Planer for høstferien?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Har dere noen planer for høstferien?

Har har vi alle fri, men ikke laget noen planer enda.
Sitter og prøver å finne på noe og trenger inspirasjon
 
Vi drar til Kiel med fem av barna og et lånebarn. :dance018
 
Lite inspirasjon å få herfra. Mistenker at vi voksen jobber desverre
 
Det pleier vi også å gjøre, men har litt mye ferie igjen og +tid til avspasering så da tar vi oss fri og koser oss
Herlig det.

Mannen har en del ferie tilgode. Jeg har jo også noen dager igjen, men det er på en ugunstig tid av mnd for min del. Et par dager kanskje men ikke en hel uke. Særlig ikke nå som jeg reelt ikke har en "annenperson" på den største kunden min enda. Bare tre eller fire som deler på en del oppgaver og ingen har ansvar for helheten. Bare meg.
 
Jeg skal nok jobbe et par dager. Men jeg jobber bare 40% på den tiden, og må prøve å jobbe mandag og fredag den uka.

Alle de andre har fri hele uka.

Gutta drar til Paris tirsdag morgen og komme hjem torsdag tidlig natt, så frøkna og jeg får kose oss de dagene hvis jeg får fri. Håper vi får til en dag på hunderfossen med ene venninna hennes.

Ellers ingen planer
 
Mannen jobber første halvdel og jeg siste halvdel. Så blir vel noen dagsutflukt i nærområdet :)
 
Jeg er hjemme/ufør, men vi har ingen planer om å reise bort. Koser oss hjemme. Alltid nok ting å finne på her også, så det er null problem. Mulig sønnen min skal noen dager på fotballskole, men ser an.
 
Jobber og samboer reiser på guttetur. Håper jeg kan ta ut litt ferie den uka, så unga kan være hjemme.
 
Ingen planer for første gang i en ferie. MRN det er fordi de opprinnelige planene ble avlyst.
Om jeg er hjemme blir det sikkert en tur et sted
 
Eldste har høstferien hos faren, så småen skal i barnehagen og jeg jobbe...
 
Tenkte kanskje å føde :p Ellers sitter jeg kanskje som ei melkeku, hvis jenta allerede har kommet :) Ellers, korte dager på barna som er på SFO og bhg, og kose oss med småturer her hjemme.
 
usikker. Eg ville ta oss en bil tur til Sverige men spørs om mannen får fri
 
Jeg og gubben er nok i barselbobla tenker jeg , 37+5 nå så han kommer når som helst antageligvis! Guttungen på 9 skal til the reef i Danmark med onkelen sin , og jentungen på 11 skal til New York med besteforeldre :rolleyes:
 
Nevnte det for mannen.
Det er uke 41 sa han? Ja, sa jeg. Kvartals-rapportering, sa han. Så, nei, han har ikke fri. Han deltar neppe i hente og leverings-logistikken heller. Han jobber. Mye.
 
Sender eldste på leir på dagtid (kano/fiske/bading) og minsten i bhg.
 
Back
Topp