Skravletråd for BLÅTT lag :)

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Her kan dere snakke sammen og heie på hverandre. Husk at dere må velge en lagleder som rapporterer tallene til meg

Blått lag :)
Kihera
Virrehøna
Daydream
Mammatil1
Julismil
Jimsik
2017lykke
Lussekatt
Sara
 
Jeg åpner.

Jeg er 40 år, mor til tre, ikke overvektig men etter siste fødsel har jeg slett ikke gått ned til der jeg var, og jenta er passert tre år. Grunnet arvelig risiko for diabetes bør jeg har et sunnere liv enn jeg praktiserer, men jeg er stort sett flinkere når jeg er med i krigen enn ikke, så jeg prøver igjen.

Jeg er krigleder denne runden så jeg påtar meg ikke å være lagleder, det må noen andre gjøre så jeg har en å kontrollere tallene mine mot.

Det er ikke vanskelig det heller altså
 
Jeg er 38 har gått ned 10 kg siden januar men har fremdeles bmi over 40
. Jeg har også slanke krigen med mine søsken og de som taper må ut med 1000kr til vinneren så jeg vil ikke tape trenger litt ekstra puff til det. Pluss at jeg vil gjerne bli gravid med mitt første og det blir lettere med noen kg mindre. Jeg kan godt være lag leder var det sist og det hjalp meg og ikke glemme det bort
 
Jeg er 36 år og har 3 barn. Siste startet akkurat i barnehagen (1 år) og jeg har startet 100% i jobb igjen etter permisjon + ferie. Skal ned 8 kg innen neste sommer hvertfall. 5 bør være borte innen jul. Kommet godt i gang med trening, øving av saltimer holder frem til planen starter. Også putter jeg på styrketrening og litt intervaller når timene er godt i gang. Har også kommet fint i gang med sunnere kost, noe som ble en utfordring i ferien :wacky:
 
Hei lagvenner! Jeg er 26 år og fikk verdens fineste skatt i juli 2018. De første mnd raste gravid kiloene av, men så sa det stopp. Var vel rundt 73-74 kg når jeg ble gravid (og en stund før det var jeg rundt 68-69)og når jeg nå veide meg sist var jeg 86. Jeg vil tilbake til å føle meg vel i egen kropp, jeg vil være sunn og balansert, jeg vil være sprek og ha mer overskudd og energi i hverdagen. Er begynt med en diett nå, faste 16 timer i døgnet og spise 8 av dem. Det går bra foreløpig, og har mistet ca 1 kg siden jeg begynte for vel 1,5 uke siden. Så får vi se hvordan dette blir etterhvert.
 
Jeg er 29år og mamma til en. Vil ned til før gravidvekt. Begynte for 3uker siden og er ned 5,3kg, har ca.10kg igjen. Så håpet er å få på meg en spesiell kjole til en anledning vi skal i i høst.
 
Jeg er 28 år og alenemammaen til en gutt på 2.

Har vært overvektig siden jeg var rundt 23, veide i fjor 104kg, var nede på 90 den sommeren, og nå bikket jeg 101 for 3 uker siden.
Så jeg må gjøre noe nå. Begynte smått i forrige uke. Og har gått ned to kg denne uka. Målet er 70kg innen jul neste år.

Jeg Har et ganske sterkt konkurranseinstinkt, så Jeg gir alt når jeg først går inn for noe. Jeg synes det er kjedelig å gjøre det alene. Så derfor slankekrig.


Jeg teller kalorier og gjør en form for trening hver dag nå. Fant meg to awesome apper:D

Jeg har alt for stort konkurranseinstinkt til å være krigsleder. Så det anbefales ikke :hilarious: (Jeg gikk 7mnd uten sjokolade fordi jeg nektet å tape et veddemål om 300kr med en kollega, jeg vant).
 
Må alle huske å veie seg i morgen tidlig og registrere startvekt da.
 
Jeg er 28 år og alenemammaen til en gutt på 2.

Har vært overvektig siden jeg var rundt 23, veide i fjor 104kg, var nede på 90 den sommeren, og nå bikket jeg 101 for 3 uker siden.
Så jeg må gjøre noe nå. Begynte smått i forrige uke. Og har gått ned to kg denne uka. Målet er 70kg innen jul neste år.

Jeg Har et ganske sterkt konkurranseinstinkt, så Jeg gir alt når jeg først går inn for noe. Jeg synes det er kjedelig å gjøre det alene. Så derfor slankekrig.


Jeg teller kalorier og gjør en form for trening hver dag nå. Fant meg to awesome apper:D

Jeg har alt for stort konkurranseinstinkt til å være krigsleder. Så det anbefales ikke :hilarious: (Jeg gikk 7mnd uten sjokolade fordi jeg nektet å tape et veddemål om 300kr med en kollega, jeg vant).

Å være lagleder er en ren matematisk oppgave, å summere vekt og Vektendring for laget og sende på pm til krigleder (meg eller min vikar) og har således ikke med konkurranseinstinktet ditt å gjøre. Men det kan komme godt med i utfordringene :)
 
Husk å registrere vekt. Håper alle har husket på veie seg
 
Jeg har registert vekt
 
Vekten er registrert, og den er 2 kg mindre enn sist jeg stod på den for noen uker siden. Jippi. :joyful:
 
Vi må purre opp dem som ikke registrerer vekt. I tide til at de rekker det

Man mister alltid en del de fleste ukene på slikt men greit å hjelpe hverandre å huske
 
Håper alle registrerer bare. Sånn at vi får best mulig utgangspunkt
 
Back
Topp