Jeg skal ihvertfall ikke bruke de før ikm igjen. Alle testene gir svake skyggestreker, og jeg får forhåpninger og blir kjempe skuffet når tr kommerTror jammen ikke jeg tør å bruke de hvis tr ikke dukker opp om et par uker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ihvertfall ikke bruke de før ikm igjen. Alle testene gir svake skyggestreker, og jeg får forhåpninger og blir kjempe skuffet når tr kommerTror jammen ikke jeg tør å bruke de hvis tr ikke dukker opp om et par uker!
Kan skimte noe veldig svakt! Hvor mange dpo er du?Tanker om denne?
Jeg klarer ikke å se noen strek dessverre. Jeg tok en clearblue i går og fikk svak strek, men jeg anser den som negativ fordi clearblue er kjent for å ha en del skyggestreker. Legger ved et bilde av den.Tanker om denne?
Ser dessverre ingentingTanker om denne?
Ser ingenting her heller. Huff, begynner jeg å miste streksynet mitt.Jeg klarer ikke å se noen strek dessverre. Jeg tok en clearblue i går og fikk svak strek, men jeg anser den som negativ fordi clearblue er kjent for å ha en del skyggestreker. Legger ved et bilde av den.
Vis vedlegget 306212
Fargestoffet i testane er så forskjellige.I går tok jeg en clearblue tidligtest som hadde en svært tydelig strek. I dag tok jeg en vanlig test fra babyplan og fikk svakere strek. Dette er sikkert et dumt spørsmål, men er det slik at en tidligtest får sterkere strek enn en vanlig test, fordi den er mer sensitiv? Vil ikke at streken skal forsvinne igjen![]()
Ser ingen tingTanker om denne?
Ser ingen tingJeg klarer ikke å se noen strek dessverre. Jeg tok en clearblue i går og fikk svak strek, men jeg anser den som negativ fordi clearblue er kjent for å ha en del skyggestreker. Legger ved et bilde av den.
Vis vedlegget 306212
Sjå der jaTestetøsa måtte ta test i kveld også hun!
Det slår nok ut på vanlig testHar ikke flere tidlig tester, så er usikker på om jeg tar en vanlig test i morgen. Er 10 dpo i morgen, så vet ikke om det kommer til å slå ut på vanlig test.
Ville sagt negativ.Tanker om denne?
Det er nok mer fordi det er vanskelig å fange på bilder, og i tillegg så får bildene veldig dårlig kvalitet når de lastes opp herSer ingenting her heller. Huff, begynner jeg å miste streksynet mitt.

Nei, ser den ikke selv etter at jeg lastet opp herSer ingen ting![]()
Ble så dårlig kvalitet på bildet da. Men jeg ser den på bildet jeg har av den på mobilen.Jeg som ikke hadde troen denne pp’en..![]()
Ser ingentingTanker om denne?
Ser ingentingJeg klarer ikke å se noen strek dessverre. Jeg tok en clearblue i går og fikk svak strek, men jeg anser den som negativ fordi clearblue er kjent for å ha en del skyggestreker. Legger ved et bilde av den.
Vis vedlegget 306212