Drømmen om nr 2

Ja, legge til bilde! Hadde også ultrasvak strek på Boots-test i starten. Syns de testene var ganske bra egentlig, godt med fargestoff.
 
Den er så svak at den ikke kommer med på bildet, men lover å legge ut hvis det vises på bilde ved neste testing :)
 
Så spennende! Krysser fingrene for terminspire!
 
Testet igjen i dag, bare fordi jeg ikke klarte å la være. Samme resultat. Skal ikke hjem fra ferie før neste helg, så blir ingen testing igjen før det :) med mindre tr dukker opp på onsdag/torsdag
 
Så dumt. Har du tatt bilde i vindus karm i dagslys ?:hilarious:
 
Så dumt. Har du tatt bilde i vindus karm i dagslys ?:hilarious:

Ja :hilarious: man ser den ikke litt en gang! :p Jeg ser den bare om jeg studerer. Finner den lett bare fordi jeg vet den er der, men blir spennende å se om det er skygge eller ikke:joyful:
 
Svak positiv for et par dager siden, tr samme dag, så endte i kjemisk. Vi får prøve igjen nå i august :)
 
:Heartbigred krysser fingrene :)
 
Svak positiv for et par dager siden, tr samme dag, så endte i kjemisk. Vi får prøve igjen nå i august :)
Ånei, så kjipt! Men bra du ser fremover. Lykke til i neste pp.
Jeg venter på å teste selv. Tiden går så sakte!! Tror ikke jeg kan teste før mandag.
 
Ånei, så kjipt! Men bra du ser fremover. Lykke til i neste pp.
Jeg venter på å teste selv. Tiden går så sakte!! Tror ikke jeg kan teste før mandag.

Ventingen er kjedelig! Lykke til med testingen :D
 
Nok en gang fått ultrultrasvak strek på testen. Venter noen dager til før jeg tester på nytt. Krysser fingrene for at det ikke var skygge!
 
Nok en gang fått ultrultrasvak strek på testen. Venter noen dager til før jeg tester på nytt. Krysser fingrene for at det ikke var skygge!
Det gjør vi og!
 
Igjen svak strek på test, denne gangen på cb early, den som kun viser en strek. Har sterkere smerter i bekkenet enn vanlig, kvalme, vært mye oppblåst, smerter i lysken og en hund son fotfølger meg konstant. Minner meg litt om de tidligere opplevelsene.