Skravletråd for RØDT lag

Her skulle jeg ha en god start, men endte opp med feber og sjokolade i senga i går. Off... Jaja, kan bare gå bedre herfra da :p

Håper formen er bedre❤️
Ble mer sjokko en planlagt på meg i bursdag i går også :p
 
Da er middagsplanen for til og med fredag lagt. :) det blir sunt! :)
 
Jeg er helt grønn her. Nå kommer mannen hjem idag, så da når jeg ihverfall litt forum-tid. Er det fir sent for denne uka da?
Om meg selv kan jeg si at 3.mann er 6uker og kg henger igjen etter 2.mann, men verst er vell egentlig huden som ligger og slafser.
Hei. Jeg tror du er ute av krigen, siden du ikke leverte vekt på fredag?
Ikke skyt meg hvis jeg sier feil:(
 
Jeg er helt grønn her. Nå kommer mannen hjem idag, så da når jeg ihverfall litt forum-tid. Er det fir sent for denne uka da?
Om meg selv kan jeg si at 3.mann er 6uker og kg henger igjen etter 2.mann, men verst er vell egentlig huden som ligger og slafser.
Heisann!
Du leverte ikke vekt i veietråden verken innen den vanlige fristen eller innen den utsatte fristen (jeg quotet deg for å minne deg på veiing også) så da er du dessverre ikke med i krigen. Om du fortsatt ønsker å være med må du i så tilfelle sende en pm til krigleder Sara for å høre om det er mulig, men hun hadde jo allerede utsatt fristen.
 
Håper formen er bedre❤️
Ble mer sjokko en planlagt på meg i bursdag i går også :p
Fortsatt dårlig form her og endte med å gå i godisfellen i går også. Gammel vane vond å vende :p Nå MÅ jeg ta meg sammen kraftig her!
 
Hvordan går det i dag?
Her er sunn mat i boks og 106minutter med god tur. :smug:
 
Jeg venter mensen om noen dager og hatt en kjip dag på jobb, så da ble det is og sjokkis :(
 
Hva motiverer dere? :)
Jeg blir veldig motivert av at andre forteller hvordan dagen har vært. For å kjenne på følelsen av at vi er flere som holder på med dette. :angelic:
 
Hvordan går det med alle her? Er veldig stille her på Rødt lag :confused:
 
Jeg er knapt innom forumet om dagen. Det har gått i ett. Så jeg er overrasket og glad over dagens veiing :) Fikk en artikkel av en venninne og tenkte teste, så mulig det hjelper, samtidig tenkte over mengde. Har ryki på sjokkis og is ila uka. Nå drar jeg på langhelg i bryllup i utlandet, har de 2 første dagene meg og ungene(med besteforeldre og tanter&onkler), og har lovet de is og kake. 6-åringen var nemlig litt bekymret for hvordan kake de skulle ha :p Så blir nok ikke mange snop-poeng på meg før onsdag... Ferie er ferie, om enn i begrenset mengde ift før :)
 
Jeg er knapt innom forumet om dagen. Det har gått i ett. Så jeg er overrasket og glad over dagens veiing :) Fikk en artikkel av en venninne og tenkte teste, så mulig det hjelper, samtidig tenkte over mengde. Har ryki på sjokkis og is ila uka. Nå drar jeg på langhelg i bryllup i utlandet, har de 2 første dagene meg og ungene(med besteforeldre og tanter&onkler), og har lovet de is og kake. 6-åringen var nemlig litt bekymret for hvordan kake de skulle ha :p Så blir nok ikke mange snop-poeng på meg før onsdag... Ferie er ferie, om enn i begrenset mengde ift før :)
Masse god tur! :happy: Så koselig med bryllup! Er det varmt der dere skal?
 
Jeg har jo helt gått glipp av at det er disse trådene. Første gang jeg er med på dette. Så trodde det bare var veie trådene om fredagen. Men da skal jeg bli flinkere neste uke

Har heldigvis gått litt ned. Så det er jo bra. Selvom eg har hatt noen sprekker.
 
Husk å registrere vekt og poeng i dag alle sammen - innen kl.19.00, men helst så tidlig som mulig :)
 
Dobbeltpost
 
Startvekt: 125,3 kg
-------------------------
Uke 1
Vekt : 124,1 kg
Endring i prosent: 0,95%
Endring i kg: 1,2 kg
---------------

Husk at du må ha 4 desimaler på prosenten :)
 
Back
Topp