Har den lille ett bestemt tidspunkt den er mest aktiv?

linda16

Blir kjent med forumet
Min lille i magen har ett tidspunkt på døgne der den har full aktivitet så mye at tilog med min kjære/pappen klare å kjenn bevegelsene Dette er jo heilt hærlig men dette skjer hver morgen kl 06 til 07 så tror dette er en morgenfugl❤️
 
Mest aktiv på ettermiddag/kveld her, spesielt når jeg ligger i ro. Litt mer rolig på morgenen/formiddag, men kjenner egentlig romstering og spark hele dagen :) Pappaen har fått både se og kjenne mye :happy:
 
Mest aktiv på kveldene, om morgenen, og sånn i 10-12 tida på dagen, og litt på ettermiddagen.
 
Når jeg vil slappe av :p Spesielt tidlig morgen og sent om kvelden :D
 
Spesielt morgen og kveld :) Men de siste dagene har dagtid vært populært, og han må treffe noe stadig vekk for ømt føles det :p
 
Alienen i magen min er mest aktiv i 22-tiden, da er det så mye aktivitet at jeg innimellom lurer på om hu har invitert til fest :playful:
Ellers er det aktivitet så og si hele dagen, men det er litt av og på hvor mye det er :)
 
Nå føles det ut som hele tiden, men 20-30 min pause mellom øktene:hilarious:
 
Min hadde danse fest i magen når vi kjørte til ul i går i Ca 25 min men sovnet når jeg gikk ut av bilen og opp trapp til jm og nektet å røre på seg under ul:) fikk se 3D bilde at den ble lei seg når jm prøvde å vekke den:)
 
Jeg har funnet apper hvor man enkelt kan registrere spark, men guttungen vår vrir seg mye mer rundt enn han faktisk sparker eller slår..
På sånn foster-bevegelse-scan så teller de alt man kjenner av bevegelse som spark
 
Jeg syns det er litt vanskelig jeg..
Har hatt 2 kvelder der han har vært super livlig og det har nesten gjort vondt når han har holdt på.. også plutselig dag 3 så har det vært liv men mere slik jeg har kjent det før, normalt og ikke vondt.. Så blir jeg bekymret :p
 
Jeg syns det er litt vanskelig jeg..
Har hatt 2 kvelder der han har vært super livlig og det har nesten gjort vondt når han har holdt på.. også plutselig dag 3 så har det vært liv men mere slik jeg har kjent det før, normalt og ikke vondt.. Så blir jeg bekymret :p

Har samme opplevelsen som deg. Min kar er også mest aktiv på kvelden, å innimellom til det nesten gjør vondt. Jeg feirer at det gjør vondt, da jeg vet han er sterk pga smertene og at jeg kjenner han tydelig. Mens andre ganger kjenner jeg han ikke i løpet av en hel dag. Og ofte jeg er usikker på om det er han eller bare bevegelse i egne tarmer fordi det er så svakt. Skal heldigvis på ultralyd på torsdag men føles som en evighet! Så løper rundt med en doppler å leiter etter hjerteslag flere ganger om dagen bare for å forsikre meg om at alt ennå står ok til.
 
Husk også at det er helt normalt at bevegelsene endrer seg litt nå når det blir trangere. Ikke at de skal bli svakere eller sjeldnere, men at det kan bli mindre direkte spark, og mer som åling og slikt.
Vet det bekymret meg litt i første svangerskap, men det var rett og slett pga det var mindre plass etterhvert.

Her er det mest aktivitet på formiddag og kveld.
 
Husk også at det er helt normalt at bevegelsene endrer seg litt nå når det blir trangere. Ikke at de skal bli svakere eller sjeldnere, men at det kan bli mindre direkte spark, og mer som åling og slikt.
Vet det bekymret meg litt i første svangerskap, men det var rett og slett pga det var mindre plass etterhvert.

Her er det mest aktivitet på formiddag og kveld.

Det må jeg huske! Jeg blir jo så redd når ting forandrer seg.
 
Nå er det mer all day every day her i gården:hilarious: Er va 30 min rolig, så bånngass:hilarious:
 
Back
Topp