Har dere begynt med innkjøp?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Det eneste jeg har kjøpt er en body, bukse og koseklut. Nå har vi jo mye fra storebror, men fortsatt mye som trengst, men får meg ikke til å gjøre det før vi er ferdige på hjertekontrollen neste uke! Gleder meg til å starte handlingen ❤️
 
Har så langt kjøpt:

En body + bukse
To svøpetepper
Ringslynge


Jeg er i planleggingsmodus da, og har så innmari mye etter storebror. Men er et par dyre ting på lista, som vogn og tripp-trapp stol.
 
Jeg har fått i hus søskenvogn og bestilt hentesett og teppe. I tillegg kjøpt brukt stol og seng. I tillegg har jeg kjøpt 1 body og en bukse. Vi har egentlig alt vi trenger fra ettåringen så blir ikke så mye nytt vi kjøper. Skal kjøpe sengekanten og voksi pose men ellers tror Jeg ikke jeg skal ha så mye :)
 
Har foreløpig bare kjøpt to ullbodyer, men kjenner det begynner å klø litt i fingrene nå! Trenger ikke så mye da vi har nesten alt etter storebror, men følger med på Finn for å få tak i stellebord, bl.a. Fant et jeg likte kjempegodt, men det er for stort for badet vårt :(

Også blir det vel litt mer kles-shopping etterhvert! Har lite ull i de minste størrelsene, så det må til. Men tenkte jeg skulle få gått gjennom klærne etter storebror først så jeg får en oversikt!
 
Skriver liste, ellers ender jeg bare opp med alt for mye tull. :p
 
Har så langt kjøpt vogn, bilstolpose, sovepose til natt, og så har vi arvet en vognpose. Og så har vi kjøpt en bamse :)

Jeg skriver lister, pappaen drar kort! Neida.. :joyful: Men jeg skriver lister og snevrer valgmulighetene, og så tar vi avgjørelsene sammen før vi handler sammen!
 
Har ikke kjøpt noe enda, men om alt står bra til på OUL neste uke kommer jeg nok til å "feire" med å kjøpe en body eller noe, så tar vi det deretter. ;)
 
Vi har begynt å handle, da jeg er 21+6 i dag. Har vært på OUL og er førstegangs så trenger alt til en baby. Fint å fordele utgiftene over en periode samtidig som man kan kose seg med det i ventetiden :)
 
Kjøpte nokre plagg på salg på nøstebarn for ei stund sia, og eit sett som passar neste sommar.. :p
Ellers håpar eg på å få bilstol, bilstolpose, seng og bleier i hus før termin. Har nok ikkje heilt gått opp for meg at det er ein liten på veg, men vaknar nok etterkvart!
 
Jeg hadde tenkt å begynne å handle inn etter OUL, men har likevel ikke kommet meg så langt. :p Har bestilt en Lillelam-ulldress, da. Ellers kommer det en IKEA-hjemleveranse på torsdag med stellebord, babygym, leketeppe ++. Vi trenger omtrent alt om igjen, for vi har solgt eller gitt bort alt etter storebror.
 
Vi har fått det aller viktigste på plass (kjøpt bilstol, bilstolpose, bagdel til vognen, ammepute), og noe hadde vi etter storesøster. Ellers skal vi ønske et par ting vi mangler i julegave
 
Vi har nesten alt, men etter at vi fikk vite at vi venter en jente måtte jeg bare kjøpe noe søtt og rosa, da vi har en gutt fra før! ❤️

Ellers tror jeg det eneste jeg skal kjøpe er newborn seat til tripp trapp og et stellebord til.
Skal kjøpe det på Finn etterhvert :)
 
Vi har kjøpt 4 ullsett til lillebror. Har det meste av utstyr og klær fra før. Men trenger litt ull i de minste str.
 
Har kjøpt vogn, madrass til bedsiden og babynest.

Må kjøpe:
  • Tripp trapp stol
  • Babycall
  • Bilstol
  • Bilstoladapter
Ellers har vi alt fra kommende storebror (10mnd gammel nå) :love7
 
Vi hadde absolutt ingenting fra før, så vi har kjøpt barnevogn med sportsdel, bilsete med base, vugge med madrass, dyner, sengetøy, babynest, lekematte, leketeppe, vippestol, bilstolpose, vognpose og en god del klær i ulike størrelser.

Alt kjøpt på salg, så har spart en del. Familien holder på å strikke pledd og gode klær.

Mangler tripp trapp stol med babysete, seng og madrass til soverommet, vaskekluter, håndduker og diverse flasker og pumpe om ammingen ikke fungerer.
 
Jeg har kun kjøpt meg nytt sjal :rolleyes:
Litt trangt økonomisk akkurat nå, så gleder.meg mest til jeg snart kan kjøpe inn flere tøybleier :D
Jeg har en liten liste med de tingene vi trenger og de tingene jeg ønsker meg :D Blant annet skal vi ha vegghengt stellebord og ny stokke steps stol, men vi har heldigvis det aller meste av det som er dyrest :p Jeg vil i tillegg ha en bærejaķke og en meh dai, og masse søte tøybleier :D
 
Er i planleggingsmodus.. har gått igjennom tingene til Storebror og laga meg en liste på ting jeg trenger. Men klarer ikke bestemme meg for hvilken vogn det blir osv.. Heldigvis god tid enda :)
 
Back
Topp