka. Kommer sterkere tilbake neste uke :happy:
 
Første uka blir jo litt sånn prøve og feile for meg.
Det jeg har lært, er at trening på planlegges, akkurat når det skal gjøres og helst i god tid. Ellers koker alt bare bort i tidsklemma :p
Sunn mat har gått ganske greit, men kan planlegges litt bedre det også.
Nå opererte jeg ut en visdomstann i går, så i går og i dg er jo trening uaktuelt. Sikkert i morgen også.. Usikker på hvor lenge man skal vente med trening? Uansett gjør det så helvetes vondt selv med masse smertestillende at det ikke er noe poeng før hevelsen er gått ned. Om ikke annet blir det hvertfall ikke sjokolade eller usunne ting, eller særlig med mat generelt :hilarious: det må være flytende, suppe eller havregrøt :p håper det går over snart, for innser at jeg egentlig setter ganske stor pris på å tygge maten min.

Hvordan har uka deres gått? Planer for endringer til neste uke? :)
 
Første uka blir jo litt sånn prøve og feile for meg.
Det jeg har lært, er at trening på planlegges, akkurat når det skal gjøres og helst i god tid. Ellers koker alt bare bort i tidsklemma :p
Sunn mat har gått ganske greit, men kan planlegges litt bedre det også.
Nå opererte jeg ut en visdomstann i går, så i går og i dg er jo trening uaktuelt. Sikkert i morgen også.. Usikker på hvor lenge man skal vente med trening? Uansett gjør det så helvetes vondt selv med masse smertestillende at det ikke er noe poeng før hevelsen er gått ned. Om ikke annet blir det hvertfall ikke sjokolade eller usunne ting, eller særlig med mat generelt :hilarious: det må være flytende, suppe eller havregrøt :p håper det går over snart, for innser at jeg egentlig setter ganske stor pris på å tygge maten min.

Hvordan har uka deres gått? Planer for endringer til neste uke? :)
Skal prøve å få inn litt trening og ikke bare mosjon denne uken. Det er målet mitt!
 
Utfordringen: er det noen som skal gå all inn?
Hadde vært kjekt om vi var flere. Kanskje vi kan bestemme oss for noe alle må gjøre i plukk og miks? :)
 
Utfordringen: er det noen som skal gå all inn?
Hadde vært kjekt om vi var flere. Kanskje vi kan bestemme oss for noe alle må gjøre i plukk og miks? :)

Jeg tenkte det!
Har ikke rukket å se over hele lista enda, men skl hvertfall gjøre 10 min yoga hver dag :)
 
Jeg tenkte det!
Har ikke rukket å se over hele lista enda, men skl hvertfall gjøre 10 min yoga hver dag :)
Duk er flink!
Jeg kopierte utfordringen over på notater på mobilen og ryddet den litt. Så blir det lettere for meg å ha kontroll!
Planen min er hvertfall danse til en sang hver dag! Altså blir så godt humør av det! :D
 
Duk er flink!
Jeg kopierte utfordringen over på notater på mobilen og ryddet den litt. Så blir det lettere for meg å ha kontroll!
Planen min er hvertfall danse til en sang hver dag! Altså blir så godt humør av det! :D

Det var jammen meg smart. Skal gjøre det, så slipper man å gå inn på forumet hver gang man vil se på lista :D
Ja, den er jo bare herlig, burde få til den også ;)
 
Klar for å klare 4 plukk og miks pr dag ihvertfall 3 av 5 dager
 
Bra mål! Noen du har sett deg ut? :happy:

Ja
Sunn middag hvertfall 3 av 5 dager
Vann til middag (helst hver dag)
20 min husarbeid hvertfall 3 dager
3x10 rumpeløft hvertfall 3 dager.

Dette utenom forhåpentligvis 2/3 dager med trening denne uken
 
Ja
Sunn middag hvertfall 3 av 5 dager
Vann til middag (helst hver dag)
20 min husarbeid hvertfall 3 dager
3x10 rumpeløft hvertfall 3 dager.

Dette utenom forhåpentligvis 2/3 dager med trening denne uken
Fantastisk! :happy:
 
Hvordan er motivasjonen deres før denne uka? :)
Jeg skal gi jernet på utfordringen denne uka, men kunne ønske jeg kunne trent litt mer for å hjelpe vekta nedover. Men, jeg tør ikke trene så hardt før jeg har fjerna sting inni munnen etter visdomstannoperasjon, og det er på fredag. Men da gjelder det å være flink med kosten hvertfall :p
 
Hvordan er motivasjonen deres før denne uka? :)
Jeg skal gi jernet på utfordringen denne uka, men kunne ønske jeg kunne trent litt mer for å hjelpe vekta nedover. Men, jeg tør ikke trene så hardt før jeg har fjerna sting inni munnen etter visdomstannoperasjon, og det er på fredag. Men da gjelder det å være flink med kosten hvertfall :p
Jeg er veldig klar! Flink på maten så langt. Ukeshandling unnagjort. Så da er det vanskeligere å feile føler jeg.
 
Back
Topp