Skravletråd for RØDT lag

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Her kan dere snakke sammen og heie på hverandre.

Dere må velge en lagleder som rapporterer vekt til meg hver fredag

Rødt lag :)
Drømmerombaby
onskedrom
Frk.MammaMor
Venessiela
MaJa<3
Mrs.H
Seilefru
Veivalsa
Soskenlykke
 
Hei,
Noen som ønsker å være lagleder? :)
 
Hei! Jeg kan begynne å fortelle litt om meg selv. :) Mamma til 4 gutter. Hjemme i permisjon med minstebaby nå. Har gått mye opp og ned i vekt de siste 10 årene faktisk. Men er veldig klar for å få en stabil vekt nå etter alle svangerskapene, må bare ned først :) Håper i løpet av slankekrigen at kosthold og trening skal være på plass og at noen kg vil forsvinne :)
 
Heisann :)
Er så klar for å starte på krigen nå. Har hatt et ekstremt hardt år og det er blitt altfor mye trøstespising. På tide med en endring nå :)
 
Hei!
Jeg har ett barn på snart 10mnd. Og begynner i jobb om 3uker. Jeg har virkelig stagnert på vekten nå, og håper jeg får litt fart i den igjen med krigen! Er livredd for hvor lite aktivitet jeg har på jobb, så trenger virkelig noe som gjør st jeg kommer meg ut! Ønsker også å bli gravid en gang i løpet av høsten. Gikk opp 35kg sist, så brukt 10mnd på å komme meg ned igjen. Nå mangler de siste 9 så starter jeg på null igjen :hungover:

Jeg ønsker ikke være lagleder siden jeg ikke har gjort dette før. Håper noen andre kan :D
 
Er det noen fra rødt lag som har lyst til å være lagleder? :)
 
Jeg kan godt være lagleder om ingen andre hadde veldig lyst, men har da et lite ønske om at alle prøver å legge inn tidligst mulig siden rapporteringsfristen er midt i leggetiden her :)
 
Jeg kan godt være lagleder om ingen andre hadde veldig lyst, men har da et lite ønske om at alle prøver å legge inn tidligst mulig siden rapporteringsfristen er midt i leggetiden her :)

Flott, Venessiela ❤️
Vi kan evt bytte dersom det blir mye utover i krigen. Skal rett inn å registrere vekt nå.
De fleste veier seg vel på tom mage før frokost, så da kan vi alle være flinke å få lagt inn så fort det er tid etter morgenrushet hjemme.
 
Kan presentere meg også da :)
Jeg har en sønn på 19 mnd og studerer. Har hatt et ønske om å komme ned til rundt 60 kg i årevis, men siden vi begynte prøving i 2016 har jeg vært gravid av og på, hvilket ikke gjør meg slank hvertfall. Så la jeg jo på meg masse sist svangerskap men var vel kommet ned til rundt 64 kg d han var ett år.. Meeen så kom eksamensperioden, ammeslutt og vipps opp over 6 kg.
Nå vil jeg ned 9 kg og få en sunnere livsstil, med mer bevegelse og godteri kun i helga ;)
 
Last edited:
Jeg kan godt være lagleder om ingen andre hadde veldig lyst, men har da et lite ønske om at alle prøver å legge inn tidligst mulig siden rapporteringsfristen er midt i leggetiden her :)
Så supert! Jeg kan hjelpe til dersom det trengs. Bare gi ett vink!
 
Da har jeg levert tallene våre. Samlet veier vi 751,6 kg, så får vi håpe at det tallet er en del mindre neste uke :)

Soskenlykke er den eneste på laget som ikke leverte vekt denne uken, så da er vi 8 stk :)
 
Jeg har 2 gutter, 6år og snart 2 år. Gikk opp i permisjon med nr1, og samme med nr 2. Gikk opp og ned nesten 10kg første gang. Har ikke gått ned etter permslutt nå, andremann sov først natta igjennom i juli. Så nå er det 9kg som må vekk.
 
Hvordan skal vi gjøre det med utfordringen? Skal vi bare melde herminslravletråden hvordan det har gått
Hver dag? :angelic:
 
Hvordan skal vi gjøre det med utfordringen? Skal vi bare melde herminslravletråden hvordan det har gått
Hver dag? :angelic:

Du kopierer den malen og poster i utfordringtråden, også oppdaterer du hver dag og summerer på fredag i god tid før 19 :D
 
Jeg er helt grønn her. Nå kommer mannen hjem idag, så da når jeg ihverfall litt forum-tid. Er det fir sent for denne uka da?
Om meg selv kan jeg si at 3.mann er 6uker og kg henger igjen etter 2.mann, men verst er vell egentlig huden som ligger og slafser.
 
Du kopierer den malen og poster i utfordringtråden, også oppdaterer du hver dag og summerer på fredag i god tid før 19 :D
Aha!! Trodde først der bare var totalen for laget som skulle inn der! Haha! Oki! Men da er jeg med.
Dessverre labert resultat fra meg i går! Hyttetur uten barn i helgen, noe redusert i går!
Lover god poengsanking i dag!!

HEIA RØDT!
 
Aha!! Trodde først der bare var totalen for laget som skulle inn der! Haha! Oki! Men da er jeg med.
Dessverre labert resultat fra meg i går! Hyttetur uten barn i helgen, noe redusert i går!
Lover god poengsanking i dag!!

HEIA RØDT!

Ser den. Var i bursdag i går. Men gikk tur, så kan legge inn mosjon hvertfall :D
 
Her skulle jeg ha en god start, men endte opp med feber og sjokolade i senga i går. Off... Jaja, kan bare gå bedre herfra da :p
 
Back
Topp