Når på døgnet startet fødselen?

Stolt mamma

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
får inntrykk av at de fleste fødsler starter sent på kvelden eller natta. Stemmer det for dere?
 
På natten med begge ca kl 23 første gang og kl 3 andre gang. Så her stemmer det :)
 
Med første gikk vannet rundt midnatt når jeg var på tur i seng. Med andre våknet jeg med svake rier på morgenen, i 7-8 tida:happy:
 
Våknet i 4-5 tida og gikk på do for å tisse, når jeg skulle legge meg igjen fikk jeg ikke sove. Hadde en del murringer som ikke forsvant. Ca kl 6:30 begynte jeg å misstenke rier, (de kom og gikk med jevne mellomrom på den tiden) men det kjentes jo enda bare ut som murringer.
 
Med første begynte de første svake riene ved 6-7-tiden på morgenen, med nummer to så begynte det nok rundt 8-9-tiden men det tok en time eller to før jeg følte meg sikker på at det var rier.
 
Nei, her gikk vannet ca kl. 16, og hun ble født kl. 23, så slapp "heldigvis" å være utslitt av lite søvn eller å måtte reise inn midt på natta :)
 
Ja, begge mine begynte på kvelden/natta.
 
Nr. 1 - Startet rundt 10-11 tiden, født Kl. 12:16 :)
Nr. 2 - Startet rundt 04:45-05 tiden, født Kl. 05:45 :)
 
Første startet 10:30 født 14:55
Nr 2 startet spontant etter at drypp ikke fungerte . 23:20 ungen født 01:10
 
Først riene i 19-20 tiden, men ga seg (26+3). Så begynte de igjen kvelden etter og jeg ble lagt inn på observasjon med drypp. Noen dager senere startet riene ordentlig 18:45 og 20:00 var hun ute med KS.
 
Med nr 1 og 2 startet riene i 3 tiden om natten, begge er født ett døgn senere kl 05.06 og 05.36

Nr 3 begynte riene på kvelden, ikke sikker på når kl med mellom 22-23 tror jeg. Hun er født 03.33 den natten:)
 
Back
Topp